شرط سایپا برای ثبت نام مادران از فردا /با 170 میلیون ساینا سوار شوید

کد خبر: 1141456

اولین فروش فوری سایپا در سال ۱۴۰۱ ویژه مادران از فردا آغاز خواهد شد؛ در این مرحله مادران واجد شرایط با مراجعه به سایت فروش سایپا می توانند نسبت به بت نام اقدام نمایند. نیمی از ظرفیت فروش فوری این مرحله برای مادران در نظر گرفته شده است.

شرط سایپا برای ثبت نام مادران از فردا /با 170 میلیون ساینا سوار شوید

اولین مرحله از فروش فوق العاده سایپا در سال ۱۴۰۱ ویژه مادران با عرضه سه محصول آغاز خواهد شد. در این مرحله سه خودروی سایناs، کوییک با گیبرکس معمولی و تیبا SX عرضه می‌شود. قیمت خودرو ها در فروش های فوری قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه است.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن ها پس از آبان ۱۴۰۰ است می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نیمی از ظرفیت فروش فوری برای این طرح درنظر گرفته شده است و اگر تعداد متقاضیان کم تر از میزان خودرهای عرضه شده باشد، منتخبین بدون قرعه کشی اعلام خواهند شد.

این طرح فروش از فردا دوشنبه مورخ 29 فروردین 1401 از ساعت 9 صبح آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. محدودیت‌های پیشین طرح های فروش همچنان به قوت خود باقی است./اقتصادآنلاین

سایپا۲

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها