عجیب ترین بازسازی ها و دکوراسیون خانه های معروف دنیا

کد خبر: 1156545

عجیب‌ترین بازسازی‌ها متعلق به کدام سازه ها بوده اند. دکوراسیون خانه‌های معروف دنیا چه ویژگی هایی دارند که آنها را متمایز از بقیه ساخته است؟ میل به متمایز شدن همواره یکی از تمایلات نوع بشر است. میل سیری ناپذیر بشر به متفاوت دیده شدن، در تمام ابعاد زندگی بشر حتی امکان زندگی آنها نیز، رسوخ کرده است. انسانها از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا فقط دیده و شنیده شوند. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا دو مورد به نقل از شرکت بازسازی خانه فراز عجیب‌ترین بازسازی‌ها و دکوراسیون خانه‌های معروف دنیا که متعلق به ایلان ماسک و لیونل مسی است صحبت کنیم. چیزی که باعث دیده شدن وشنیده شدن این دکوراسیونها گشته است.

11

عمارت‌های ایلان ماسک

بی شک تاکنون با نام ایلان ماسک آشنا شده‌اید. نام او غالباً با دو عبارت بطور همزمان به ذهنمان متبادر شده است: "فناوری اتومبیل‌های برقی تسلا" و "ثروتمندترین فرد جهان". ایلان ماسک در اصل یکی از نوابغ اقتصادی عصر ماست که دائماً درصدد ارائه راهکارهای فناورانه بدیع، خلاق، مهیج و جالب برای چالشهای ذهنی دوران معاصر بوده است. وی در زندگی شخصی خود نیز چنین طرز فکری را بنمایش می‌گذارد بطوریکه در بازسازی و دکوراسیون خانه‌های خود از المانهای عجیب و بدیع استفاده می‌نماید.

عمارت 1880 متر مربعی اولین خانه خریداری شده توسط ایلا ن ماسک است. ایلان ماسک این خانه را به قیمت 17 میلیون دلار خریداری کرد که ارزش این عمارت در حال حاضر، چندین برابرافزایش یافته است .این عمارت 1880 مترمربعی، دارای 7 اتاق خواب بزرگ، یک کتابخانه دو طبقه ،آشپزخانه ای مجلل یا سقفی از آجرهای قدیمی با نمایی شگفت‌انگیز است  همچنین این عمارت بسیار مجلل دارای زمین تنیس و استخری قصر گونه است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ارزش این عمارت بیش از 22 میلیون دلار برآورد شده است.

دومین خانه خریداری شده توسط ایلان ماسک در محله معتبر بل-ایر، خانه 200 مترمربع است که ارزش آن بیشتر به صاحب آن خانه یعنی جین وایلدر بر می‌گردد که از محبوبیت و زیبایی خاصی برخوردار است. این ساختمان شگفت‌انگیز برای 30سال محل زندگی  این بازیگر محبوب بوده است.

 

منزل دیگر این مرد ثروتمند، قدمت صد ساله دارد، این عمارت 1500 مترمربع فضا داشته و در شهر هیلزبورو کالیفرنیا قرار گرفته است . این عمارت شگفت انگیز، 10 اتاق خواب، نمایی منحصر به فرد از خلیج شهر، مسیرهای کوه‌نوردی و یک سالن رقص زیبا دارد. ماسک این ملک را هم به قیمت 23 میلیون دلار خرید کرده است.

 

خانه تاشو ایلان ماسک:

ماسک تا قبل از این تعداد 7 عمارت داشت اما به دلایلی 6 مورد از آنها که بسیار مجلل نیز بودند را فروخته و فقط یکی از آنها که در منطقه بوکاچیکا در تگزاس واقع شده است را برای خود نگهداشت. در کمال تعجب و برخلاف انتظار، خانه ایلان ماسک بسیار کوچک بوده و فقط 400 فوت مربع یعنی حدوداً 37 متر مربع وسعت دارد. ویژگی جالب توجه این خانه تاشو بودن آن است بطوریکه در مواقع مورد نیاز بعضی قسمتهای آن بصورت کشوئی باز شده و فضای بزرگتری را ارائه می‌نماید. خانه وی دارای یک نشیمن، یک آشپزخانه، یک حمام، و یک اتاق خواب است. از عجیب ترین خاصیت این خانه ها خاصیت حمال بودن آن است که باعث شده ماسک هر کجای کشور که قصد رفتن به آن را داشت خانه خود را نیز با خود حمل کند ودر هر نقطه دلخواه اطراق کند.

12

برای مشاهده خانه 37 متری ایلان ماسک کلیک کنید » مشاهده عکس های خانه ایلان ماسک

 

خانه لیونل مسی

خانه مسی یکی دیگر از مجلل ترین خانه‌های جهان است. مسی که در شهر بارسلونا-اسپانیا زندگی می‌کند، خانه‌ای به وسعت 10000 متر مربع دارد. وی این این خانه را در 2010 خریداری و بازسازی کرده و تا هم اکنون نیز در آن زندگی می‌نماید. ارزش خانه مسی تقریبا 12 میلیون دلار برآورد شده است. خانه مسی بشکل توپ فوتبال گرد است. وی در محوطه بیرونی منزلش یک زمین فوتبال، سالن بدنسازی، زمین بسکتبال، یک استخر روباز، انواع تجهیزات و مبلمان احداث نموده است. خانه‌ای که مسی، همسرش و سه فرزندش زندگی می‌کنند در منطقه‌ای از بارسلونا (Bellamar) واقع شده که پرواز هواپیما بر فراز آن ممنوع است. خانه مسی و بطور کلی منطقه بلامار در سواحل کاستلز (Castells) در موقعیتی قرار دارد که افراد زیادی نمی‌توانند به آنجا رفته و کنجکاوی و ایجاد اذیت نمایند.

113

دکوراسیون داخلی خانه مسی:

به نظرشما دکوراسیون این خانه زیبا چگونه است، شما هم کنجکاو هستید، داخلی یک خانه توپی را مشاهده کنید گوشه ای از دکوراسیون داخلی خانه مسی به این شکل است:

از نظر نمای داخلی، خانه مسی دارای زیبائیهای بسیاری است. از نظر مبلمان و طراحی داخلی و ترکیب رنگها و طرحها، کار هنری بسیار ظریفی صورت گرفته است. کفپوش خانه بسیار با کیفیت و با مبلمان راحتی متعدد در هر گوشه و کنار جلوه خاصی به فضای داخلی بخشیده و احساس آرامش را به ساکنانش منتقل می‌سازد

برای مشاهده عکس ها با جزئیات بیشتر کلیک کنید » مشاهده عکس های خانه مسی

 

در نهایت :

با استودیو معماری فراز می توانید خانه های رویایی و عجیب و غریب از سراسر دنیا را شناسایی کنید که شاید تا بحال چیزی از آنها نشنیده اید. همه این طراحی راهی بسوی متمایز شدن و متفاوت از بقیه دیده شدن است. با فراز میتوانید به این مهم دست یابید. برای این منظور بر استودیو معماری فراز کلیک فرموده و وارد دنیای زیبای این مجموعه شوید.

اطلاعات سایت : https://dpfaraz.com/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها