مشهد گردی را با تورگردان تجربه کنید

کد خبر: 1146912
مشهد گردی را با تورگردان تجربه کنید

وقتی بحث مشهد گردی پیش می آید، به یاد رزرو تورهای مسافرتی می افتیم که همیشه در ایام پیک سفر مانند بهار و تابستان به اوج رزرو خود می رسند. خوشبختانه مشهد از حیث داشتن جاذبه های متنوع مذهبی، تفریحی و هتل های مجلل به یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری در شرق کشور تبدیل شده است، تورهایی که به مقصد این شهر برگزار می شود بسیار متنوع اند.  تورگردان مجری مستقیم تورهای گردشگری است و تورهای مختلف مشهد را برگزار می کند و شما هم می توانید اینبار با تورگردان به مشهد بروید و سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنید.

 

مشهد گردی را با کدام هتل می پسندید؟

 

مشهد هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است و از این رو هتل های بسیاری در اطراف مشهد دیده می شود. همین امر سبب شده گردشگران برای انتخاب محل اقامت، گزینه های زیادی پیش روی خود داشته باشند. گردشگرانی که به دنبال مجلل ترین هتل های مشهد هستند، اولین انتخابشان هتل های 5 ستاره مانند: هتل درویشی، هتل الماس1 و هتل قصر طلایی است و ما در تورگردان تورمشهد را با هتل های 5 ستاره را با پرواز های اکونومی مختلف به صورت رفت و برگشت هوایی، مستقیم از فرودگاه شهر خودتان و یا به صورت زمینی با قطارهای 4 ستاره برگزار می کنیم.

تهرانی های عزیز که میخواهند تور مشهد از تهران را رزرو نمایند، باید بدانند تورگردان تمامی خدمات گردشگری شهر مشهد را نیز علاوه بر رزرو بهترین هتل ها و پروازها با تضمین بهترین قیمت در اختیارتان قرار میدهد.

دسته دیگری از گردشگران به دنبال تورهای مشهد گردی با هتل های 4 ستاره تاپ هستند تا علاوه بر کاهش هزینه ها، از امکانات رفاهی مناسب نیز بهره مند شوند. از این رو پیشنهاد می کنیم هتل های الماس نوین، هتل جواد و هتل فردوس و هتل کیانا را مورد توجه قرار بدهید.

در نهایت هتل های 3 ستاره و هتل آپارتمان ها، میزبان گردشگرانی هستند که تور مشهد گردی را با حداقل امکانات انتخاب می کنند و ترجیح می دهند هزینه شان را صرف خرید سوغات و گشت و گذار در جاهای دیدنی مشهد کنند.

یکی دیگر از روش های انتخاب هتل، توجه به موقعیت دسترسی و نزدیکی به حرم مطهر رضوی است. گردشگرانی زیادی دوست دارند محل اقامتشان به حرم امام رضا (ع) نزدیک باشد، پس پیشنهاد ما این است که هتل هایی را انتخاب نمایند که در محدوده خیابان امام رضا و میدان بیت المقدس باشد تا هرزمان خواستند، با صرف کمترین زمان بتوانند برای زیارت در حرم امام رضا باشند.

 

بنابراین پیشنهاد می کنیم هتل هایی مانند: هتل قصر ضیافه در داخل حرم مطهر صحن هدایت، هتل مدینه الرضا در خیابان شیرازی 2، هتل درویشی در خیابان امام رضا 24، هتل جواد در خیابان امام رضا 3، هتل کیانا جنب خیابان امام رضا 2، هتل نگین پاسارگارد در خیابان شیرازی 4 و هتل رضویه جنب بازار رضا در میدان بیت المقدس را مورد توجه قرار بدهید.

برای بسیاری از مسافرین مشهد نیز مهم است که علاوه بر زیارت حرم امام رضا، بتوانند از جاهای دیدنی مشهد نیز به راحتی بازدید کنند. از این رو متداول ترین سوالشان این است: در تور مشهد، بعد از زیارت حرم مطهر کجا برویم؟ به این دسته از افراد می توانیم هتل های دیگر سطح شهر مشهد را نیز پیشنهاد بدهیم که در مرکز شهر باشند و دسترسی به حرم را نیز برایشان سخت نکند و همین امر باعث می شود از هیاهوی اطراف حرم نیز رهایی یابند.

تور ارزان مشهد یا تور لاکچری مشهد؟

 

خوشبختانه تورگردان تورهای مشهد گردی به صورت هوایی و زمینی را ارائه می دهد و شما می توانید دو نوع سفر هوایی و زمینی را تجربه کنید. گردشگرانی که انتخابشان تور هوایی مشهد است با اینکه هزینه بیشتری پرداخت می کنند، ازشهر خودشان پس از طی مسافت حداکثر 2 ساعت به این شهر مصفا می رسند و بدون احساس خستگی در مسیر می توانند به زیارت و گشت و گذار بپردازند. اما گردشگرانی که تور اقتصادی مشهد را به صورت زمینی با قطار انتخاب می کنند، مدت زمان طولانی تری را در مسیر خواهند بود و برخلاف سفرهوایی میتوانند از زیبایی های طبیعت بین مسیر نیز لذت ببرند. برای اینکه خستگی مسیر برای شما کم شود و امکانات بهتری را نیز دریافت کنید، پیشنهاد میکنیم قطار های فدک و نورالرضا را رزرو نمایید.

 

باور نخواهید کرد که بتوانید با تورگردان همه مشهد را بگردید!

کم نیستند گردشگرانی که به مشهد سفر می کنند اما نمی توانند از تمامی جاذبه ها و اماکن تفریحی مشهد بازدید کنند و یا به دلیل عدم آشنایی با جاذبه های اطراف مشهد، صرفا به بازدید از جاهای دیدنی اطراف حرم مطهر بسنده می کنند و از گشت و گذار در مشهد چشم پوشی می کنند. اینبار تورگردان در خدمت شما است تا با ارائه تورهای مشهد گردی، علاوه بر بهره مندی از زیارت پرفیض حرم رضوی، شما را با تمام جاذبه های دیدنی مشهد آشنا کند تا سفری فوق العاده به یادماندمانی را تجربه کنید.

بنابراین با رزرو تورهای مشهد در تورگردان می توانید از گشت های نیم روزه گروهی شامل بازدید از جاذبه های دیدنی اطراف شهر مشهد و گشت های اختصاصی همراه با پذیرایی با در اختیار داشتن بهترین وسیله حمل و نقل ، استفاده نمایید.

این خدمات تفریحی و سیاحتی مشمول هتل های مختلف مشهد است و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با تورگردان تماس بگیرید. اکر می خواهید مشهدگردی را با تورگردان تجربه کنید، کافی است از همین حالا به فکر رزرو سفر مشهد باشید و با ما تماس بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها