آمروز آخرین فرصت برای جاماندگان یارانه/نام‌نویسی معترضان یارانه جدید تمدید می شود؟

کد خبر: 1148422

اگر در جریان اجرای اصلاح ارز ترجیحی، دولت به شما یارانه نقدی جدید پرداخت نکرده و متقاضی یارانه ۴۰۰ هزار تومانی هستید، سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا پایان امروز از جاماندگان و معترضان نام نویسی می‌کند.

آمروز آخرین فرصت برای جاماندگان یارانه/نام‌نویسی معترضان یارانه جدید تمدید می شود؟

 بنابر اعلام قبلی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مهلت نام‌نویسی متقاضیان یارانه جدید امروز، شنبه ۳۱ اردیبهشت خاتمه می‌یابد.

اگر جامانده یارانه جدید هستید و تاکنون برای ثبت درخواست اعتراض خود اقدام نکردید، تا پایان امروز فرصت دارید برای ثبت درخواست به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنید.

سامانه اینترنتی این سازمان به نشانی my.gov.ir از پنج روز پیش در حال نام‌نویسی از جاماندگان یارانه جدید است.

برهمین اساس از روز سه‌شنبه، بیست و هفتم اردیبهشت ماه درگاه این سازمان به روی متقاضیان باز است. مطابق تقسیم قبلی، دو روز نخست به نام‌نویسی افراد با کد ملی زوج، دو روز دوم به ثبت اعتراض افراد با کد ملی فرد اختصاص یافت.

امروز تمامی متقاضیان، صرفه نظر از زوج یا فرد بودن کد ملی مهلت نام‌نویسی دارند. این سازمان از معترضانی که تا به امروز یارانه نقدی نگرفته‌اند خواسته است تا قبل از نام‌نویسی در این سامانه، کد دستوری *۴*۴۳۸۷۵*کد ملی# را شماره‌گیری کنند.

با شماره‌گیری این کد، متقاضیان از وضعیت خود مطلع می‌شوند و در نهایت برای ثبت درخواست خود به سازمان هدفمندی یارانه‌ها یا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارجاع داده می‌شوند.

سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به نشانی hemayat.mcls.gov.ir به نام‌نویسی از متقاضیانی اختصاص دارد که نسبت به دهک‌بندی و یارانه واریزی اعتراض دارند.

البته سازمان هدفمندی در همان آغاز رونمایی از سامانه ثبت درخواست جاماندگان اعلام کرد: با پایان مهلت ۵ روزه، فرصت جاماندگان برای ثبت اعتراض تمام نخواهد شد و نوبت بعدی به اطلاع این افراد خواهد رسید.

منبع:  تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها