وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

پرداخت وام 200 میلیونی به همه سرپرستان خانوار | وام بدون ضامن و سپرده با اقساط 84 ماهه و تنفس 6 ماهه

کد خبر: 1159704

مشتریان بانک سرمایه می‌توانند برای تأمین اعتبار خرید کالا یا خدمات از کارت اعتباری این بانک با سقف مبلغ 200 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

پرداخت وام 200 میلیونی به همه سرپرستان خانوار | وام بدون ضامن و سپرده با اقساط 84 ماهه و تنفس 6 ماهه

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

نحوه دریافت کارت اعتباری 200 میلیونی بدون ضامن

مشتریان بانک سرمایه می‌توانند برای تأمین اعتبار خرید کالا یا خدمات از کارت اعتباری این بانک با سقف مبلغ 200 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

این کارت اعتباری تنها برای اشخاص حقیقی صادر می‌شود. مبلغ کارت بر اساس معدل حساب فرد تعیین می‌شود. اگر دارنده کارت در یک ماه کم‌تر از 10 درصد مبلغ کل کارت را خرج کند، باید میزان بدهی پس از تنفس 7 روزه در پایان دوره تسویه شود. اما چنانچه بیش از 10 درصد مبلغ کارت خرج شود، بدهی در پایان دوره قسط‌بندی می‌شود. در این نوع پرداخت نیز اقساط پس از تنفس 7 روزه شروع می‌شوند. حداکثر زمان برای پرداخت اقساط 36 ماه بوده و اعتبار کارت صادر شده 12 ماه است. کارت اعتباری را تنها می‌توان برای خرید کالا و خدمات و از طریق پذیرنده‌‌ها و درگاه‌های پرداخت استفاده کرد.

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی با سود کم

اشخاصی که مشتری بانک صادرات هستند می‌توانند با ایجاد گردش حساب مناسب وام ۲۰۰ میلیونی طرح میثاق را دریافت کنند. سود این تسهیلات در مقایسه با دیگر طرح‌ها کمتر است.

اشخاصی که مشتری بانک صادرات هستند می‌توانند با ایجاد گردش حساب مناسب وام ۲۰۰ میلیونی طرح میثاق را دریافت کنند. سود این تسهیلات در مقایسه با دیگر طرح‌ها کمتر است.

به نقل از رده، مشتریان بانک صادرات با ایجاد میانگین حساب سه ماهه این امکان را دارند از وام ۲۰۰ میلیونی بهره مند شوند. ضمانت اصلی این وام داشتن ضامن رسمی است. سود این تسهیلات برای اشخاص حقیقی ۹ درصد و حقوقی به ۷ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه اعلام شده است. افراد برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

با توجه به مبلغ تسهیلات، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۲۹ میلیون و ۱۱ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

انواع وام و خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران یکی از مجموعه‌های خصوصی اما باقدمت ایرانی است که انواع خدمات پولی و مالی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک تاکنون به دلیل خدمات مختلفی که ارائه داده، دستاوردها و جوایز زیادی به دست آورده‌ است.

اخیرا در چهارمین حشنواره ملی حاتم، حمایت از تولید ملی، از بانک صادرات به دلیل ایجاد زیرساخت و بستر مناسب جهت توسعه گردشگری و توریسم از طریق اپلیکیشن صاپ تقدیر به عمل آمد.

این بانک در تابستان سال جاری از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های کوچک و بزرگ به خوبی حمایت کرده و مسئله اشتغال و تولید ملی را سرلوحه کار خود قرار داده است. تعداد تسهیلات اشتغالزایی این بانک طی تابستان جاری به ۱۷ هزار و ۹۰۰ فقره رسید./ایسنا

پرداخت وام بدون ضامن به خانوارهای یارانه نقدی بگیر

با تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات خرد، ویژه زنان سرپرست خانوار از این به بعد،‌ آنها می‌توانند بدون ضامن وام خرد و اشتغالزایی دریافت کنند

شاید دیگر دریافت وام خرد یا همان تسهیلات قرض‌الحسنه برای زنان سرپرست خانوار شبیه به یک رؤیا یا کابوس شبانه نباشد! تا پیش از مصوبه تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات ویژه این قشر 6میلیونی از جمعیت فعال کار کشور، دریافت وام برایشان شبیه به فتح سکوی نخست المپیک بود و چه سختی‌ها که در این راه متحمل می‌شدند.

بر اساس آمارهای ارائه شده در سال‌‌های گذشته رشد منفی جمعیت فعال زنان، کاهش سهم اشتغال آنها، عدم رغبت زنان برای ورود به بازار کار و چالش‌های موجود بر سر راه زنان خانه‌دار باعث شده بود تا نرخ بیکاری در بین زنان افزایش یابد.

در همین باره رئیس کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران گفته که  براساس آمارها ۱۶ درصد زنان در اقتصاد ایران تأثیرگذار هستند که این نمونه‌ای از عدم توجه به توانمندی زنان بوده است.

سیمین حاجی پور با بیان اینکه حضور زنان در عرصه گردشگری نقش آفرین و زمینه درآمدزایی را به همراه دارد، افزود: گردشگری یکی از راهکارهایی است که زنان می‌توانند به دید کسب درآمد به آن نگاه کنند.  بر اساس جدیدترین آمارهای جمعیتی کشور، تعداد مردان سرپرست خانوار از ۱۸ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در سال ۱۳۹۰ به بیش از ۲۲ میلیون نفر رسیده و همچنین در این مدت، تعداد زنان سرپرست خانوار از ۲ میلیون و ۷۷۳ هزار نفر به بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که براساس آمارهای غیررسمی جمعیت زنان سرپرست خانوار در حدود 6 میلیون نفر برآورد شده است که مسیر اشتغال برای این میزان جمعیت با تصویب این مصوبه که علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اعلام کرد، هموار شده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، تصویب این مصوبه را برای زنان سرپرست خانوار چنان دارای اهمیت می‌داند که آن را یک دستاورد مهم در این دولت اعلام کرده است.

 انسیه خزعلی گفت: «مصوبه تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات ویژه زنان سرپرست خانوار چنان دارای اهمیت است که آن را یک دستاورد مهم در این دولت می‌دانیم، زیرا تا پیش از این بانوان برای دریافت تسهیلات به دلیل نداشتن ضامن نمی‌توانستند برای اشتغال خود برنامه‌ریزی داشته باشند و تشکیل این صندوق برنامه‌ای عملیاتی برای حمایت از این بانوان به شمار می‌رود.»

میزان اعتبار اختصاص یافته به صندوق ضمانت تسهیلات ویژه زنان سرپرست خانوار

طرح تسهیل ضمانت وام‌های اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار که  شامل دهک‌های اول تا پنجم است از طریق صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون مصوبه‌ای بود که روز یکشنبه این هفته توسط کابینه دولت سیزدهم برای اجرا به تصویب رساند.

اعتبار موجود در این صندوق علاوه بر مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریالی اولیه، ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر از سوی بانک رفاه به دستور وزیر اقتصاد در این صندوق تخصیص داده شده است.

همین چند وقت پیش بود که مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از تأمین ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه توسط بانک رفاه و با پشتوانه صندوق ضمانت توسعه تعاون برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار خبر داد.

این میزان اعتبار در جریان تفاهم نامه همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون به امضا رسید.

مسکنی اجرای این طرح را مدلی موفق و قابل ارائه در سطح بین‌الملل عنوان کرد و اظهار داشت: حوزه رفاه اجتماعی و توجه نظام جمهوری اسلامی به خانوارهای آسیب‌دیده در دولت سیزدهم شاهد تحول و پویایی بوده است.

انسیه خزعلی، می‌گوید: «این میزان اعتبار کمک خواهد کرد  تا افراد بیشتری مشمول این ضمانت شوند و بخشی از دغدغه زنان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی رفع شود و در واقع این اعتبار کمک دولت برای اشتغال زنان کارآفرین است.»

 ایجاد قرارگاه مهارت‌افزایی و اشتغال زنان خانه‌دار

به نظر می‌رسد که دولت سیزدهم، رویکرد خاصی به زنان و بخصوص زنان سرپرست خانوار در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد. نشانه این موضوع  رویکرد این دولت نسبت به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در یک سال اخیر برای خود اشتغالزایی و حتی کارآفرینی بوده است.

از تشکیل ستاد ملی زن و خانواده گرفته تا همین ایجاد قرارگاه مهارت‌افزایی و اشتغال زنان خانه‌دار که هر دوی این تشکلات در راستای هم‌افزایی و ایحاد بالندگی و ارتقای سطح زندگی و جایگاه بانوان در کشور بوده است.

 نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده در این باره گفته است که نقش زنان در خانواده و اجتماع، محوری است و زنان خانه‌دار به عنوان کنشگران فعال که بیشترین حضور کمی را در کنار اعضای خانواده دارند می‌توانند در ابعاد مختلف از جمله بعد اقتصادی به عنوان مدیران مصرف خانوار و مشخصاً با مهارت آموزی و گرایش به سمت ایجاد و تقویت مشاغل خانگی، نقش مؤثری را در رونق تولید و توسعه مشاغل خانواده محور و بومی داشته باشند.

به گفته وی، در حال حاضر با جمعیت قابل توجه  زنان سرپرست خانوار نیازمند حمایت جدی  هستیم که عمدتاً خانه‌دار، غیرشاغل با امکانات حداقلی هستند و طبیعتاً بخشی از مهارت‌های فردی و اجتماعی لازم را در طول زندگی مشترک فرا نگرفته و نیازمند کمک هستند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : بالندگی و توانمندی زنان خانه‌دار از جمله در حوزه مهارت آموزی و تقویت مشاغل خانگی می‌تواند گامی مؤثرتر و اقدامی پیشگیرانه بر ورودی دستگاه‌های حمایتی نیز باشد بویژه که اشتغال در منزل، هزینه پایین، حضور مادر در کنار فرزندان و تشویق و ایجاد بستر اشتغال سایر اعضای خانواده از ویژگی‌های مهم این گروه شاغلان است.

بختیار خلج، در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بیشترین ورودی دستگاه‌های حمایتی، زنان غیرشاغل هستند و ۸۰ درصد متقاضیان مشاغل خانگی را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: تحقق ایجاد اشتغال پایدار با تأکید بر مشاغل بومی و خانگی گام محکمی در جهت مردمی‌سازی اقتصاد ایران است.

بختیار خلج با اشاره به اهمیت هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های مختلف در این راستا از تشکیل قرارگاه با هدف ایجاد هم‌افزایی و برنامه‌ریزی منسجم خبر داد و تأکید کرد: ظرفیت همگرایی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند با بسیج امکانات و کمک سایر سازمان‌های متولی در این زمینه اقدامات مؤثری انجام دهد.

در همین باره دو روز پیش نیز رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اعلام اینکه بیش از 50 درصد از زنان سرپرست خانوار کشور زیر چتر حمایتی این کمیته قرار دارند، اعلام کرد یکی از اولویت‌های این کمیته توانمندسازی آنها با استفاده از ارائه تسهیلات خرد است.

مرتضی بختیاری گفت که به منظور تسهیل اشتغالزایی حمایت‌های ضمانتی از سوی این کمیته برای این قشر به عمل خواهد آمد.

به هر حال به گفته معاون زنان نهاد ریاست جمهوری،  با توجه به اینکه ضمانت، یکی از مشکلات بانوان سرپرست خانوار برای اخذ تسهیلات به شمار می‌رود براساس مصوبه ستاد ملی زن و خانواده، دولت از این پس ضمانت تسهیلات این بانوان را به عهده می‌گیرد تا دغدغه بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات، حل شود و 6 میلیون زن سرپرست خانوار در جاده خوشبختی گام بردارند.

منبع: روزنامه ایران

وام 130 میلیونی رئیسی به سرپرستان خانوار

شرایط وام فرزندآوری تغییر کرده و بانک مرکزی به کلیه بانک‌های عامل دستور داده ظرف مدت ۱۰ روز وام فرزندآوری را به متقاضیان پرداخت کنند.

این دستوری است که رئیس جمهور چندی پیش صادر کرد و بانک مرکزی این دستور را حالا به بانک‌ها ابلاغ کرده است. آن هم در حالی که بسیاری از متقاضیان می‌گویند مدت‌هاست که با سنگ‌اندازی بانک‌ها برای دریافت وام فرزندآوری مواجه شده‌اند.

اما روز گذشته بانک مرکزی دو دستور جدید درباره شرایط پرداخت وام فرزندآوری و ازدواج را ابلاغ کرد.

۲ دستور جدید برای وام فرزندآوری

بر اساس دستور اول بانک‌ها مکلفند تا ۱۰ روز پس از تکمیل مدارک و مشخص شدن ضامن، وام فرزندآوری را پرداخت کنند.

دستور دوم درباره ضامن وام است. بر اساس بخشنامه جدید، بانک‌ها باید ابتدا متقاضی وام را اعتبارسنجی کنند و اگر متقاضی اعتبار لازم برای دریافت وام را داشت، با دریافت یک سفته یا یک ضامن یا طبق بخشنامه ضمانت وام‌های خرد، وام فرزندآوری و ازدواج را پرداخت کنند.

به گفته رئیس کل بانک مرکزی این دستورالعمل روی سایت بانک مرکزی در دسترس است و اگر بانکی به آن عمل نکند متخلف است و با آن برخورد می‌شود.

این دو شرط برای پرداخت وام از سوی بانک‌هاست. اما دریافت این وام چه شرایطی دارد و به چه کسانی تعلق می‌گیرد و به چه کسانی نه؟

مشمولان وام فرزندآوری

این وام به خانواده‌هایی تعلق می‌گیرد که تاریخ تولد فرزند آنها از ابتدای فوردین ۱۴۰۰ است. خانواده‌ها تا دو سال بعد از تولد فرزند می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

شرط دوم این است که نرخ باروری شهر محل تولد کودک و پدر، کمتر از۲٫۵ باشد. این دو گروه می‌توانند وام فرزندآوری دریافت کنند اما جز این، افراد دیگر توان دریافت وام را ندارند.

مبلغ این تسهیلات به ازای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان و به ازای فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان و به ازای فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان و به ازای فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان و به ازای فرزند پنج به بعد ۱۰۰ میلیون تومان است.

دوره بازپرداخت هر یک از این تسهیلات نیز به ترتیب ۳۶، ۴۸، ۶۰، ۷۲ و ۸۴ ماهه است و با توجه به تنفس ۶ ماهه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، سررسید اولین قسط ۶ ماه بعد از تاریخ عقد قرارداد است.

منبع: تجارت نیوز

پس از شیوع کرونا خدمات اینترنتی بانک‌ها به صورت جدی‌تری دنبال شد. به همین واسطه خدمات اینترنت بانک جای برخی از شعبات حضوری را در سطح شهر گرفت.

شرایط پرداخت وام آنلاین

بانک ملت در سامانه فرابانک خود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. در این طرح تا سقف ۶۰ میلیون تومان به متقاضیان با سود چهار درصد وام می‌دهد.

با استفاده از شعبه مجازی «شمس» بانک صادرات خدمات غیر حضوری از این بانک می‌توان دریافت کرد. مثل دیگر بانک‌ها شرط پرداخت وام آنلاین افتتاح حساب در بانک است که متقاضی دریافت وام باید در بانک صادرات حساب قرض‌الحسنه داشته باشد.

بانک رفاه نیز به صورت غیرحضوری به سپرده‌گذاران خود وام ۵ تا ۵۰ میلیون تومان می‌دهد.

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی در سامانه «مرآت» می‌توان وام قرض‌الحسنه با سقف ۶۰ میلیون تومان و سود چهار درصد دریافت کرد.

افتتاح حساب اینترنتی

درحال حاضر اغلب بانک‌ها افتتاح حساب به صورت اینترنتی را دارند. با مراجعه به سایت بانک‌های رسالت، پارسیان می‌توان به صورت اینترننتی حساب افتتاح کرد و سپس تایید هویت کارت متقاضی درب منزل به او تحویل داده می‌شود.

برای افتتاح حساب در بانک آینده و پاسارگاد باید متقاضی برای احراز هویت از دوربین گوشی همراه خود استفاده کند و مدارک شناسایی خود را در سایت باگذاری در نهایت با امضای الکترونیک کارت بانکی خود را دریافت کند.

بانک مهر در ابتدا مشتری را به صورت بیومتریک احراز هویت می‌کند. در نهایت با اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران می‌توان مراحل بعدی افتتاح را انجام داد و در کمتر از یک هفته کارت بانکی برای فرد ارسال می‌شود.

بانک تجارت و ملی نیز در سایت‌های خود اپلیکیشن برای افتتاح حساب دارند. البته برای افتتاح حساب در این دو بانک باید حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان به حساب واریز کرد و در نهایت شماره حساب به مشتری پیامک می‌شود.

خدمات اینترنتی بانک‌ها

با خدمات اینترنتی بانک‌ها می‌توان کارهای روزمره همانند انتقال پول، پرداخت قبوض، استعلام وضعیت چک، مدیریت تراکنش‌ها، دریافت رمزها و استعلام شبا را انجام داد.

طی سال جاری بانک‌ها بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، واژه بانکداری الکترونیک و اینترنت جایگاه بهتری در جامعه پیدا کرده است.

 شرایط دریافت فوری وام بازنشستگان

وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد و رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: بازنشستگان سایر صندوق‌ها وام‌های مختلف و با مبالغ بالای ده میلیون تومان دریافت کردند.

در مرحله نخست مشخصات تعداد ۱۴۸هزار و ۵۰۰نفر از واجدین شرایط اعلام شد که قرار است در قالب هفت نوبت وام آن‌ها پرداخت شود.بانک رفاه در طرحی جدید اقدام به پرداخت وام بازنشستگان با شرایط خاص کرده است. در این طرح مبلغ 100 میلیون به عنوان وام بازنشستگان مطرح شده است. وام بازنشستگان شرایط و ضوابط خاصی دارد. کامل ترین اطلاعات درباره نحوه ثبت نام و دریافت وام بازنشستگان را باهم در می توانید بخوانید.وام بازنشستگان کمک به بسیاری از بازنشستگان می کند برای تامین هزینه ای درمان و غیره...

وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد و رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: بازنشستگان سایر صندوق‌ها وام‌های مختلف و با مبالغ بالای ده میلیون تومان دریافت کردند.

منابع خبری از واریز وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان کارگری خبر دادند.از قرار، با پیگیری‌های کانون عالی بازنشستگان، وام‌های هفت میلیون تومانی در حال واریز است و مشکل پرداخت تسهیلات برطرف شده است.

اعضای کانون بازنشستگان در این رابطه می‌گویند: خوشبختانه موانع تسهیلات برطرف شده و واریز تسهیلات بازنشستگان کارگری در زمان‌های مقرر صورت خواهد گرفت.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) گفت: وام هفت میلیون تومانی توسط بانک رفاه به حساب بازنشستگان مشمول پرداخت شده است؛ خوشبختانه موانع پرداخت تسهیلات برطرف شده و بازنشستگانی که این ماه در نوبت وام قرار داشتند، توانستند تسهیلات را دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم تمام موانع و سختی‌های پرداخت تسهیلات برطرف شود و بازنشستگان کارگری بتوانند به سرعت وام هفت میلیون تومانی را دریافت کنند. ما انتظار داریم بانک رفاه در این زمینه همکاری لازم را به عمل آورد.

واریز وام ۳۵۰ میلیون تومانی بحساب بازنشسته ها

جواد اوجی وزیر نفت در صفحه توئیتر خود با اشاره به پیگیری‌های این وزارتخانه برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان نوشت: «خبر خوش برای پیشکسوتان صنعت نفت؛ به فضل خدا امروز در هیات امنای صندوق بازنشستگی مصوب کردیم مبالغ مربوط به متناسب سازی مستمری و مقرری پنج ماه نخست سال ۱۳۹۹ که مورد مطالبه بازنشستگان و بازماندگان عزیز بود پرداخت شود».

وی در ادامه نوشت: «در ضمن پرداخت انواع وام‌های مسکن نیز تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان برقرار گردید».

دریافت وام 100میلیونی

طرح کرامت رفاه :دریافت تسهیلات ( وام بانکی) مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی در بانک رفاه

بانک رفاه به منظور کمک به رفاه و تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی، در قالب طرح "کرامت رفاه" تسهیلات (وام بانکی) پرداخت می نماید.

مشمولان طرح کرامت بانک رفاه کارگران

در راستای رسالت اجتماعی بانک در قبال جامعه هدف مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی و مساعدت مالی به آن ها، اعطای تسهیلات به جامعه مذکور در قالب طرح کرامت امکان پذیر است

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر تا 1 میلیارد ریال و برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی نیز حداکثر تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 18 درصد و بازپرداخت بر اساس مبلغ تسهیلات حداکثر تا 48 ماه دریافت کنند.

مدت بازپرداخت طرح: 48 ماه         نرخ تسهیلات : تا 18 درصد مستمری بگیران

۱۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها