سوپرایز وزیر برای متقاضیان مسکن/زمان تحویل مسکن حمایتی

کد خبر: 1133503

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵ میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن در کشور ثبت نام کرده‌اند که ثبت‌نام متقاضیان مسکن در این طرح ادامه دارد.

سوپرایز وزیر برای متقاضیان مسکن/زمان تحویل مسکن حمایتی

 رستم قاسمی در حاشیه آغاز پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می‌دانید امروز در استان مرکزی با حضور استاندار و نمایندگان حاضر شدیم، به هرحال طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و در استان مرکزی و شهر اراک با اقدامات صورت گرفته شاهد روند خوبی هستیم که ۲۸ هزار واحد در سطح استان آغاز شده یا آماده شروع می‌شود.

وی افزود: این به معنی این است که از ۶۰ هزار واحد که باید در طول ۴ سال ساخته شود امروز عملیات اجرایی۵۰ درصد آن آغاز می‌شود که امیدواریم ۵۰ درصد باقی هم به زودی شروع شود تا مردم اطمینان برای اجرا داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در نهضت ملی بالای ۵ میلیون نفر ثبت نام کرده که روند ادامه داشته است و درحال حاضر ۸۰۰ تا ۸۶۰ هزار واحد در دست اجرا داریم.

قاسمی عنوان کرد: سقف آماری ارائه شده، اما هرچه مردم ثبت نام کنند خوشبختانه در منابع بودجه پیش‌بینی شده در مجلس محدودیتی نیست و هر استانی بتواند جذب اعتبار و ثبت نام داشته باشد بودجه و کار را پیش می‌برند و امیدوارم مردم این استان که فاقد مسکن هستند تا پایان این طرح صاحب و مالک خانه و مسکن شوند./برنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها