اینترنت همراه امروز قطع می‌شود؟

کد خبر: 1159004

روز گذشته یعنی ۹ تیر ماه اینترنت تلفن همراه اپراتورها به مدت چهار تا پنج ساعت قطع بود و حوالی ساعت ۱۳ اینترنت وصل شد و به حالت عادی برگشت. امروز هم آیا اینترنت قطع می‌شود؟

اینترنت همراه امروز قطع می‌شود؟

علت قطعی اینترنت تلفن همراه، برگزاری کنکور سراسری در کشور بود. همراه اول روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به درخواست سازمان سنجش اینترنت اپراتورهای همراه اول قطع شده بود. البته این اپراتور اعلام کرده بود که اینترنت تنها در نقاطی که آزمون سراسری در آن برگزار می‌شود قطع است و کاربران سایر مناطق می‌توانند از اینترنت همراه استفاده کنند.

امروز دهم تیر ماه سومین روز برگزاری کنکور سراسری است و اینترنت تلفن همراه مانند روز گذشته قطع است. روز گذشته اینترنت تلفن همراه از ساعات اولیه روز یعنی حدود ساعت ۶ بامداد تا ساعت ۱۳ قطع بود.

پیش‌بینی می‌شود اینترنت امروز هم در همین بازه زمانی قطع باشد و بعد از آن وصل شود.

روز گذشته مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از محدودیت اینترنتی در مناطقی که حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری۱۴۰۱ است، خبر داد و گفت به درخواست وزارت علوم و تایید مراجع ذی ربط امروز و فردا در حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور، دسترسی به اینترنت محدود خواهد بود. وی  از مردم به دلیل اعمال این محدودیت‌ها و ایجاد اختلال اینترنت در این مناطق عذرخواهی کرد.

منبع: تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها