وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام 8 میلیونی بانک سامان با اقساط 300 هزارتومانی| شرایط دریافت وام فوری با بازپرداخت 36 ماهه

کد خبر: 1156146

افرادی که مشتری بانک سامان هستند و برای خرید کالاهای بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات «خرید کالای مصرفی» استفاده کنند. این وام 8 میلیون تومانی به دارندگان سپرده کوتاه مدت بانک سامان تعلق می‌گیرد.

وام 8 میلیونی بانک سامان با اقساط 300 هزارتومانی| شرایط دریافت وام فوری با بازپرداخت 36 ماهه

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تسهیلات خرید کالای مصرفی بانک سامان با سود 21 درصد پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید حداقل یک میانگین 3 ماهه ایجاد کنند. 15 درصد مبلغ این وام توسط بانک بلوکه خواهد شد. متقاضیان این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند و باید آن را به بانک ارائه دهند.

مبلغ اقساط این وام با توجه به نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، 301 هزار و 401 تومان خواهد بود. کل سود وام هم 2 میلیون و 850 هزار و 419 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 10 میلیون و 885 هزار تومان است.

گوشه‌ای از خدمات بانک سامان

آغاز رسمی فعالیت بانک سامان به سال 1381 بازمی‌گردد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود با قرارگرفتن در مسیر رشد و سودآوری توانست سرمایه اولیه را تا حدود 80 برابر زیاد کند. ماموریت اصلی این بانک وفادار کردن مشتریان با خلق بهترین تجربه برای آن‌ها بر سه اساس راحتی، سرعت و اعتماد است.

خدمات اعتباری این مجموع در چهار قالب وام‌های شخصی، قرض الحسنه، تسهیلات اعتباری و ضمانت نامه ارائه می‌شود. افراد براساس نیاز و شرایط خود امکان مراجعه به بانک و درخواست هر یک از این تسهیلات را دارند. بانک سامان در صورت داشتن منابع مالی کافی و واجد شرایط بودن افراد به آن‌ها وام مورد نیازشان را می‌پردازد. این بانک اخیرا گزارشی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج منتشر کرده، براساس این اطلاعات بانک سامان در طول یکماهه ادیبهشت تا اواسط خردادماه بیشتر از 289 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها