قول وزیر اقتصاد به فعالان اقتصادی

کد خبر: 1158938

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: گله مندی و ایراد صاحبان شرکت‌های مستقر در منطقه آزاد اروند در خصوص احتساب مضاعف مالیات بر ارزش افزوده قابل قبول است و به دنبال حل این مشکل هستیم.

قول وزیر اقتصاد به فعالان اقتصادی

احسان خاندوزی روز پنجشنبه در حاشیه نشست با جمعی از فعالان اقتصادی آبادان و خرمشهر در محل ساختمان منطقه آزاد اروند، در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای حل مشکل مالیاتی شرکت های مناطق آزاد پیش نویس لایحه‌ای را آماده کردیم که در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شده و در هیات وزیران پیگیری لازم انجام شده تا بتوانیم به زودی مصوبه شود.

وی گفت: با تصویب این لایحه، نارضایتی فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند برطرف خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: مدیران شرکت‌های بزرگ و کوچک و فعالان اقتصادی در آبادان و خرمشهر نکات و مسایلی را مطرح کردند که حتما در تهران پیگیری خواهیم کرد.

وزیر اقتصادی و دارایی امروز پنجشنبه در سفری یکروزه به خوزستان از بنادر اروند و چوئبده در شهرستان آبادان و بندر خرمشهر دیدن کرد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۴ هزار و ۷۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت، با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها