اهمیت طراحی سایت شرکتی با ایده پویا

آیا طراحی سایت برای همه کسب و کارها لازم است؟

کد خبر: 1155089

با در نظر گرفتن اینکه در سال گذشته 81 درصد مشتریان قبل از خرید کالا یا سفارش خدمات، آنها را در اینترنت جستجو کرده‌اند، حالا دیگر طراحی سایت یک ضرورت برای کسب‌وکارهایی محسوب می‌شود که به دنبال موفقیت و جلب اعتماد مشتریان هستند. اما بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی و محلی هنوز هم بدون سایت فعالیت می‌کنند و با داشتن اعتبار سنتی نیازی به ایجاد سایت برای جذب مشتریان جدید نمی‌بینند. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید که توانسته تا امروز بدون طراحی سایت فعالیت داشته باشد، ادامه این مطلب از ایده پویا را دنبال کنید تا متوجه ارزش بالا و بازدهی غیرقابل‌انکار طراحی سایت برای کسب‌وکار خود بشوید.

دلیل اصرار برای طراحی سایت چیست؟

شرکت طراحی سایت داشتن یک سایت درست مثل راه‌انداختن یک مغازه یا داشتن شماره تلفن برای گرفتن سفارش، یک کانال ارتباطی بین کسب‌وکار و مشتریان ایجاد می‌کند. اما برخلاف مغازه یا کانال‌های ارتباطی سنتی، یک سایت هیچ محدودیتی در جذب مشتریان بیشتر و افزایش آگاهی از برند ندارد. به‌این‌ترتیب کسب‌وکارهایی که از طراحی سایت برای جذب مشتری و ارائه خدمات بهره می‌برند شانس زیادی برای رشد بیشتر در زمانی کوتاه‌تر دارند.

این ویژگی باعث شده 71 درصد از کسب‌وکارهای کوچکی که در ابتدای راه هستند به طراحی سایت به عنوان یک سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا روی بیاورند. با این حساب جدا از مزایای مستقیم طراحی سایت برای یک کسب‌وکار، این کار حالا در سال 1401 تبدیل به یک ضرورت رقابتی و صنفی شده است. یعنی کسب‌وکارها برای جا نماندن از رقبای خود و حفظ جایگاه فعلی خود به طراحی سایت نیاز دارند.

آیا داشتن سایت برای کسب و کار من مهم است؟

طراحی سایت شرکتی جواب این پرسش تا حدی به نوع و اندازه کسب‌وکار بستگی دارد. برای مثال یک مغازه نانوایی محلی که هیچ برنامه‌ای برای توسعه ندارد، ممکن است بدون ایجاد سایت بتواند کسب‌وکار خود را حفظ کند. اما همین مغازه نانوایی هنگامی که بخواهد تبدیل به یک برند شده و چند شعبه بزند، به طراحی سایت نیاز پیدا می‌کند. در ادامه بعضی از دلایلی که باعث می‌شوند داشتن سایت برای یک کسب‌وکار مهم باشد را مشاهده می‌کنید.

کسب‌وکارهایی که سایت دارند حرفه‌ای تر به نظر می‌رسند

طراحی سایت پزشکی حدود 84درصد از مشتریان امروزی کسب‌وکارهایی که فقط از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی خدمات خود استفاده می‌کنند را کمتر از کسب‌وکارهایی که سایت اختصاصی دارند حرفه‌ای در نظر می‌گیرند. طراحی سایت به‌خصوص وقتی با بازاریابی محتوایی مناسبی همراه باشد باعث می‌شود یک کسب‌وکار کوچک بتواند در صنف یا صنعتی که در آن فعال است حرفه‌ای و متخصص شناخته بشود.

سایت‌ها از طریق گوگل مشتری جدید جذب می‌کنند

حتی اگر در این لحظه کسب‌وکار شما دخل و خرج مناسبی داشته باشد، این روند در آینده ممکن است تغییر کند. همین موضوع باعث می‌شود کسب‌وکارها و برندها همیشه به دنبال افزایش سرنخ‌های فروش و جذب مشتریان جدید باشند. طراحی سایت به کسب‌وکارها این شانس را می‌دهد که کاربران گوگل و موتورهای جستجو را به مشتریان خود تبدیل کنند.

طراحی سایت نقاط قوت و ارزش‌های کسب‌وکار را برجسته می‌کند

یک فروشگاه با قرار دادن عکس‌های باکیفیت و جذاب محصولات، مشتریان را از خرید محصولی که به دنبال آن هستند مطمئن می‌کند. به‌همین‌ترتیب یک کسب‌وکار تخصصی یا خدماتی با انتشار محتوای تخصصی و ارزشمند، اعتبار و مهارت خود را به مشتریان نمایش می‌دهد. طراحی سایت حرفه‌ای با ایجاد ارزش بیشتر برای خدمات یک کسب‌وکار پیوند مستقیم دارد.

کسب‌وکارها با طراحی سایت روی نقشه پیدا می‌شوند

یکی از ویژگی‌های جذاب طراحی سایت به‌خصوص برای کسب‌وکارهای محلی، افزایش شانس دیده شدن آنها روی نقشه گوگل و ابزارهای مشابه است. این ویژگی باعث می‌شود آنها به راحتی در دسترس مشتریانی باشند که نزدیک به آنها هستند. برای این کار کافی است در طراحی سایت به سئوی محلی توجه بشود.

طراحی سایت جایگاه کسب‌وکار در صنف را مشخص می‌کند

کسب‌وکارهای کوچک در گذشته در بازارهای سنتی شانس زیادی برای رقابت یا به دست آوردن سهم از بازار در مقابل کسب‌وکارهای بزرگ و شناخته شده نداشتند. مشتریان امروزی اما به ویژگی‌های ملموس‌تری مثل اعتبار حرفه‌ای، تخصص و البته نحوه ارائه خدمات توجه بیشتری دارند. با این حساب کافی است یک کسب‌وکار کوچک مدلی که بیشتر با نیازهای مشتریان همخوانی را دارد شناسایی کرده و آن را در طراحی سایت پیاده کند تا به سرعت جایگاه مناسبی در صنف یا صنعتی که در آن فعال است به دست بیاورد.

اصول اساسی و مهم طراحی وب سایت

در بخش قبل پنج دلیل اصلی ضرورت و اهمیت طراحی سایت برای کسب‌وکارهای امروزی معرفی شد. در اینجا بد نیست به این نکته اشاره شود که این مزایا بیشتر به طراحی وب سایت حرفه‌ای و تخصصی مربوط می‌شوند تا استفاده از گزینه‌های دم دستی مثل خرید قالب‌های تکراری که عملکرد مناسبی ندارند.

در طراحی سایت حرفه‌ای مشخصه‌های اصلی و هویت متمایز و منحصر‌به‌فرد یک کسب‌وکار و نحوه تولید ارزش آن برای مشتریان در مرکز توجه قرار می‌گیرد. کاربران امروزی به خوبی این ویژگی را تشخیص می‌دهند و زمانی که با یک طراحی سایت حرفه‌ای مواجه می‌شوند، کسب‌وکار اداره کننده آن را جدی‌تر می‌گیرند. با این حساب کسب‌وکارهایی که به دنبال ایجاد سایت و افزایش آگاهی از برند خود هستند، به طراحی وب سایت حرفه‌ای و اختصاصی برای رسیدن به هدف خود نیاز دارند.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

مهم‌ترین عامل در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت توجه به سابقه و نمونه‌کارهای آن است. با بررسی سایت‌هایی که یک شرکت طراحی کرده است می‌توانید متوجه نقاط قوت و ضعف عملکرد آنها شده و در صورت تمایل با آن همکاری کنید. شرکت‌های حرفه‌ای طراحی سایت معمولا بخشی از سایت خود را به نمایش نمونه‌کارها اختصاص می‌دهند. با بررسی نمونه‌کارهای شرکت‌های طراحی مختلف می‌توانید به راحتی بهترین شرکت طراحی سایت که سابقه موفقی در طراحی وب سایت‌های مشابه دارد را انتخاب کنید.

در این مطلب از ایده پویا ضرورت استفاده از خدمات طراحی سایت برای بیشتر کسب‌وکارهای امروزی معرفی شده و دلایل آن بررسی شد. ایده پویا یکی از معتبرترین شرکت‌های طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ در کشور است که با بیشتر از 15 سال تجربه به کسب‌وکارها خدمات ارائه می‌دهد. برای مشاهده نمونه‌کارها و سایت‌های طراحی شده توسط ایده پویا می‌توانید وارد بخش نمونه‌کارها و مشتریان ما در سایت ایده پویا شوید. اگر می‌خواهید برای کسب‌وکار خود یک سایت حرفه ای ایجاد کرده و در صنف یا صنعتی که فعال هستید پیشرو باشید، کافی است برای مشاوره درباره راهکارها و گزینه‌های در دسترس با ایده پویا تماس بگیرید.

پوست مو زیبایی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها