برای خرید آپارتمان‌ در مرکز تهران چقدر پول نیاز داریم؟

کد خبر: 1142547

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

برای خرید آپارتمان‌ در مرکز تهران چقدر پول نیاز داریم؟

 از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پر‌طرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای آپارتمانی در مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

خانه‌ای ۶۵ متری در بلوار کشاورز که ۲ خوابه باشد و ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.

اگر قصد خرید خانه‌ای ۹۳ متری در میدان ولیعصر را دارید درحالی که این واحد ۱۳ سال سن داشته باشد و ۲ خوابه باشد، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روزهای گذشته واحدی ۹۲ متری در سهروردی که نوساز و ۲ خوابه باشد، با مبلغی معادل ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

واحدی ۱۴۴ متری در امیرآباد که ۳ خوابه باشد و ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۸۰ متری در فاطمی که ۲۰ سال عمر داشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۴ میلیارد تومان است.

برای خرید یک واحد در یوسف‌آباد با متراژ ۱۰۲ متر همراه با ۲ اتاق خواب و سنی معادل ۲۵ سال، به سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی در جهاد با متراژ ۶۵ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

قیمت آپارتمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها