خبر فوری/ بانک‌ها امروز دوشنبه تعطیل نیستند

کد خبر: 1144373

با توجه به اینکه عید فطر برای روز دوشنبه تائید نشد و امروز روز کاری است، تمامی شعب بانک‌ها نیز در این روز فعال خواهند بود.

خبر فوری/ بانک‌ها امروز دوشنبه تعطیل نیستند

با اعلام ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فردا روز آخر ماه مبارک رمضان است، سه‌شنبه قطعا عید فطر خواهد بود و طبق قانون به جای دوشنبه، چهارشنبه تعطیل است.

در این زمینه، از آنجا که دوشنبه روز کاری خواهد بود و تعطیل نیست، بانک مرکزی  اعلام کرد: با توجه به مصادف شدن روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت با سی‌ام ماه مبارک رمضان، شعب تمام بانک‌های کشور و سامانه‌های بین بانکی چون ساتنا و پایا مطابق سایر روزهای کاری، فعال خواهند بود و به ارائه خدمات به مشتریان شبکه بانکی می‌پردازند.

همچنین، محمدرضا جمشیدی_ دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی به ایسنا گفت: بر اساس اعلام ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری هلال ماه شوال در غروب روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت رؤیت نشد و فردا دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ مطابق با ۳۰ رمضان المبارک ۴۴۳ هجری قمری خواهد بود.

براساس اعلام وی، برهمین اساس دوشنبه (فردا) ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ روز کاری بوده و شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها