همه آن‌چه باید درباره سمپاشی ساختمان در تهران بدانید

کد خبر: 1137999

سمپاشی ساختمان به شما کمک می‌کند از شر انواع حشرات موذی همچون سوسک، رتیل و... راحت شوید. جهت ساختمان‌های مختلف باید سمپاشی اصولی صورت گیرد

سمپاشی ساختمان در تهران جهت از بین بردن حشرات موذی، سوسک، سارس و... بسیار حائز اهمیت می‌باشد. با توجه به این‌که ممکن است مکان‌های دیگری همچون کارگاه‌های تولیدی، انبارها و... دارای سوسک، حشرات موذی و... باشند سمپاشی این مکان‌ها نیز ضروری است. گاهی دیدن چند سوسک ریز می‌تواند زنگ خطری باشد برای بودن چند هزار سوسک ریز و درشت که در شکاف دیوارها و درز کاشی‌ها پنهان شده‌اند. بنابراین لازم است جهت از بین بردن این حشرات سمپاشی ساختمان مسکونی صورت گیرد.

ضرورت سمپاشی ساختمان‌های‌ مسکونی

مجتمع‌های مسکونی، آپارتمان‌ها و... از جمله مکان‌هایی هستند که باید در مدت زمان مشخصی اقدام به سمپاشی کنند. وجود فاضلاب‌ها سبب می‌شود سوسک‌ها، حشرات موذی و... به راحتی وارد ساختمان‌ها شوند. چنان‌چه سمپاشی به صورت اصولی و در زمان مشخصی صورت گیرد، مانع از بروز مشکلات متعدد می‌گردد. ساکنین یک مجتمع مسکونی جهت از بین بردن سوسک‌ها، مگس‌ها، حشرات موذی و... باید با یکدیگر هماهنگی لازم را داشته باشند. وجود این نوع حشرات در منزل سبب آلوده شدن محیط می‌گردد. این حشرات با حرکت بر روی همه سطوح سبب انتشار عوامل بیماری‌زا و میکروب‌ها می‌شوند. با وجود انواع حشرات موذی ضرورت سمپاشی ساختمان‌های مسکونی افزایش می‌یابد.

11

مزایای سمپاشی ساختمان

دفع سریع آفات و انواع حشرات موذی به عنوان مهم‌ترین و اساسی‌ترین مزایای سمپاشی ساختمان به شمار می‌رود. سمپاشی سوسک، عقرب، رتیل، کک و... کمک می‌کند که گیاهان در معرض هجوم انواع حشرات موذی و... قرار نگیرند. با از بین بردن حشرات موذی به وسیله سمپاشی، ساختمان شما سالم می‌ماند. زیرا این نوع حشرات در جاهای مختلفی از ساختمان برای خود لانه می‌سازند. کف آشپزخانه، حمام، انباری‌ها و... از جمله مکان‌هایی هستند که حشرات موذی خود را مخفی می‌کنند.

بنابراین سمپاشی گزینه مناسبی جهت از بین رفتن این حشرات می‌باشد. سمپاشی مانع از پخش عوامل بیماری‌زا در محیط می‌شود. مورچه‌ها به عنوان حشرات موذی شناخته نمی‌شوند اما بودن آن‌ها به صورت دسته جمعی می‌توانند سبب بروز مشکلات زیادی گردد. بنابراین لازم است علاوه بر انواع حشرات موذی در صورت مشاهده مورچه‌ها نیز اقدام به سمپاشی ساختمان کنید.

سمپاشی سوسک

سوسک‌های ریز کابینتی به سوسک‌های آشپزخانه معروف هستند. تحقیقات نشان می‌دهد این سوسک‌ها نسبت به همه سموم از مقاومت بالایی برخوردار هستند. بنابراین لازم است سمپاشی سوسک‌ها در بازه زمانی مناسب و دقیق زیر نظر کارشناس صورت گیرد. معمولا جهت سمپاشی ساختمان و ریشه‌کنی سوسک‌های ریز از ترکیب سمومی همچون فسفره و پیر تیروئیدی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است ترکیب این مواد جهت سمپاشی ساختمان مسکونی قابل تغییر می‌باشد. سموم کلره مناسب سمپاشی سوسک‌ها نیستند. بنابراین جهت دفع و از بین بردن سوسک‌های آشپزخانه سموم پیر تیروئیدی، کارباماتی و فسفره مناسب هستند.

12

جهت سمپاشی ساختمان چه سمی مناسب است؟

بهتر است سمپاشی ساختمان مسکونی را به افراد متخصص بسپارید. ممکن است برخی افراد برای سمپاشی ساختمان به شما پیشنهاد دهند که از انواع اسپری یا مواد شیمیایی استفاده کنید. باید بدانید که استفاده از این محصولات سلامت شما و افراد خانواده را به خطر می‌اندازد. برخی افراد نیز با مشاهده حشرات موذی اقدام به خرید سم‌های مختلف از داروخانه یا عطاری کرده و نسبت به سمپاشی اقدام می‌کنند.

شاید این نوع سمپاشی در روزهای اول رضایت شما را جلب کند. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد هجوم دوباره این حشرات خواهید بود. بنابراین لازم است سمپاشی ساختمان خود را در تهران به افرادی بسپارید که به خوبی و درستی از عهده این کار بر می‌آیند. این افراد به طور اصولی اقدام به سمپاشی می‌کنند. این افراد می‌دانند در کدام قسمت خانه باید از چه سمی استفاده کنند. زیرا برای از بین بردن و دفع حشرات مختلف از سم‌های گوناگونی استفاده می‌شود. گاهی قسمت‌هایی از خانه نیازی به سمپاشی ندارد و تشخیص این امر برای شما سخت می‌باشد.  

سمپاشی ساختمان جهت از بین بردن چه حشراتی مفید است؟

سمپاشی ساختمان مسکونی، آپارتمان‌ها، انباری‌ها، پارکینگ‌ها و... جهت از بین بردن حشرات و جانوران زیادی قابل استفاده می‌باشد. سمپاشی جهت نابودی هزارپا، کنه، ساس، کک، مارمولک، رتیل، عقرب، موش، خرخاکی و... صورت می‌گیرد. در دوره تخم گذاری جانوران لازم است سمپاشی در دوره‌های مختلفی تکرار شود. زیرا به دلایل مختلف از جمله زیاد بودن حشرات، نوع حشرات و... یک‌بار سمپاشی کافی نمی‌باشد.

گاهی به دلیل نفوذ حشرات موذی به ساختمان لازم است قسمت مورد نظر تخریب گردد. یافتن راه‌های ورود حشرات به ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. سمپاشی مسیر ورود حشرات موذی به ساختمان نقش مهمی در نابودی آن‌ها دارد.

توجه به نکات مهم جهت سمپاشی ساختمان

  • لازم است قبل از شروع سمپاشی ساکنین ساختمان محل را ترک کنند.
  • حتما مواد غذایی موجود در خانه را از محیط دور کنید.
  •  اگر به هر دلیلی موفق به خارج کردن مواد غذایی از منزل نشدید، پس از اتمام سمپاشی از مصرف غذاها خودداری کنید.
  • چنان‌چه در خانه دارای حیوانات خانگی هستید، قبل از شروع سمپاشی آن‌ها را از خانه خارج کنید.
  • بعد از انجام سمپاشی ساختمان لازم است دو روز وارد خانه نشوید.
  • بعد از چهل و هشت ساعت که وارد منزل شدید، حتما اقدام به شستشوی مکان مورد نظر و وسایل کنید.
  •  افراد مسن، زنان باردار، زنان شیرده و کودکان قبل از سمپاشی ساختمان به مکان دیگری بروند.

13

 

قیمت سمپاشی  ساختمان

  • عوامل متعددی در تعیین قیمت نهایی سمپاشی ساختمان‌ها نقش دارند.
  •  موقعیت پروژه، مساحت ساختمان، تعداد دوره‌های سمپاشی از جمله مواردی هستند که در شروع عملیات سمپاشی مشخص می‌گردند.
  • نوع حشرات موذی و جانوران، نوع سم مصرفی، شدت و پراکندگی حشرات در تعیین قسمت سمپاشی مکان مورد از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.
  •  سابقه سمپاشی در محیط و نوع ضمانت نامه نیز می‌تواند در کاهش یا افزایش قیمت تاثیر گذار باشد.
  • معمولا در ساختمان‌هایی که نیاز به دوره‌های متعدد سمپاشی دارد، مرحله بعدی از هزینه کمتری برخوردار خواهد بود.
  • شناسایی حشرات، بررسی، بازدید از ساختمان به صورت رایگان انجام می‌شود. مگر زمانی که مسافت ساختمان مورد نظر تا شرکت بسیار طولانی باشد.

شرکت سمپاشی سوسک تهران

سمومی که جهت سمپاشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار خطرناک هستند. بنابراین افراد عادی نباید در محل زندگی خود اقدام به سمپاشی کنند. افرادی که در این شغل به صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند اطلاعات دقیقی از انواع سموم شیمیایی دارند. برای این‌ کار می‌توانید سمپاشی ساختمان خود را به شرکت سمپاشی سوسک تهران بسپارید. افراد متخصص با شناخت نوع حشرات موذی و سموم مناسب می‌توانند سمپاشی را اصولی و دقیق انجام دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها