سود سهام عدالت | سهام عدالت | زمان واریز سود سهام عدالت | ارزش سهام عدالت

امشب؛ واریز سود 400 هزارتومانی به صاحبان سهام عدالت | زمان واریز سود سهام متوفیان اعلام شد

کد خبر: 1148643

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت گیلان درباره زمان ثبت نام برای سهام عدالتی ها توضیحاتی ار ائه داد. همچنین مدیر فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت سود جاماندگان سهام عدالت که شماره شبا اعلام کرده‌اند، از امروز واریز می‌شود

امشب؛ واریز سود 400 هزارتومانی به صاحبان سهام عدالت | زمان واریز سود سهام متوفیان اعلام شد

 سود مربوط به عملکرد سال 99 شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت که 20 اسفندماه سال گذشته  به حساب حدود 43 میلیون سهامدار عدالت واریز شد، حدود 2 میلیون نفر از سهامداران به دلیل عدم اعلام شماره حساب بانکی یا مشکلات بانکی از قبیل مسدود بودن حساب نتوانستند سود خود را دریافت کنند.

در این زمینه محمود حسنلو، معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه، در ارتباط با شبکه اول سیما گفت: با پایان یافتن زمان اصلاح شماره شبای حساب بانکی برای سهامداران عدالت، از (شنبه) کار استخراج داده‌ها و محاسبه سود جاماندگان سهام عدالت آغاز شده و از فردا اول خردادماه(امروز) سود این افراد به حساب شبای اعلامی آنها واریز می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات سمات گفت: برای کسانی که سهام به ارزش اسمی 532 هزار تومانی دارند، حدود 575 هزار تومان سود و برای کسانی که سهام ارزش یک ‌میلیونی دارند، یک میلیون و 80 هزار تومان سود برای عملکرد سال 99 واریز می‌شود و اگر کسانی سود سال‌های قبل مثل 98 را هم دریافت نکرده باشند، سود آنها هم واریز می‌شود.

حسنلو همچنین در پاسخ به سوالی درباره سود سهام متوفیان سهام عدالت گفت: با توجه به اینکه بعد از فوت هر کس شماره حساب‌های فرد در سیستم بانکی بسته می‌شود و قابلیت واریزی ندارد، بنابراین سود سهام متوفیان محفوظ است و طبق مذاکره‌ای که با قوه‌قضائیه انجام شده است، امیدواریم تا آخر شهریورماه سامانه تقسیم ارث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شود تا هم خود سهام عدالت و هم سودهای متعلقه بین ورثه تقسیم و واریز شود.

زمان ثبت نام سهام عدالت اعلام شد

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت گیلان با اشاره به برخی از حواشی اخیر پیرامون آغاز دوره جدید ثبت نام سهام عدالت برای جا ماندگان گفت: ثبت نام برای متقاضیان جدید آغاز نشده و منتظر اعلام فراخوان هستیم.

ابراهیم قنبرپور امروز  با اشاره به اینکه زمان شروع ثبت نام جدید سهام عدالت فراخوان می‌شود، اظهار کرد: ثبت نام برای متقاضیان جدید دریافت سهام عدالت در خرداد ماه آغاز می‌شود و این مهم یقینا از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می‌رسد. 

وی با تاکید به اینکه انجام هر گونه ثبت نام جدید برای متقاضیان فاقد وجاهت قانونی است، گفت: متاسفانه برخی از دفاتر خدمات ارتباطی با بیان این مطلب قصد سودجویی و دریافت هزینه ثبت نام از متقاضیان را دارند، اما در نهایت نسبت به ثبت نام سجام اقدام می‌کنند که این موضوع فاقد وجاهت قانونی است. 

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت گیلان با اشاره به وضعیت افراد جدید مشمول سهام عدالت بیان کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و همچنین آن دسته از افرادی که در مراحل پیشین نسبت به ثبت نام سهام عدالت اقدام کردند، اما هنوز موفق به دریافت برگه سهام نشده‌اند در اولویت قرار دارند. 

منبع: وطن امروز

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها