وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

پرداخت وام 100 میلیونی بانک سپه با کارمزد 4 درصد | شرایط دریافت وام آسان با بازپرداخت 84 ماهه

کد خبر: 1138654

افرادی که خواهان 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه هستند، باید علاوه بر ارائه ضامن‌های معتبر، سند ملکی هم داشته باشند.

پرداخت وام 100 میلیونی بانک سپه با کارمزد 4 درصد | شرایط دریافت وام آسان با بازپرداخت 84 ماهه

به گزارش کاماپرس، این وام خوداشتغالی نیازمند داشتن حساب قرض الحسنه است. یعنی متقاضی یا باید در یکی از شعب بانک سپه، سپرده قرض الحسنه داشته باشد یا آن را افتتاح کند. اما متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و سند ملکی هم داشته باشند. اگر متقاضیان خواهان 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه خود اشتغالی باشند، داشتن ضامن کافی است. برای وام 50 میلیون تومانی خوداشتغالی هم باید دو ضامن معتبر به بانک ارائه شود. اما افرادی که خواهان 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه خوداشتغالی هستند، باید علاوه بر ارائه ضامن‌های معتبر، سند ملکی هم داشته باشند.

این وام قرض الحسنه است و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. تنها این تسهیلات کارمزد 4 درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 84 ماه اعلام شده است.

بانک سپه به افرادی که دارای معرفی نامه بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد امام خمینی باشند تا سقف 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه خود اشتغالی می‌پردازد.

شرایط وام 100 میلیون تومانی بانک سپه

طبق قوانین بانکی، متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. در صورتی که بازپرداخت تسهیلات به تعویق بیفتاد، نرخ وجه التزام 12 درصد است. براساس اعلام بانک سپه، افراد خواهان این تسهیلات باید حداقل یک میلیون تومان موجودی در حساب سپرده خود داشته باشند. ضمنا این وام مسدودی سپرده ندارد و وام گیرندگان می‌توانند در طول بازپرداخت اقساط، از حساب خود استفاده کنند.

در صورتی که فردی معرفی نامه یکی از نهادهای مذکور را داشته باشد و بانک هم حداکثر مبلغ وام خود اشتغالی را با نرخ کارمزد مشخص شده و تعیین مدت زمان بازپرداخت 84 ماهه به ایشان بپردازد، میزان اقساط این تسهیلات برای وی به صورت ماهیانه، یک میلیون و 190 هزار و 476 تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها