اطلاعیه دولت درباره واریز یارانه تیرماه/اعلام زمان پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

کد خبر: 1160942

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها:برخی رسانه‌ها طی روزهای گذشته در اخبار منتشر شده از واریز یارانه‌ در ۲۰ تیرماه خبر دادند که ما اعلام کردیم تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه نداده، خبرهایی که داده می‌شود، صحیح نیست.

اطلاعیه دولت درباره واریز یارانه تیرماه/اعلام زمان پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: زمان یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در هفته‌ جاری اعلام خواهد شد اما متاسفانه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از خودشان برای آن، زمان تعیین کردند که سبب ایجاد توقع در مردم شده است.

طیبه حسینی روز یکشنبه اظهارداشت: برخی رسانه‌ها طی روزهای گذشته در اخبار منتشر شده از واریز یارانه‌ در ۲۰ تیرماه خبر دادند که ما اعلام کردیم تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه نداده، خبرهایی که داده می‌شود، صحیح نیست.

وی افزود: تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای منتشر نکند اخبار واریز یارانه‌ها صحیح نیست و تنها مرجع رسمی درباره واریز یارانه، اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌هاست. اما متاسفانه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از خودشان زمان پرداخت یارانه را ۲۰ تیرماه اعلام کردند و این توقع را برای مردم ایجاد کردند که قرار است ۲۰ تیرماه یارانه واریز شود.

حسینی درباره واریز یارانه‌ها تیرماه گفت: زمان واریز به صورت قطعی مشخص نیست و اطلاعیه مربوطه این هفته منتشر خواهد شد و از طریق خبرگزاری های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها