تورهای زمینی که با اتوبوس میتوانید بروید میشناسید ؟

کد خبر: 1158332

اگر تمایل دارید تا سفر خارجی را تجربه کنید ولی به دنبال مناسب ترین قیمت تورها هستید میتوانید تور باکو، تور وان، تور ارمنستان و.... را انتخاب نمایید.

کشور ترکیه به دلیل این که از نظر موقعیت به ایران نزدیک است به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری ایرانیان تبدیل شده و البته تمام تلاش این کشور بر آن بوده تا بتواند از تمامی دنیا گردشگران بسیار زیادی را جذب نماید. در ترکیه و شهرهای مختلف آن نظیر وان جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که منجر به جذب مسافران و گردشگران در طول سال در سراسر جهان شده است.

 

افراد زیادی که می‌خواهند یک تور مناسب را انتخاب کنند و تعطیلات خودشان را به بهترین شکل ممکن سپری نمایند، می توانند از تورهای زمینی نظیر تور وان استفاده کنند و به دلیل اینکه ترکیه با ایران مرز زمینی دارد به راحتی می توان حتی با اتوبوس هم به این مقصد زیبا رسید.

 

در شهرهای مختلف ترکیه مثل وان مردمی خونگرم و دوست داشتنی ساکن هستند و به زبان کردی کرمانجی صحبت می کنند البته مردم این شهر به صورت کامل زبان ترکی را هم می دانند و به همین جهت مسلط بودن مسافران به این زبان می‌تواند یک مزیت مهم برای آنها به شمار بیاید. وان دارای مرکز خرید های بسیار زیادی است و با انتخاب تور وان می توان علاوه بر اینکه خرید های خودتان را با قیمتهای منصفانه انجام می دهید بلکه اجناسی را خریداری می کنید که از بالاترین کیفیت ها نیز بهره ند هستند و البته برندهای بسیار معروفی در وان برای انواع پوشاک، لوازم خانگی و... وجود دارد. همچنین از جاذبه های گردشگری و دیدنی وان نظیر خانه گربه ها، کلیسای آکدامار، دریاچه وان، آبشار مرادیه، قلعه و... دیدن نمایید.

برای انتخاب تور وان می توانید در هر فصل سال اقدام کنید؛ بهترین راه برای اینکه شما سفر خارجی بی نظیر را تجربه کنید استفاده از هواپیما می باشد اما وقتی صحبت از تور وان میشود موضوع متفاوت خواهد شد چرا که به مرز ایران نزدیک بوده و به راحتی می‌توان از مسیرهای زمینی و سفر با اتوبوس هم استفاده کرد. توصیه می شود با تور وان از این شهر کوچک در ترکیه با قدمت تاریخی طولانی دیدن کنید و تجربه بی نظیری از سفرتان را برای خود در ذهن تان حک نمایید.

سفر به باکو شهر زیبایی ها

باکو نیز جزء یکی از مقصدهای گردشگری می باشد که پایتخت کشور آذربایجان است و از پرجمعیت ترین شهرهای این کشور به شمار می رود؛ در گذشته به دلیل کشف اولین میدان نفتی جهان به شهرت بسیار زیادی رسید و در تمام دنیا معروف شد. از نظر موقعیت جغرافیایی شهر باکو در ساحل غربی دریای خزر و شبه جزیره آب شوران واقع شده است.

یکی از دلایلی که منجر به تمایل بسیار زیاد گردشگران و مسافران ایرانی به باکو شده است و تور باکو را انتخاب می کنند امکان سفر به صورت زمینی به این شهر دیدنی می باشد. اگر در فصل زمستان می خواهید به باکو سفر کنید بد نیست که بدانید آب و هوای زمستانی بسیار سردی دارد و دارای تابستان های بسیار گرمی است اما بهترین زمان سفر به باکو بهار و پاییز است و البته برخی تابستان را هم به دلیل هوای خنک و دلپذیر برای تور باکو انتخاب میکنند؛ در هر صورت شما فرصت سفر با تور باکو را نباید از دست بدهید.

قلعه دختر، برج های شعله، ایچری شهر، قطار کابلی باکو، دروازه مراد، خیابان شهدا، چشم باکو، بلوار باکو، کاخ شروان شاهان، میدان فواره، موزه کتاب های مینیاتوری باکو، موزه ادبیات نظامی گنجوی و... جز جاذبه های دیدنی باکو هستند که می‌توانید با تور باکو از آن ها دیدن کنید و لذت ببرید.

تور ارمنستان را از دست ندهید....

یکی از کشورهایی که با ایران مرز مشترک دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی به آن نزدیک بوده ارمنستان است و امکان سفر به آن با تور ارمنستان به صورت زمینی وجود دارد.  ایرانیان زیادی تمایل به استفاده از تور ارمنستان و سفر به این کشور دیدنی را دارند چرا که می‌توانند از جاذبه های گردشگری ایروان و دیدنی های آن استفاده کنند.

بصورت کلی سفر به ارمنستان با تور ارمنستان هوایی و زمینی برای گردشگران وجود دارد و معمولا ترجیح می دهند سفر به ارمنستان زمینی و با اتوبوس را انتخاب کنند تا علاوه بر اینکه هزینه های سفرشان را کاهش می دهند بلکه تا رسیدن به مقصد از جاذبه‌های متعدد و طبیعت بکر هم لذت ببرند.

پایتخت ارمنستان شهر دیدنی و زیبای ایروان است که حدود چهار هزار سال قدمت دارد و جزء مقصدهای محبوب ایرانی ها به شمار می رود. یکی از دیدنی های ایروان میدان جمهوری است که در مرکز شهر واقع شده و معمولاً جشنواره ها و کنسرت های محلی در آن برگزار می شود و و در کنار آن می ‌توان از آبنمای رقصان، گالری ملی ارمنستان نیز دیدن کرد. ایروان از شهرهای قدیمی ارمنستان است و موزه تاریخ، میدان جمهوری ایروان، پارک عشاق، موزه نسل کشی ارامنه، کتابخانه باستانی و... جز دیدنی های آن به شمار می روند.

در کنار ایروان میتوان از مهم ترین مقصدهای گردشگری ارمنستان به سوان، اجمیازین، اشتاراک و جرموک اشاره کرد. اشتاراک پر از کلیساهای افسانه ای میباشد و اجمیازین از شهرهای بزرگ ارمنستان است.

برگزاری و اجرای تورهای داخلی و خارجی با تایسیز پرواز

آیا میدانید که شرکت خدمات مسافرتی تایسیز پرواز به عنوان یکی از بهترین مجری تورهای مسافرتی میباشد که به شما کمک می کند تا بتوانید با هزینه های بسیار مناسب به مسافرت و گردشگری داخلی و‌ خارجی بپردازید و از محبوبترین تورهایی که توسط این آژانس مسافرتی برگزار شده است می‌توان به تور گرجستان، تور تایلند، تور آنتالیا، تور استانبول، تور روسیه، تور ایروان و.... اشاره کرد؛ همچنین امکان سفر شما با تورهای زمینی با اتوبوس مهیا شده که تور ارمنستان و تور وان نمونه های از آن می باشد.

یکی از مزیت هایی که شما در تورهای زمینی و سفر با اتوبوس خواهید داشت استفاده از تمام منظره هایی است که از مبدا تا رسیدن به مقصد می تواند از دیدن آنها لذت ببرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها