خبر مهم برای جاماندگان یارانه/ مراقب پیامک‌های جعلی باشید

کد خبر: 1150203

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان «ثبت نام جاماندگان یارانه» را شگرد جدید مجرمان سایبری اعلام کرد و گفت: مردم فریب پیامک های جعلی را نخورند.

خبر مهم برای جاماندگان یارانه/ مراقب پیامک‌های جعلی باشید

حسینعلی خواجه مظفری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: با وجود آنکه سامانه هدفمندسازی یارانه‌ها در روز چهارشنبه چهارم خرداد بسته شد اما با تلاش وزارتخانه سامانه مجدد بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه هدفمندی یارانه‌ها به همان آدرس قبلی فعال است، افزود: مردم می توانند با ورود به سامانهhemayat.mcls.gov.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: فرزندان جاماندگان یارانه که به هر دلیلی اعم از ازدواج و غیره در لیست یارانه‌بگیران قرار نگرفتند نیازی به مراجعه حضوری به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ نیست، این افراد منتظر بمانند تا در سامانه ای که تیرماه توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها راه اندازی می شود ثبت نام کنند.

خواجه مظفری متذکر شد: اعتراضی که مردم در خصوص یارانه در سامانه های موردنظر ثبت کردند حدود یک ماه دیگر نتیجه آن‌مشخص می شود لذا به مردم توصیه می کنیم فریب پیامک های جعلی مجرمان سایبری درباره جاماندگان یارانه را نخورند.

وی با بیان اینکه عده ای افراد سودجو با ارسال پیامک هایی مبنی بر اینکه «یارانه شما قطع شده و با کلیک بر لینک زیر برای برقراری یارانه اقدام کنید» به دنبال کلاهبرداری از مردم هستند، خاطرنشان کرد: مردم در جریان باشند که همه این لینک ها جعلی است و به این گونه پیام‌ها اعتنایی نداشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: عده ای از مجرمان سایبری نیز اقدام به معرفی نرم‌افزارهای جعلی کردند که واقعی نیست و مردم نباید به آنها توجه کنند، سامانه های هدفمندی یارانه‌ها همان سامانه های ملی است.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها