خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال کیف پول من با شرایط ویژه

کد خبر: 1137950

تتر ارزی است که در ابتدا در سال 2014 با نام ریل کوین (Realcoin)، راه‌اندازی شده و مدتی بعد در نوامبر همان سال توسط شرکت ifinex دوباره نامگذاری شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تتر این است که یک ارز دیجیتال پایدار بوده و از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال محفوظ است.

از این ارز به عنوان ابزاری برای کنترل عدم پایداری قیمت در معاملات رمز ارزها استفاده می‌شود. این ارز بلاک چین علاوه بر دارا بودن امکانات ارزهای دیجیتال، نوسانات قیمت ارزها را نداشته و از قیمت ثابتی برخوردار است. درادامه به بررسی این ارز پرطرفدار پرداخته و نکات مهمی را برای خرید آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

خرید و فروش تتر

ارز دیجیتال تتر به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال باثبات است که ارزش زیادی دارد. ارزهای دیجیتال باثبات به دارایی‌های فیزیکی مانند ارز فیات و طلا وابسته بوده و قیمتی معادل با ارزش آن دارایی دارند. این نوع ارز دیجیتال دارای طرفداران زیادی بوده و به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین ارزهای دیجیتال در دنیا شناخته می‌شود. تتر را می‌توان به عنوان پلی بین ارزهای دیجیتال و فیات دانست که ثبات، شفافیت و حداقل هزینه تراکنش را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

خرید و فروش تتر دارای بخش‌های مشابهی است که شامل قیمت واحد، مقدار، مبلغ کل سفارش و میزان کارمزد می‌شود. خرید تتر از طریق دو راه سفارش عادی و یا سفارش آنی انجام می‌پذیرد که در ادامه به بررسی و توضیح هر کدام از این راه‌ها خواهیم پرداخت.

ثبت سفارش عادی

سفارش عادی یکی از راه‌های ثبت برای خرید تتر است. در ثبت سفارش به صورت عادی، کاربر می‌تواند رقم درخواستی خود را برای معامله مورد نظر پیشنهاد داده و در صورت رسیدن قیمت بازار جهانی به میزان پیشنهادی کاربر، صرافی سفارش ثبت شده را پردازش و تکمیل خواهد کرد.

به عنوان مثال فرض کنید قصد خرید تتر به اندازه 100 تتر به صورت عادی و با قیمت مشخصی (مثلا 25600 تومان) را داشته باشید. برای انجام این کار لازم است ابتدا وارد بخش سفارش عادی شده و سپس در قسمت قیمت واحد، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و بعد، در قسمت دوم مقدار تتری که قصد خرید آن را دارید، قرار دهید.

فیلدهای مبلغ کل سفارش، میزان کارمزد و مقدار دریافتی، توسط صرافی تکمیل شده و بعد از بررسی این موارد باید روی دکمه خرید کلیک کنید. بعد از انجام این مراحل، یک ردیف سفارش ایجاد خواهد شد و بعد از رسیدن قیمت جهانی تتر به قیمت مورد نظر شما، صرافی مقدار ثبت شده را برای شما خریداری خواهد کرد. برای فروش تتر در سفارش عادی نیز همین عملکرد اجرا خواهد شد؛ به این صورت که شما تعداد تتر و مبلغ پیشنهادی خود را وارد خواهید کرد تا در زمان رسیدن قیمت تتر به مبلغ مورد نظر شما، صرافی فروش را برای شما انجام دهد.

ثبت سفارش آنی

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ثبت سفارش عادی و آنی در این است که در سفارش آنی، کاربر امکان تعیین قیمت برای معامله را نخواهد داشت. در این نوع از سفارش، درخواست سفارش خرید و یا فروش با قیمت لحظه‌ای بازار پردازش و تکمیل خواهد شد.

به عنوان مثال اگر شما دارای 100 تتر در کیف پول صرافی خود باشید و از طریق فروش آنی اقدام به فروش کنید، موجودی شما در همان لحظه و با قیمت لحظه‌ای پردازش شده و به فروش گذاشته خواهد شد. برای خرید تتر به صورت سفارش آنی نیز دقیقا همین عملکرد صدق خواهد کرد.

انواع تتر

توکن‌های تتر بر اساس نوع بلاک چینی که بر روی آن توزیع شده‌اند و بر اساس شبکه انتقال به چهار دسته تقسیم می‌شوند. تفاوت موجود بین این 4 دسته بسیار کم بوده و هر 4 دسته در عمل یکسان هستند.

Omni Layer USTD

در این نوع از تتر از بلاک چین بیت کوین با نام Bitcoin Omnilayer استفاده می‌شود و شروع آدرس کیف پول آن، مانند آدرس کیف پول بیت کوین، با 1، 3 و یا bc1 است. هزینه بالای کارمزدها در این نوع تتر و سرعت پایین تراکنش‌ها در آن باعث شده تا محبوبیت خود را در بین کاربران از دست داده و طرفداران زیادی نداشته باشد.

ERC-20

در این نوع از ارز تتر از بلاک چین اتریوم استفاده می‌شود و شروع آدرس کیف پول آن با x0 است. سرعت بالای تراکنش‌ها، کارمزدهای کمتر از تتر Omni Layer USTD و وجود کارمزدهای رایگان باعث شده تا این نوع به محبوب‌ترین نوع تتر تبدیل شود. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که این نوع از تتر توسط بسیاری از کیف پول‌های دیجیتال پشتیبانی نمی‌شود و همین امر یکی از معایب این نوع تتر به حساب می‌آید.

TRC-20

در این نوع تتر از بلاک چین ترون استفاده می‌شود و شروع آدرس کیف پول آن با TX است. میزان کارمزد این نوع تتر از میزان کارمزد ERC-20 کمتر است و همین امر باعث شده تا برخی از افراد به دنبال خرید این نوع تتر باشند.

USDT-EOS

این نوع تتر نیز بر روی شبکه IOS توزیع می‌شود. این نوع از تتر به دلیل عدم شناخت مخاطبان، معروفیت کمی داشته و طرفداران زیادی ندارد.

دلار بخریم یا تتر؟

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید دلار و سرمایه‌گذاری بر روی آن هستد. خرید تتر یکی از راه‌های جایگزین خرید دلار است و مزایای بیشتری نسبت به خرید دلار را در اختیار شما قرار خواهد داد. برخی از مزایای خرید تتر نسبت به خرید دلار عبارت‌اند از:

حمل‌ونقل آسان

همان طور که می‌دانید، حمل‌ونقل دلار در حجم بالا کار دشوار و حتی خطرناکی است؛ در حالی که نوع دیجیتالی آن یعنی تتر، یک ارز دیجیتالی بوده و نیازی به حمل‌ونقل نخواهد داشت.

امنیت بالا

برخلاف دلار، امکان دزدیده شدن تتر وجود ندارد و همین امر امنیت خرید تتر را افزایش می‌دهد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای خرید دلار این امکان وجود دارد که شما دلار تقلبی بخرید؛ در حالی که برای خرید تتر امکان خرید تقلبی وجود نخواهد داشت.

سهولت و سرعت بالا

برای اینکه دلار بخرید لازم است به صورت حضوری مراجعه کرده و صف‌های طولانی برای خرید آن را تحمل کنید. در صورتی که خرید تتر را به راحتی و حتی بدون مراجعه حضوری و با سرعت بالا می‌توانید انجام دهید.

نکات مهم خرید و فروش تتر

ارز دیجیتال تتر توسط ارزهای فیات مانند دلار، یورو و ین پشتیبانی می‌شود و ارزش آن بسته به قیمت ارزی که پشتوانه آن است، افزایش یا کاهش پیدا می‌کند. همین امر باعث می‌شود تا دچار نوسانات قیمت سایر ارزها نشود.

تتر در ابتدا به گونه‌ای طراحی شده بود که از شبکه بیت کوین برای فعالیت خود استفاده کند، اما بعدها بر روی سایر بلاک چین‌ها نیز عرضه شد؛ بنابراین باید در هنگام خرید تتر به این نکته توجه کنید که تتر روی شبکه‌های مختلفی ارائه می‌شود و باید تتر خریداری شده با آدرس کیف پول شما با هم هماهنگ باشد. به عنوان مثال هر دو باید از نوع TRC-20 یا ERC-20 و یا پروتکل‌های دیگر باشند تا مشکلی پیش نیاید.

در صورتی که آدرس کیف پول شما با تتر خریداری شده مطابقت نداشته باشد، به احتمال زیاد در صورت انتقال از بین رفته و چیزی دریافت نخواهید کرد. برای اینکه در هنگام خرید تتر دچار خطا نشوید، به صفحه خرید تتر در سایت مورد نظر توجه کنید که چه نوع تتری را خریداری می‌کنید. به طور معمول در صفحه خرید سایت‌ها نوع تتر مشخص شده و درصورت وارد کردن آدرس اشتباه به شما هشدار داده خواهد شد که آدرس وارد شده از نوع تتر مورد نظر نیست و شما می‌توانید آدرس را بر اساس نوع تتر خریداری شده خود انتخاب کنید.

دلیل محبوبیت ارز تتر

ارز دیجیتال تتر تا 22 فوریه سال 2021 با 109 میلیارد دلار حجم معاملات در 24 ساعت، بزرگترین ارز دیجیتال به لحاظ معاملات بوده و اخیرا نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ثبات قیمت تتر در میان سایر ارزهای دیجیتالی در کنار سایر مزایا مانند امکان حمل‌ونقل آسان و بدون محدودیت، امنیت بالا، اصالت، داشتن پشتوانه ارزی، امکان انجام خرید خرد و در مقادیر دلخواه، نقدشوندگی سریع با کارمزد پایین و عدم تقلبی بودن آن باعث شده تا این نوع ارز دیجیتال محبوبیت بسیار بالایی در میان خریداران داشته باشد.

ارز دیجیتال تتر را از کجا بخریم؟

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد برای خرید ارز دیجیتال، این است که ارز مورد نظر را از کجا تهیه کنند. کیف پول من، به عنوان اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال، با سبک و استاندارد جدید، اقدام به ارائه سرویس نگهداری از ارزهای الکترونیک به افراد حقیقی و حقوقی کرده است. این سامانه توانسته با ارائه بهترین خدمات به افراد برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، نقش بسیار موثری در رشد و ارتقا کیفیت خرید و فروش ارز در بازار کشور داشته باشد.

شما می‌توانید با استفاده از کیف پول من، امنیت تراکنش‌های خود را بالا برده و در حدی قرار دهید که هر نوع تراکنش تنها با تماس تلفنی مستقیم و یا تایید پیامکی توسط شما امکان‌پذیر باشد. همچنین از دیگر مزایای استفاده از کیف پول من این است که شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید، ارزهای خود را به دلار و یا حتی تومان تبدیل کنید.

کیف پول من، به عنوان کامل‌ترین صرافی رمز ارز ایران شناخته می‌شود و با فراهم کردن شرایط خرید و فروش آسان و دارا بودن بالاترین امنیت، شرایط خرید و فروش راحت ارز تتر را برای مخاطبان ایجاد کرده است. وجود تمامی این مزایا در خرید و فروش از طریق کیف پول من، باعث شده تا بسیاری از افراد خرید و فروش خود را از این طریق انجام داده و امنیت خرید خود را تضمین کنند.

امکان نگهداری بیش از 1200 ارز دیجیتال، انتقالات داخلی بدون کارمزد، امکان خرید شارژ با ارز دیجیتال، امکان خرید و فروش بیش از 1200 ارز دیجیتال، امنیت بالا در زیر ساخت و پشتیبانی 24 ساعته از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باعث اعتماد افراد به صرافی کیف پول من شده و آن را به یک صرافی‌های آنلاین پرطرفدار تبدیل کرده است.ن آ

اگر به دنبال بهترین و مطمئن‌ترین مکان برای خرید و یا فروش ارز دیجیتال هستید و یا اگر قصد دارید در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت جهانی، برای خود ارز دیجیتال تتر تهیه کنید، می‌توانید از طریق کیف پول من و در کمتر از 10 ثانیه خرید و فروش خود را انجام دهید. تحویل آنی ارز دیجیتال و پشتیبانی سریع در کیف پول من، لذت استفاده از این صرافی را برای شما چند برابر خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها