توزیع خودرو یارانه ای در راه است/سایپا مشتریانش را سورپرایز کرد

کد خبر: 1143282

طرح پیش‌فروش یکساله سایپا، از امروز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شده است. اختلاف قیمت کارخانه‌ای محصولات عرضه شده در این طرح، با بازار چقدر است؟

توزیع خودرو یارانه ای در راه است/سایپا مشتریانش را سورپرایز کرد

با وجود زیان و بدهی انباشته هنگفت و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان هر هفته طرح‌های فروش خود را اجرا می‌کنند. جدیدترین طرح پیش‌فروش یکساله سایپا نیز از امروز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شده است.

به نقل از شهرآرانیوز، در این طرح، محصولات کوییک، کوییک S، کوییک R، ساینا S و سایپا SE ۱۵۱، با موعد زمانی تحویل مرداد تا اسفندماه ۱۴۰۱ عرضه شده‌اند.

سایپا در این طرح، پس از برگزاری قرعه‌کشی و اعلام لیست منتخبان برگزیده، مبالغی را به‌عنوان علی‌الحساب پیش‌پرداخت از مشتریان دریافت می‌‌کند. قیمت نهایی خودروها براساس قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه می‌شود.

متقاضیان شرکت در طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا، می‌توانند از امروز سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا، نسبت ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

تمامی محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در این طرح نیز اعمال خواهد شد.

فهرست اسامی منتخبان طرح پیش‌فروش یکساله محصولات سایپا ظرف یک‌روز پس از برگزاری قرعه‌کشی اعلام می‌شود و برگزیدگان باید در مدت سه‌روز نسبت به واریز مبالغ علی‌الحساب اقدام کنند.

سایپا-6-اردیبهشت

آغاز پیش‌فروش ۵ محصول سایپا از فردا- سه‌شنبه ۶ اردیبهشت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها