آموزش ثبت سفارش و خرید بایننس کوین در کیف پول من

کد خبر: 1146548
آموزش ثبت سفارش و خرید بایننس کوین در کیف پول من

بایننس کوین یکی از مطرح‌ترین و ارزشمندترین ارزهای دیجیتال در سرتاسر جهان است. این رمزارز که اختصاصی از صرافی بایننس محسوب می‌شود، به دلیل امنیت بالای این صرافی، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. البته ناگفته نماند، با توجه به ویژگی‌هایی که بایننس کوین دارد، در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، آینده بسیار خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود. تا جایی که یک رقیب جدی برای ارزهای قدیمی مانند بیت کوین به جرات می‌توان در نظر گرفت. برای اینکه بتوانید بایننس کوین را در کیف پول دیجیتالی خود داشته باشید، با ما همراه شوید.

بایننس کوین با چه هدفی به وجود آمده است؟

بایننس کوین یکی از انواع ارز دیجیتال محسوب می‌شود که از صرافی بایننس به صورت اختصاصی عرضه شده است. بایننس (Binance) به عبارتی از دو کلمه Finance و Binary تشکیل یافته که به مفهوم وجود بزرگ‌ترین صرافی و همچنین توکن بایننس اشاره دارد.

علاوه بر اینکه بایننس کوین به عنوان پوشش هزینه برای پرداخت کارمزد و هزینه‌های مربوط به تراکنش‌های معاملاتی استفاده می‌شود، هدف‌های دیگری نیز در پشت پرده این ارز دیجیتال وجود دارد.

 کسانی که بایننس کوین دارند، یک سری از تخفیف‌ها در کارمزد معاملات، شامل حالشان می‌شود. به این صورت که در سال اول استفاده از این رمزارز، تخفیف به 50 درصد می‌رسد. هر ساله این تخفیف نصف می‌شود؛ یعنی در سال دوم به 25 درصد، در سال سوم به 12.5 درصد، در سال چهارم به 6.75 درصد و در سال پنجم، تخفیف به صفر می‌رسد. این ویژگی را باعث ترغیب شدن تریدرها برای برگشتن به سیستم بایننس می‌توان در نظر گرفت.

نگاهی به قیمت و نوسانات بایننس کوین

رمزارز دیجیتال، از سومین چرخه خود در بازار ارزها در حال عبور کردن است. اگر نگاهی به چرخه‌های بایننس کوین داشته باشیم، می‌بینیم که در سال 2017، هر کوین BNB با ارزش 0.5 دلار عرضه شد. در مدت زمان بسیار کم و کمتر از سه ماه، بایننس کوین به قیمت 25.18 دلار رسید، یعنی حدود 5000 درصد افزایش پیدا کرد و تا اوایل سال 2019 بایننس کوین، قیمت گفته شده، بیشترین حد این رمزارز بود. تا حدود دسامبر سال 2020، ارزش بایننس کوین کاهش و افزایش زیادی با شیب ملایم داشت، تا اینکه در دسامبر 2020، توانست بیشترین ارزش را با 39.53 دلار به ثبت برساند.

البته رقم گفته شده ثابت نمانده و دچار تغییراتی شد و نزدیک به کمتر از یک سال، حدود 84 درصد از ارزش بایننس کوین از بین رفت و تا جایی ادامه داشت که به قیمت 4.12 دلار رسید. اما در مارس 2020 دچار تغییرات شد و نوساناتی برای بایننس کوین به وجود آمد. درست است که قبل از رسیدن به نوسانات شدید، تقریبا تا 693 درصد، کاهش ارزش برای بایننس کوین به وجود آمد، ولی در فوریه 2021، ارزش این رمزارز به 55.4 دلار رسید. تا جایی که در مارس 2021 از 200 دلار کمتر نشد و تغییرات آن بین 200 و 300 دلار بود. هم اکنون قیمت بایننس کوین با عبور از نوسانات شدید، به میزان 434 دلار رسیده که می‌توان گفت در رتبه چهارم از ارزهای دیجتالی فعال در سرتاسر جهان قرار دارد.

چگونه می‌توان بایننس کوین خرید؟

بایننس کوین را همانند دیگر ارزهای دیجیتالی می‌توانید به راحتی ثبت سفارش و خرید کنید. برای این کار، کافی است که یک صرافی معتبر و با امنیت بالا پیدا کنید.

البته نکته‌ای در این قسمت باید گفته شود، در خرید BNB دو روش وجود دارد. ممکن است کسی رمزارزهای دیگری همچون بیت کوین داشته باشد و با استفاده از آن‌ها بخواهد بایننس کوین بخرد. در این صورت کاربر در صرافی‌های معتبر، به تبادل ارز با BNB اقدام می‌کند. حالت دیگر اینکه، کاربر بدون داشتن رمزارزهای دیگر، تصمیم به خرید و ذخیره بایننس کوین گرفته است؛ در این حالت، می‌توان برای کاربرانی که قصد خرید بایننس کوین را دارند، خبر خوبی را داد؛ چراکه قبلا امکان خرید بایننس کوین با پول‌های رایج وجود نداشت ولی در حال حاضر، قابلیت خرید بایننس کوین به صورت مستقیم و با استفاده از کارت‌ها و حساب‌های وجود دارد.

در صرافی آنلاین کیف پول من، بعد از ثبت نام و احراز هویت، با خیالی آسوده، به انجام معاملات رمزارز بایننس کوین می‌توانید بپردازید. وقتی وارد صفحه ثبت نام سایت کیف پول من می‌شوید، با وارد کردن نام و نام خانوادگی به همراه ایمیل و یک رمز عبور امن، صاحب یک حساب کاربری در این سایت می‌شوید؛ البته شماره تلفن همراه خود را نیز باید وارد کنید. وقتی که وارد پنل کاربری خود می‌شوید، ایمیلی برای تایید حساب کاربری برای شما ارسال می‌شود.

توجه داشته باشید که بایننس کوین را نمی‌توان استخراج کرد؛ بنابراین اگر می‌خواهید این رمزارز را داشته باشید، به طور مستقیم با پرداخت پول و یا تبدیل دیگر رمزارزها می‌توانید آن را بخرید. در صرافی کیف پول من، برای نگه‌داری و انتقال و دریافت رمزارزها هیچ تعرفه‌ای در نظر گرفته نشده است. ضمن اینکه، برای خرید و فروش و تبدیل ارزها به یکدیگر، حدود 0.25 تا 2 درصد کارمزد دریافت می‌شود. البته این مقدار، پایین‌ترین کارمزد در بین سایر صرافی‌های ارز دیجیتال است.

کیف‌ پول‌های بایننس کوین

برای نگه‌داری و ذخیره رمزارزها نیاز به کیف پول است. دو نوع کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد. در واقع چون بایننس کوین، توکن اتریوم ERC-20 است، پس هر کیف پولی که قابلیت نگه‌داری اتریوم را داشته باشد، بایننس کوین را نیز می‌توان در آن ذخیره کرد. در این قسمت به چند تا از کیف پول‌هایی که می‌توان بایننس کوین را در آن‌ها نگه‌داری کرد، اشاره می‌کنیم.

کیف پول مث (Math)

این کیف پول را به صورت اپلیکیشن بر روی گوشی‌های اندرویدی و آی او اس می‌توانید داشته باشید. همچنین در مرورگرها، به صورت یک افزونه می‌توانید اضافه کنید. ناگفته نماند که بیشتر از 40 بلاک‌چین را پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید رمزارز BNB را نیز در آن نگه‌داری نمایید. حتی امکان استفاده از این کیف پول به طور هم‌زمان در چند دستگاه وجود دارد.

کیف پول تراست (Trust)

گفتنی است که از زمانی که بایننس کیف پول تراست را خریداری کرده، کاربران به وسیله آن می‌توانند به صورت مستقیم به صرافی بایننس متصل شوند. پس این کیف پول بدون شک از امنیت بالایی برخوردار است. در ضمن از سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس نیز پشتیبانی می‌کند.

کیف پول Ledger Nano S

این کیف پول سخت افزاری امنیت زیادی داشته، به طوری که به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در نزد کاربران تبدیل شده است. در این کیف پول علاوه بر BNB از سایر رمزارزها نیز می‌توان نگه‌داری کرد.

کیف پول من (Kifpool.me)

برای اینکه در هنگام خرید و ذخیره رمزارزها از قبیل بایننس کوین در صرافی‌های خارجی به مشکل برخورد نکنید، پیشنهاد می‌شود از کیف پول‌های داخلی معتبر استفاده کنید. همان طور که گفته شد، کیف پول من یکی از معتبرترین سایت‌های آنلاین برای نگه‌داری ارزهای دیجیتالی است.

بایننس کوین با دیگر ارزهای دیجیتالی چه تفاوتی دارد؟

بایننس کوین جزو رمزارزهای جدید است که در سال 2017 عرضه شد؛ ولی در این مدت زمان کوتاه توانسته جای پای خود را بین سایر ارزها مانند بیت کوین که از سال 2009 وجود دارد، محکم کند و در آینده رقیبی جدی برای آن‌ها باشد. به عبارتی چون عرضه بایننس کوین حدود 200 میلیون کوین است ولی بیت کوین به حدود 21 میلیون کوین می‌رسد، در نتیجه تخمین زده می‌شود که بایننس کوین از بیت کوین سبقت بگیرد.

رمزارز بایننس کوین در خود صرافی بایننس خرید و فروش می‌شود که از لحاظ امنیت، بین سایر صرافی‌ها حرف اول را می‌زند؛ در حالی که برای معامله ارزی مانند بیت کوین، کاربر همواره به دنبال صرافی کریپتو است. بایننس کوین خیلی کم از شرایط خارجی تاثیر می‌پذیرد و بیشترین اثرگذاری بر روی آن، شرایط داخلی بایننس است ولی سایر رمزارزها در بیشتر جاها معامله شده و ممکن است که از عوامل و شرایط خارجی تاثیر پذیرد.

البته باید در نظر داشت که چون بایننس کوین در شبکه بلاک‌چین ارز جدیدی است، به دلیل کمتر بودن سهم آن در بازار، باعث می‌شود که عرضه‌کنندگان کریپتو، بر روی منابع سرمایه‌گذاران به رقابت بپردازند.

کیف پول من چرا برای خرید بایننس کوین پیشنهاد می‌شود؟

در این مقاله، به معرفی ارز دیجیتال بایننس کوین و آینده‌ای که این رمزارز دارد، پرداخته شد. از آنجایی که سایت‌های متعددی برای خرید و نگه‌داری بایننس کوین وجود دارند، پیدا کردن یک صرافی آنلاین که امنیت بالایی داشته باشد، جزو ملزوماتی است که کاربران باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند؛ از این رو صرافی کیف پول من، به عنوان یک سایت بسیار امن به همراه تعرفه‌ها و کارمزدهای بسیار پایین، گزینه ایده‌آلی برای خرید و نگه‌داری بیشتر از 1500 رمزارز به شمار می‌آید.

کیف پول من، امکان تبدیل رمزارها به یکدیگر را به راحتی برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین بدون احراز هویت می‌توانید به صورت محدود در طول روز، به خرید ارز دیجیتالی بپردازید. ضمن اینکه هزینه نگه‌داری از رمزارزها، در این صرافی، رایگان است. برای اینکه بهتر بتوانید با خدمات صرافی کیف پول من آشنا شوید، می‌توانید از پشتیبانی شبانه‌روزی و آنلاین آن بهره‌مند شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها