خبر مهم برای مسافران هوایی/ قبل از عزیمت با ۱۹۹ تماس بگیرید

کد خبر: 1139500

با توجه به شکل گیری توده گردوخاک در آسمان تعداد زیادی از استان های کشور، مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.

خبر مهم برای مسافران هوایی/ قبل از عزیمت با ۱۹۹ تماس بگیرید

با توجه به وجود توده گرد و غبار و ناپایداری جوی در برخی مناطق که عمدتا غرب و مرکز کشور را فراگرفته است احتمال کاهش دید برای نشست و برخاست پروازها وجود دارد.

در این راستا ممکن است به دلیل شرایط نامناسب جوی و همین گردوخاک تاخیراتی در پروازهای امروز و 2 روز آینده رخ دهد.

بنابراین از مسافران درخواست می شود پیش از عزیمت به فرودگاه و جهت اطمینان از زمان و وضعیت پرواز خود حتما با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

به گزارش فارس صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، امروز درباره وضعیت گرد و خاک در هوای پایتخت و زمان عبور این گرد و خاک از آسمان کشور به فارس گفت: امروز شدت وقوع گرد و خاک در آسمان پایتخت بیشتر از روز آینده است این شرایط فردا کماکان با شدت کمتر نیز حاکم است و روز یکشنبه آسمان تهران خالی از گرد و خاک می شود.

به گفته وی در نوار غربی کشور با توجه به اینکه منبع عمده این گرد و خاک از عراق و سوریه بوده است، وقوع این شرایط با شدت بیشتری ادامه دارد.

ضیائیان گفت که البته این گرد و خاک به علت وزش باد با گرد و غبار محلی هم مختلف شده است، در مناطق غربی گرد و خاک ادامه دارد و تا روز یکشنبه در این مناطق شدت بیشتری خواهد داشت و دوشنبه هفته پیش رو کاهش می یابد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها