خبر خوش دولت درباره حقوق کارمندان/کف حقوق کارمندان چقدر شد؟

کد خبر: 1132341

عبدالملکی گفت: برای ایجاد عدالت، فاصله بین حقوق مدیران ارشد با کارمندانی که کف حقوق را می‌گرفتند ۳۰ درصد کم شد.

خبر خوش دولت درباره حقوق کارمندان/کف حقوق  کارمندان چقدر شد؟

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه رفع مفاسد اقتصادی و برای اجرای عدالت فاصله بین حقوق مدیران ارشد با کارمندانی که کف حقوق را می‌گرفتند در این وزارتخانه ۳۰ درصد کم شد و ۳ میلیون تومان در همان ابتدا از حقوق مدیران کم و به حقوق کارمندان افزوده شد.

رئیس‌جمهور ۱۹ دی اعلام کرد که تدوین و اجرای نظام عادلانه پرداخت حقوق ضرورت دارد چرا که آنچه امروز اجرا می‌شود غلبه چانه‌زنی در نظام پرداخت حقوق است که باید در چارچوب یک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

طراحی پروژه رفع فقر مطلق رو به اتمام است

به گفته عبدالملکی، در شش ماه گذشته ۴ پروژه کلان اجرایی شده نخست زیست بوم اشتغال، دوم حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی، سوم ساماندهی نظام شرکت داری و بنگاه داری که شمار آن‌ها به ۶۰۰ شرکت می‌رسد و چهارم رفع فقر مطلق است که اولین جلسه شورای عالی رفاه با همین موضوع برگزار شد و طراحی این پروژه رو به اتمام است.

در جلسه پنج شنبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی مصوب شد تا تمام دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل و توسعه پایگاه رفاه ایرانیان، همکاری لازم را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز را به صورت برخط در اختیار این وزارتخانه قرار دهند تا اقدامات لازم برای رفع فقر مطلق انجام شود.

پیشتر وزیر کار اعلام کرده بود در راستای رفع فقر مطلق، ۲ محور اصلی اصلاح نظام یارانه‌ها و اصلاح عملکرد بخش حمایتی کشور در حال تدوین است./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها