دستگاه های آزمایشگاهی

کد خبر: 1157351
دستگاه های آزمایشگاهی

دستگاه های آزمایشگاهی یکی دیگر از بخش های فناوری است که ما در محدوده محصولات خود قرار داده ایم. به لطف دستگاه های آزمایشگاهی می توانید آزمایش ها، کنترل های فرآیند و کنترل های کیفیت را در آزمایشگاه ها انجام دهید. دسته بندی های مختلف تجهیزات آزمایشگاهی را در قسمت بالای وب سایت دانشور شیمی ، در برگه مربوط  محصولات می توانید مشاهده کنید.

دستگاه های الکترونیکی آزمایشگاهی یا دستگاه های خلاء مهمترین ابزار کار در آزمایشگاه هستند. بخش علمی بدون این دستگاه های آزمایشگاهی غیرقابل تصور بود.

دستگاه های آزمایشگاهی تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا، دستگاه های آزمایشگاهی تحقیقاتی یا سایر دستگاه های آزمایشگاهی برای استفاده حرفه ای و به ویژه برای آزمایشگاه ها ساخته شده اند. در توسعه و همچنین ساخت کلیه تجهیزات آزمایشگاهی، توجه ویژه ای به ایمنی کاربر نهایی شده است. دستگاه های آزمایشگاهی همیشه دارای دکمه های حفاظتی، شیرهای ایمنی، دکمه های تماس و ترموستات در صورت نیاز هستند. نرم افزار ویندوز ارائه شده به کاربر این امکان را می دهد تا یادداشت ها و ضبط های زمانی را از طریق یک رابط به رایانه منتقل کند. شما می توانید تمام دستگاه های آزمایشگاهی را در وب سایت دانشور شیمی پیدا کنید.

تجهیزات عمومی شالوده آزمایشگاه را تشکیل می دهند. بدون این ابزارهای حیاتی، آزمایش های کمی می تواند انجام شود، زیرا تقریباً هر نوع آزمایشی به یک یا چند فناوری بستگی دارد.

دقت نتایج تشخیص پزشکی عمدتاً به نوع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده برای انجام آنالیز بستگی دارد. دستگاه‌هایی که به خوبی کار می‌کنند و بادوام هستند، به امکانات بالینی اجازه می‌دهند تا عملکردهای تحقیقاتی متنوع را در محدوده زمانی مشخص شده تکمیل کنند و گزارش‌های ارزیابی دقیق را ارائه دهند.

هنگام خرید تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی، قابلیت اطمینان و ثبات در عملکرد از عوامل مهم هستند. دستگاه‌های آزمایشگاهی که استانداردهای تجویز شده را رعایت می‌کنند، عاری از نقص خواهند بود و عملکرد صاف و ثابت را تضمین می‌کنند.

هر ساله انواع جدیدی از تجهیزات آزمایشگاهی راه خود را به بازار باز می کنند. مراقب تجهیزات آزمایشگاهی باشید که می‌توانید آن‌ها را با کیفیت‌های کارآمدتر و مطمئن‌تر جایگزین کنید، و زمانی که آزمایشگاه‌های پزشکی تصمیم گرفتند که به چه تجهیزاتی نیاز دارند، باید یک تامین‌کننده قابل اعتماد پیدا کنند.

کالیبراسیون تجهیزات علمی ما در مشتریان سراسر کشور  از آزمایشگاه های خصوصی، بیمارستان ها تا دانشگاه ها را شامل می شود. با مرکز ابزار علمی تماس بگیرید و درباره کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی ما بیشتر بدانید.

 

اطلاعات دقیق دستگاه های آزمایشگاهی

دستگاه های آزمایشگاهی برای درک سریع و جهت گیری در دسته های مختلف خدمت می کنند. شما می توانید دستگاه های آزمایشگاهی، ماشین های آزمایشگاهی یا تجهیزات آزمایشگاهی مناسب را به صورت سیستماتیک، آسان و سریع پیدا کنید. بخش تجهیزات آزمایشگاهی شامل دستگاه هایی است که می توان از آنها برای کارهای آزمایشگاهی یا در آزمایشگاه استفاده کرد. 

 صفحات  معرفی دستگاه های آزمایشگاهی ما نه تنها برای اطلاع رسانی در مورد یک دستگاه خاص استفاده می شود، بلکه به طور کلی در مورد فناوری آزمایشگاهی یک دسته اطلاع رسانی کنید. می توانید مقایسه را با یک کار مرجع در زمینه فناوری آزمایشگاهی انجام دهید.

 

گروه اندازه گیری طیف گسترده ای از ابزارآلات آزمایشگاهی یا ابزارهای اندازه گیری شیمی را برای آزمایشگاه ها و کنترل کیفیت ارائه می دهد. تیم های فنی در اختیار شما هستند تا در انتخاب شما به شما کمک کنند. تمام ابزار آزمایشگاهی و تجزیه و تحلیل برای پردازش نمونه های خود را کشف کنید از جمله :

تفاوت بین دستگاه آزمایشگاهی و مواد آزمایشگاهی چیست؟

دستگاه ها تجهیزات هستند و مواد معرف یا ماده ای هستند که برای آزمایش ضروری هستند.

دستگاه و تجهیزات چیست؟ دستگاه برای یک هدف خاص بیشتر است ، مانند دستگاه آزمایشگاهی. "تجهیزات" از نظر ماهیت عمومی تر است، مانند هر چیز دیگری که فرد به آن مجهز است.

تفاوت بین تجهیزات و ابزار چیست؟

تجهیزات دستگاهی است که کار را پردازش می کند و ابزار اندازه گیری داده هایی است که از دستگاه خارج می شود تا بازخورد دستگاه و فرآیند را دریافت کند.

تفاوت بین دستگاه های آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟ به عنوان اسم تفاوت بین تجهیزات و دستگاه

این است که تجهیزات عبارت است از تجهیز یا حالت تجهیز در حالی که دستگاه تمام وسایلی است که به موجب آن یک تولید خاص وجود دارد یا وظیفه انجام می شود.

 

تفاوت بین ابزارآزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

 

ابزار می تواند هر موردی باشد که برای رسیدن به یک هدف استفاده می شود. تجهیزات معمولاً مجموعه ای از ابزارها را نشان می دهد که برای دستیابی به یک هدف خاص مورد استفاده قرار می گیرند. ابزارها معمولاً چند منظوره هستند. تجهیزات برای یک کار خاص طراحی شده است.

تفاوت بین تجهیزات و ابزار چیست؟ تجهیزاتی که بخشی از یک ابزار است یا همراه با آن استفاده می شود، لوازم جانبی است که ساز را کامل می کند

 

 

 

ابزار و تجهیزات چیست؟ ابزار می تواند هر موردی باشد که برای رسیدن به یک هدف استفاده می شود . تجهیزات معمولاً مجموعه ای از ابزارها را نشان می دهد که برای دستیابی به یک هدف خاص مورد استفاده قرار می گیرند. ابزارها معمولاً چند منظوره هستند. تجهیزات برای یک کار خاص طراحی شده است.

تجهیزات ابزاری چیست؟ ابزار بخشی از تجهیزات است. تجهیزات شامل یک یا چند ابزار برای انجام انواع مختلف فعالیت است. به عنوان مثال: تعادل وزن یک وسیله است. لودسل وسیله ای است که برای اندازه گیری وزن ها استفاده می شود.

ابزار و تجهیزات چیست؟ ابزار و تجهیزات دو کلمه ای هستند که اغلب به دلیل شباهت معانی آنها به صورت مترادف استفاده می شود. ... یک ابزار می تواند هر موردی باشد که برای رسیدن به یک هدف استفاده می شود. تجهیزات معمولاً مجموعه ای از ابزارها را نشان می دهد که برای دستیابی به یک هدف خاص استفاده می شوند. • یک ابزار می تواند غیر مکانیکی نیز باشد.

 

آیا دستگاه با تجهیزات یکسان است؟

دستگاه از نظر معنایی شبیه به تجهیزات است، اگرچه تمایل به ارتباط با زمینه های خاص دارد. بنابراین دستگاه ژیمناستیک به تمام دستگاه هایی اطلاق می شود که انتظار دارید در یک سالن بدنسازی پیدا کنید.

تفاوت بین تجهیزات و ابزار در داروسازی چیست؟ تجهیزات دستگاهی است که کار را پردازش می کند و ابزار اندازه گیری داده هایی است که از دستگاه خارج می شود تا بازخورد دستگاه و فرآیند را دریافت کند .

 

 

برای اینکه بتوانید در مورد گزینه های مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید، ما به شما یک نمای کلی از تجهیزات آزمایشگاهی که در دانشور شیمی داریم در زیر به شما پیشنهاد می کنیم:

 

نمونه هایی از تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

- تجهیزات آزمایشگاهی برای قطع اتصالات

- دستگاه های آزمایشگاهی برای جداسازی اتصالات

- دستگاه های آزمایشگاهی برای ارزیابی نوری

- دستگاه های آزمایشگاهی که وظایف دیگری را در طول آزمایش انجام می دهند

- دستگاه های آزمایشگاهی که برای تمیز کردن ظروف آزمایشگاهی خدمت می کنند

 

دانشور شیمی همه چیزهایی را که برای تجهیزات کامل یک آزمایشگاه مهم است ارائه می دهد. به دلیل سادگی، دستگاه‌های آزمایشگاهی ما برای افراد حرفه‌ای و افراد عادی طراحی شده‌اند. علاوه بر این، دستگاه های آزمایشگاهی ما تحت بالاترین استانداردهای ایمنی تولید شده اند، به طوری که هر مشتری می تواند با یکی از دستگاه های آزمایشگاهی ما از عمر طولانی برخوردار باشد.

 

دستگاه آزمایشگاهی برای جداسازی ترکیبات

 

هدف از  جداسازی اتصالات مواد است تا فقط مواد همگن در دسترس باشد. برای جداسازی تک تک مواد از یکدیگر، روش ها و دستگاه های آزمایشگاهی مختلفی وجود دارد که یک کارمند آزمایشگاه می تواند آزمایش های خود را به بهترین نحو انجام دهد.

 برای جداسازی از غربال های ساده و همچنین دستگاه های تقطیر و سانتریفیوژ استفاده می شود. سانتریفیوژهای اخیر احتمالاً پرمصرف ترین دستگاه های آزمایشگاهی هستند که برای جداسازی ترکیبات مختلف مواد مورد استفاده قرار می گیرند. از این سانتریفیوژها می توان برای جداسازی امولسیون ها و همچنین سوسپانسیون ها استفاده کرد.

امولسیون ترکیبی از دو یا چند مایع است و هنگامی که از یک سوسپانسیون صحبت می شود، منظور از ترکیب مایعات و جامدات همین است. برای دستیابی به تقسیم مواد، سانتریفیوژ بر اساس اصول فیزیکی کار می کند.

در حین جداسازی، ماده ای که چگالی بیشتری دارد به سمت بیرون رانده می شود. در مقابل، مواد با چگالی کمتر به سمت داخل حرکت می کنند و با کمک یکی از دستگاه های آزمایشگاهی ما تقسیم بندی کامل می شود.

 برای گنجاندن اصطلاحات فنی فیزیکی متناظر در توضیح تجهیزات آزمایشگاهی ما باید گفت که نیروهایی که بر روی اتصالات وارد می شوند تحت عنوان نیروی گریز از مرکز و نیروی گریز از مرکز نامیده می شوند.

نیروی گریز از مرکز بر روی موادی که به سمت بیرون رانده می شوند وارد می شود و نیروی گریز از مرکز باعث می شود که مواد با چگالی کمتر به سمت بیرون رانده شوند. سانتریفیوژ بر اساس اصول فیزیکی کار می کند.

در حین جداسازی، ماده ای که چگالی بیشتری دارد به سمت بیرون رانده می شود. در مقابل، مواد با چگالی کمتر به سمت داخل حرکت می کنند و با کمک یکی از دستگاه های آزمایشگاهی ما تقسیم بندی کامل می شود.

برای گنجاندن اصطلاحات فنی فیزیکی متناظر در توضیح تجهیزات آزمایشگاهی ما باید گفت که نیروهایی که بر روی اتصالات وارد می شوند تحت عنوان نیروی گریز از مرکز و نیروی گریز از مرکز نامیده می شوند.

 

تجهیزات آزمایشگاهی برای ارزیابی بصری ارزیابی

 

ما میکروسکوپ ، شکست سنج و دماسنج نیز داریم در برنامه تجهیزات آزمایشگاهی گنجانده شده است. هنگام مشاهده طیف گسترده ای از آزمایش ها، استفاده از میکروسکوپ های با کیفیت بالا که امکان مشاهده دقیق آماده سازی را فراهم می کند، مهم است.

این برای اکثر تجهیزات آزمایشگاهی صدق می کند، اما برای میکروسکوپ ها از اهمیت بالایی برخوردار است. تعداد زیادی میکروسکوپ را در اختیار دارد. در صورت تمایل می توانید طبقه بندی های مربوط به این دستگاه های آزمایشگاهی را در وب سایت ما بیابید و اگر در مورد یکی از دستگاه های آزمایشگاهی ما سوالی دارید و مایل به مشاوره هستید مشاوران ما نیز در کنار شما خواهند بود.

 

دستگاه های آزمایشگاهی که وظایف دیگری را در تحقیقات بر عهده می گیرند

 

این دسته به شما دستگاه‌های آزمایشگاهی را نشان می‌دهد که وظایف پشتیبانی را در تحقیقات انجام می‌دهند. این شامل تجهیزات آزمایشگاهی مانند همزن مغناطیسی، پمپ و کوره می شود.

 

دستگاه‌های آزمایشگاهی مورد استفاده برای تمیز کردن ظروف آزمایشگاهی

 

همانطور که قبلاً در بالا توضیح داده شد، همه دستگاه‌های آزمایشگاهی و ظروف آزمایشگاهی باید همیشه تمیز و عاری از میکروب باشند تا در صورت استفاده مجدد، نتایج آزمایشی عالی ارائه شود. بنابراین، ما نه تنها تجهیزات آزمایشگاهی را ارائه می دهیم که برای آزمایش استفاده می شود، بلکه تجهیزات آزمایشگاهی که برای استریل کردن استفاده می شود نیز ارائه می دهیم. این دسته شامل ماشین هایی می شود که تمیز کردن سریع و 100% تجهیزات آزمایشگاهی شما را تضمین می کند.

 

همزن های آزمایشگاهی یا هات پلیت

برای هم زدن و اختلاط، در میان این ابزار آزمایشگاهی، طیف وسیعی از همزن های آزمایشگاهی را خواهید یافت که به شما امکان حل، مخلوط کردن، تعلیق، امولسیون، گاز دادن، تشدید تبادل حرارت و/یا همگن شدن محلول های خود را می دهد.

 

 

پیپت های آزمایشگاهی پیستونی

برای دستکاری مایعات، در میان این ابزار آزمایشگاهی، پیپت های پیستونی آزمایشگاهی را ارائه می دهد .

دستگاه های خرد کننده یا آسیاب آزمایشگاهی

علاوه بر این، برای تکه تکه شدن نمونه های خود، در میان ابزار آزمایشگاهی ارائه شده، دستگاه های خرد کننده را با طیفی از آسیاب های آزمایشگاهی و طیف وسیعی از پراکنده های آزمایشگاهی مناسب پیدا خواهید کرد.

ابزار اندازه گیری ویسکوزیته

در نهایت، اگر به دنبال یک ابزار اندازه گیری ویسکوزیته هستید، دانشور شیمی طیف وسیعی از ویسکومترهای آزمایشگاهی با کارایی بالا را ارائه می دهد .

 

بهترین استانداردهای کیفیت تجهیزات آزمایشگاهی

 

یکی دیگر از جنبه های بسیار مهم برای ما: ارتقای دانش آموزان، کارآموزان و دانشگاهیان. به همین دلیل است که توجه را به اهمیت انتقال دانش در بخش تجهیزات آزمایشگاهی جلب می کنیم. در دبیرستان و دانشگاه، آزمایش‌های مختلفی باید در کلاس انجام شود و دانش‌آموزان نیز باید در طول چرخه‌های آموزشی خود در بسیاری از بخش‌های حرفه‌ای در مورد فرآیندهای آزمایشگاهی بیاموزند

 البته همه اینها بدون فناوری آزمایشگاهی امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل است که ما به دانشجویان، کارآموزان، دانش پژوهان و سایر افرادی که علاقه مند به کسب دانش، تدریس و مطالب آموزشی و سایر کتابشناسی هستند، به آنها امکان می دهد بخش بزرگی از تجهیزات آزمایشگاهی را درک کرده و با آنها آشنا شوند

از آنجایی که بخش دستگاه های آزمایشگاهی مورد توجه ویژه دانش آموزانی است که ترجیح می دهند در درس های فیزیک و شیمی به انجام آزمایش بپردازند، محصولاتی را نیز در محدوده خود قرار داده ایم که برای این گروه هدف قابل استفاده است و به گونه ای طراحی شده اند.

ساده و در عین حال ارزان بسیاری از زیرمجموعه‌های فناوری آزمایشگاهی ممکن است مورد توجه دانش‌آموزان باشد، همانطور که در مورد رشته میکروبیولوژی نیز وجود دارد. ما در واقع میکروسکوپ‌هایی برای دانش‌آموزان با ویژگی‌های فوق‌الذکر داریم که کم و بیش قابل مقایسه با سایر دستگاه‌های آزمایشگاهی هستند، اما در دسته پایین‌تری نیستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها