آپارتمان های 60 متری غرب تهران چقدر ارزش دارند؟

کد خبر: 1148205

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

 آپارتمان های 60 متری غرب تهران چقدر ارزش دارند؟

 انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد.

خانه‌ای ۸۵ متری که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، در سعادت‌آباد که یکی از محله‌های منطقه دو تهران است و جزو یکی از مناطق گران قیمت غرب تهران هم محسوب می‌شود، قیمتی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

خانه‌ای ۷۸ متری در شهرک‌غرب که ۱۳ سال سن داشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۹ ساله در طرشت با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، در روزهای اخیر ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

برای خرید آپارتمانی در پونک که  ۷۶ متر باشد و ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۷۸ متری در صادقیه که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

اگر سرمایه‌ شما معادل ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است، می‌توانید خانه‌ای ۸۵ متری در ستارخان که ۲۶ سال سن داشته باشد و ۲ خوابه نیز باشد را خریداری کنید.

ارزش واحدی ۸۲ متری در گیشا(کوی‌نصر) که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود./ اقتصاد آنلاین

آپارتمان 60

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها