خبر خوش برای متقاضیان وام بانکی/اگر وام مسکن ۱۰۰میلیونی بخواهیم، کی اقدام کنیم؟

کد خبر: 1150825

هفته گذشته با افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن به ۱۰۰میلیون تومان موافقت و قرار شد که در تهران وام ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومانی پرداخت شود. از چه زمانی می‌توان برای دریافت این وام اقدام کرد؟

خبر خوش برای متقاضیان وام بانکی/اگر وام مسکن ۱۰۰میلیونی بخواهیم، کی اقدام کنیم؟

سوم خرداد ماه بود که شورای پول و اعتبار موافقت کرد که تسهیلات کمک ودیعه مسکن به ۱۰۰میلیون تومان افزایش پیدا کند؛ البته این رقم برای تهران بود و در مراکز استان و شهرهای بالای ۲۰۰هزار نفر جمعیت وام ودیعه مسکن ۷۰میلیون تومان و در سایر شهرها نیز رقم این وام ۴۰میلیون تومان تعیین شده بود.

قسط‌های این وام نیز برای تهرانی‌ها ۲میلیون و ۵۳۹هزار تومان بود؛ یعنی افرادی که وام ۱۰۰میلیون تومانی گرفته باشند باید ماهانه ۲میلیون و ۵۳۹هزار تومان پرداخت کنند که سود آن حدود ۵۲میلیون تومان است؛ لازم به یادآوریست که دوره بازپرداخت این وام ۵ساله است.

قسط وام ۷۰میلیون تومان نیز یک میلیون و ۷۷۷هزار تومان و سود آن نیز ۳۶میلیون و ۶۵۲هزار تومان است.

همچنین افرادی که وام ودیعه مسکن ۴۰میلیون تومانی دریافت کرده باشند نیز باید ماهانه حدود یک میلیون تومان قسط بدهند که سود آن در طول ۵سال حدود ۲۱میلیون تومان است؛ حال سوال آن است که از چه زمانی برای دریافت این وام باید اقدام کر

مطابق با اخباری که امروز منتشر شد، از هفته آینده می‌توان برای دریافت وام ودیعه مسکن اقدام کرد. 

وام ۷۰۰میلیون تومانی منتفی شد

یکی دیگر از اخبار دیگری که این روزها منتفی بود، افزایش میزان وام مسکن به ۷۰۰میلیون تومان بود که طی اخباری که امروز منتشر شد، شورای پول و اعتبار با موضوع موافقت نکرد و وام مسکن با همان ارقام قبلی پرداخت خواهد شد./اقتصادآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها