پرداخت وام 150میلیون تومانی با سود 18درصد/ چه کسانی مشمول این وام می شوند؟

کد خبر: 1137017

بر اساس بخشنامه های داخلی برخی بانکها فرایند پرداخت وام ۱۵۰میلیون تومانی به کارکنان خود را آغاز کرده اند.

پرداخت وام  150میلیون تومانی با سود 18درصد/ چه کسانی مشمول این وام می شوند؟

موضوع تسهیلات اعطایی به کارکنان شاغل آنهم با ارقامی مثل 150میلیون تومان، با ضمانت یکی از همکاران متقاضی و سود سالیانه18درصد خبر ساز شده است.

بر این اساس در بخشنامه اواخر اسفند ماه  یکی از بانکهای دولتی آمده است، به منظور رفع نیازها و دغدغه های اصلی و ایجاد انگیزه در راستای پیشبرد اهداف بانک به موجب بند یک مصوبه شصت و نهمین جلسه مورخ 1400/12/17 هیأت عامل محترم بانک با پرداخت تسهیلات موافقت به عمل آمد.

تسهیلات مرابحه کارکنان شاغل:

 1 - تسهیلات مرابحه به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال با نرخ 18 % و با بازپرداخت 12 دوره 30 ماهه ( حداکثر تا سن 70 سالگی همکار ) به روش پلکانی و در قالب عقد مرابحه قابل پرداخت می باشد.

 2- معادل 2 % مبلغ واریزی برای هر نفر از متقاضیان کسر و به حساب صندوق تامین آتیه منظور تا اقساط تسهیلات اعطایی در زمان فوت به صورت کامل مشمول پرداخت از محل صندوق فوق الذکر گردد.

3- قرارداد با امضای گیرنده تسهیلات و یک نفر ضامن همکار می باشد.

4- واریز تسهیلات مذکوراز طریق رایانه مرکزی - شرکت داده ورزی سداد به صورت متمرکز بوده لذا واحدها مجاز به واریز دستی تسهیلات نخواهند بود.

5- دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب و دوایر دبیرخانه ادارات کل نسبت به جمع آوری قراردادهای تکمیل شده اقدام و اسامی کارکنان متقاضی را در روزهای 21 تا 23 اسفند در قسمت کسر پاداش سیستم جامع پرسنلی با عدد " 100 " و کارکنانی را که از عملکرد آنان رضایت ندارند با عدد " ه " ثبت نمایند. سپس قراردادها را برای ضبط در پرونده های تسهیلاتی در ادارات امور به شعب عامل و ادارات کل به شعبه مرکزی ارسال نمایند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها