وزیر کشاورزی: ظرفیت‌های کشاورزی کردستان مورد توجه دولت است

کد خبر: 1160525

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ظرفیت‌های کشاورزی استان کردستان به صورت ویژه مورد توجه دولت قرار می‌گیرد.

وزیر کشاورزی: ظرفیت‌های کشاورزی کردستان مورد توجه دولت است

سید جواد ساداتی‌نژاد صبح امروز از بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در این شهرستان بازدید و در جریان آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ظرفیت‌های کشاورزی استان کردستان به صورت ویژه مورد توجه دولت قرار می‌گیرد، گفت: رفع موانع، مشکلات و دغدغه‌های کشاورزان مورد توجه و اهتمام دولت است.

پیمان اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این بازدید با بیان اینکه این گلخانه با تلاش یکی از کارآفرینان شهرستان دیواندره و همکاری یک شرکت هلندی در دست احداث است، اظهار داشت: سایت گلخانه هیدروپونیک دیواندره در زمینی به مساحت 10 هکتار با پیشرفت فیزیکی 45 درصدی در حال ساخت است.

وی افزود: تسهیلات اولیه این گلخانه که از سال 97 شروع شده 41 میلیارد تومان بود و برای تکمیل آن نیاز به 100 میلیارد تومان تسهیلات تکمیلی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه با تکمیل این گلخانه برای 100 نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود، تصریح کرد: نهضت احداث گلخانه در استان کردستان با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط باید ایجاد شود.

اسکندری در خصوص تعداد گلخانه‌های استان کردستان گفت: 4 گلخانه در شهرستان‌های بیجار، دیواندره، قروه و سقز با اشتغال‌زایی 684 نفر در حال احداث و در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها