به کاهش قیمت ها در بازار خودرو دلخوش نکنید/افزایش ۵ میلیونی قیمت دنا

کد خبر: 1149179

​چند روزی بود که بازار خودرو شروع به کاهش کرده بود و قیمت بسیاری از خودروها کاهش قابل توجهی به ثبت رسانده بودند. به عنوان مثال پژو ۲۰۶ تیپ دو طی این مدت با ۱۱ میلیون کاهش همراه بوده است و به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است. اما ثبات قیمت ها در بازار دیروز این احتمال را ایجاد کرد که موج کاهشی پایان یافته و ادامه همین ثبات در بازار امروز و همچنین افزایشی شدن قیمت برخی مدل خودروهای پر فروش همچون دنا و پژو پارس به این احتمال قوت بخشید و باید دید که آیا روند افزایشی مجددا به بازار باز می گردد یا خیر؟

به کاهش قیمت ها در بازار خودرو دلخوش نکنید/افزایش ۵ میلیونی قیمت دنا

به نظر می رسد پژو ۲۰۶ تیپ دو وارد روند با ثبات شده است. این خودرو که دیروز تغییری در قیمتش ثبت نکرده بود امروز هم به همین روال ماند و بدون تغییر همان ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ هم بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومانی ماند.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر قیمت، ۴۰۷ میلیون تومان معامله شد. نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که دیروز کاهش داشت امروز را هم بدون تغییر سپری کرد و ۵۸۵ میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱، امروز پس از چند روز کاهش متوالی و ثبات، مجددا افزایشی شد و با یک میلیون تومان افزایش به ۳۹۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۴۰۵ در نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ که دیروز هم بدون تغییر بود امروز طبق همان روال، ۲۸۷ میلیون معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز همچنان قیمتش بدون تغییر است و پس از ورود به کانال ۳۰۰ میلیونی بر روی همین قیمت مانده است.

 

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون تومان افزایش ۳۸۲ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷  هم تغییری در قیمتش نداشت و همچنان ۳۱۲ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ هم بدون تغییر، ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و همچنان روند با ثباتش را ادامه می دهد. سورن پلاس هم بدون تغییر بود و  به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون تومان جهش به قیمت ۴۰۰ میلیون تومان رسید. در نسخه توربو اتوماتیک  همچنان بدون تغییر با قیمت ۵۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک بدون تغییر ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود و دو روزی است رنگ تغییر به خود ندیده است. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای اما با ۳ میلیون افزایش همراه بود و ۳۲۳ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ که روند کاهشی خود را از آخر هفته گذشته شروع کرده بود امروز بدون کاهش ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر۱۸۲ میلیون تومان معامله شد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون افزایش ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو شاهد تغییر نبود و بدون تغییر ۲۲۴  میلیون تومان معامله شد.

تیبا هاچبک در نسخه ۱۴۰۱ بدون تغییر، ۲۰۵ میلیونی ماند. نسخه صندوقدار و درمدل ۱۴۰۱ هم با ثبات بود و ۱۹۵ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار هم بدون تغییر ۳۹۵ میلیون تومانی ماند./اقتصادنیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها