وام ارزان 100 میلیونی با بازپرداخت 10 ساله | 3 برابر شدن یارانه برای این خانوارها

کد خبر: 1148416

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی و افزایش چشمگیر یارانه اعلام شد.

وام ارزان 100 میلیونی با بازپرداخت 10 ساله | 3 برابر شدن یارانه برای این خانوارها

در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای تولد چندقلوها تسهیلاتی در نظر گرفته شده است

در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای تولد چندقلوها تسهیلاتی در نظر گرفته شده است؛ به شکلی که مرخصی زایمان 12 ماه کامل برای مادران دارای دوقلو و بیشتر است.

تسهیلات قرض‌الحسنه برای تولد دوقلوها در زایمان اول تا پنجم و بالاتر به ترتیب از 30 تا 100 میلیون تومان.

وام فرزندآوری

تسهیلات قرض‌الحسنه برای تولد سه‌قلوها از زایمان اول تا پنجم و بالاتر به ترتیب از 60 تا 150 میلیون تومان و تسهیلات قرض‌الحسنه برای تولد چهارقلوها از زایمان اول تا پنجم و بالاتر به ترتیب از 100 تا 200 میلیون تومان است.

همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه برای تولد پنج‌قلوها در زایمان اول تا پنجم و بالاتر از مبلغ 150 تا 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

تسهیلات برای خانواده‌های فرزند دار

در این قانون برای خانواده‌های دارای فرزند تسهیلاتی در نظر گرفته شده است؛ به این شکل که افزایش دوبرابر کمک‌ هزینه اولاد هر ساله و به مدت پنج‌سال، افزایش محدوده سنی در استخدام جدید به ازای تأهل و هر فرزند از یک تا پنج سال، افزایش 2 درصد امتیاز در جذب و استخدام به ازای هر فرزند.

وام‌های مسکن برای فرزند داران

اختصاص وام 80 میلیون تومانی ودیعه خرید یا ساخت مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن با بازپرداخت 10 ساله دارای یک فرزند و اختصاص وام 100 میلیون تومانی ودیعه، خرید یا ساخت مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن با بازپرداخت 10 ساله دارای دو فرزند، از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده است.

تسهیلات برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر

افزایش سه برابری یارانه فرزندان در خانواده‌های دهک‌های یک تا چهار حداقل سه فرزندی غیرشاغل در دستگاه‌های دولتی.

تأمین صددرصد بیمه مادران خانه‌دار دارای سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان.

عدم جواز تعدیل نیروی کار دارای سه فرزند، کاهش عوارض ساخت و ساز تا 50 درصد برای خانواده‌های دارای سه فرزند و تا 70 درصد برای خانواده‌های دارای چهار فرزند و سایر تخفیفات، اختصاص 70 درصد ظرفیت منازل مسکونی سازمانی به کارکنان فاقد مسکن با حداقل سه فرزند.

 نیم‌بها شدن هزینه موزه‌ها، اماکن تاریخی،‌فرهنگی، ورزشی و سینماها برای مادران دارای سه فرزند و بیشتر به همراه تخفیف 20 درصدی دوره‌های آموزشی تربیتی و هنری کانون پرورش فکری برای فرزندان خانواده‌های سه فرزندی، از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها