وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام قرض الحسنه 50 میلیونی بانک سپه + مبلغ اقساط | وام 100 میلیونی بانک رفاه بدون ضامن و اقساط 48 ماهه

کد خبر: 1162324

طرح وام بانک رفاه بدون ضامن با سود ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه اعطا می‌شود. لازم به ذکر است که اگر سقف ۵۰ میلیون تومانی را انتخاب کنید، حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

وام قرض الحسنه 50 میلیونی بانک سپه + مبلغ اقساط | وام 100 میلیونی بانک رفاه بدون ضامن و اقساط 48 ماهه

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک سپه هستند، می‌توانند از بانک صادرات در قالب طرح «همیاران سپهر» وام دریافت کنند. این وام 50 میلیون تومانی به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک صادرات باید وام 50 میلیون تومانی خرید کالا را در فروشگاه‌های اسنوا خرج کنند. این وام به افرادی پرداخت می‌شود که دارای ضامن رسمی باشند و هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ تسهیلات، میزان سود و زمان بازپرداخت آن، هر قسط یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

از آغاز به کار بانک صادرات تاکنون

بانک صادرات ایران به طور رسمی از تاریخ پانزدهم شهریورماه سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای کوچک و همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی از اهداف اولیه این بانک اعلام شد.

در حال حاضر این بانک با استفاده از روش‌های نوین بانکداری و به کارگیری منابع داخلی، انواع تسهیلات و خدمات را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

هم اکنون عوامل این بانک در تلاش هستند تا وام‌های مثل ازدواج و فرزندآوری با کمترین اتلاف وقت و هزینه به مشتریان پرداخت شود. در همین راستا این مجموعه طی سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 26 هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان خود پرداخت کرده است.

منبع: کاما پرس

انواع وام‌های بانک تجارت + شرایط دریافت

بانک تجارت علاوه بر اینکه تسهیلاتی با نرخ سود پایین را برای مشتریان ارائه کرده، طرح ویژه‌ای را هم برای زوج‌های جوان در نظر گرفته است.

بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های تجاری غیر دولتی است که با داشتن ۱۴۰۷ شعبه خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌کند. این بانک در مجموع ۷ طرح تسهیلاتی ارد که در زمان تنظیم این گزارش، ۳ طرح فعال و ۴ طرح در حال بازنگری هستند.

طرح نیکان​

بر اساس اعلام این بانک، بانک تجارت با هدف اعطای تسهیلات خرد برای رفع احتیاجات ضروری هم‌وطنان، طرح نیکان را در شعب سراسر کشور اجرایی کرده است.

در این طرح، مشتریان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز طرح نیکان می‌توانند بر اساس میانگین مانده‌حساب به‌منظور اولویت‌بندی در اعطای تسهیلات، از بانک تجارت تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری با بازپرداخت حداکثر ۲۴ ماه دریافت کنند.

سقف فردی اعطای تسهیلات در این طرح ۵۰ میلیون تومان و نرخ کارمزد تسهیلات سالانه ۴ درصد است.

لازم به ذکر است که واریز و برداشت از حساب در طول مدت سپرده‌گذاری امکان‌پذیر است.

انتقال امتیاز تسهیلات:

اشخاص حقیقی: امکان انتقال امتیاز استفاده از تسهیلات طرح نیکان صرفاً به ۴ نفر از بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر فراهم شده است.

اشخاص حقوقی: اشخاص حقوقی سپرده‌گذار صرفاً مجاز به معرفی اشخاص حقیقی برای اخذ تسهیلات با رعایت سقف فردی هستند.

شرایط اعطای تسهیلات در طرح نیکان

بانک تجارت در قالب این طرح به هم‌وطنان اهل تسنن، خیرین و نیکوکاران، مؤسسات خیریه و عام‌المنفعه تسهیلات ارائه می‌دهد.

مشتریان ضمن نگهداری وجوه خود در حساب‌های قرض‌الحسنه ویژه می‌توانند افرادی را برای استفاده از تسهیلات با نرخ کارمزد ۲ درصد به بانک معرفی کنند.

طرح زوج مهر

بر اساس این طرح که با هدف اعطای تسهیلات به زوج‌های جوان برای تأمین جهیزیه و مایحتاج اولیه زندگی طراحی شده، همه زوج‌های جوان دریافت‌کننده وام قرض‌الحسنه ازدواج از شعب این بانک می‌توانند از مزایای این طرح نیز بهره‌مند شوند.

متقاضیان دریافت این تسهیلات پس از ثبت‌نام وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و انتخاب بانک تجارت برای دریافت این وام به شعب بانک مراجعه کرده و هریک از زوجین پس از دریافت وام ازدواج می‌توانند با مراجعه به سایت شرکای تجاری این طرح شامل گروه انتخاب الکترونیک، گروه لوازم‌خانگی پاکشوما و مجموعه آقای فرش و خرید کالا به میزان حداقل ۴۵ میلیون تومان و دریافت فاکتور خرید، برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی طرح زوج مهر به شعبه بانک تجارت مراجعه کنند.

سود طرح تسهیلاتی زوج مهر ۱۵ درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ماهه بوده که از همه شعب بانک تجارت در سراسر کشور قابل دریافت است.

بانک تجارت در طرح زوج مهر که با همکاری معتبرترین عرضه‌کنندگان لوازم‌خانگی کشور اجرا می‌شود اهدافی همچون حمایت از تولید ملی و افزایش رقابت‌پذیری تولیدکنندگان داخلی را دنبال می‌کند، ضمن آن که اجرای این طرح در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک تجارت و با هدف تشویق جوانان به سنت حسنه ازدواج نیز صورت می‌گیرد.

گروه انتخاب الکترونیک​

در طرح زوج مهر خریداران، کالای موردنظر خود را از انتخاب الکترونیک، ارائه‌دهنده سبد کاملی از محصولات شامل یخچال، فریزر، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون، سیستم‌های سرمایش و لوازم‌خانگی کوچک از برندهای «اسنوا»، «دوو» و «بست» با گارانتی معتبر و حمل رایگان تا درب منزل خریداری می‌کنند.

در طرح زوج مهر، خریداران می‌توانند محصولات موردنظر خود را از گروه پاکشوما که شامل انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر و جاروبرقی با برندهای پاکشوما، کندی، کرال و زیرووات است، با گارانتی معتبر و ارسال رایگان برای استان‌های تهران، قم و البرز و پرداخت هزینه ارسال برای سایر استان‌ها خریداری کنند.

مجموعه آقای فرش

خریداران محترم می‌توانند کالاهای موردنظر خود را به‌صورت حضوری از فروشگاه‌ها و اینترنتی از طریق سایت اینترنتی آقای فرش، ارائه‌دهنده تمامی محصولات تولیدی فرش‌های ماشینی، دستبافت، تابلوفرش نفیس و صنایع دستی با گارانتی معتبر و ارسال رایگان، تهیه و خریداری کنند.

 سایت خرید اینترنتی آقای فرش: www.Iranmrcarpet.com/zojemehr

 مرکز ارتباط مشتریان مجموعه آقای فرش: ۷۵۳۷۵

مشتریان تسهیلات این بانک می‌توانند اطلاعات کامل از شرایط دریافت تسهیلات مذکور را از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir دریافت کنند.

بانک رفاه کارگران اخیراً از طرح جدید خود به نام وام بانک رفاه بدون ضامن رونمایی کرده است. این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.

از آنجایی که افراد زیادی برای دریافت تسهیلات اقدام می‌کنند، لازم است از واجدین شرایط باشید تا بی‌معطلی در صف دریافت وام قرار بگیرید. شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه به شرح زیر است:

مستمری بگیر یا حقوق بگیر این بانک باشید؛

در این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشید؛

نیازی به ارائه ضمانت ندارید؛

حتما باید در مرحله اعتبارسنجی، نمره اعتبار بالایی به‌دست آورید؛

لازم است مبلغ ناچیزی را صرف هزینه تشکیل پرونده، آبونمان و اعتبارسنجی کنید؛

ضمنا سقف این تسهیلات، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است؛

میزان سود و شرایط بازپرداخت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

طرح وام بانک رفاه بدون ضامن با سود ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه اعطا می‌شود. لازم به ذکر است که اگر سقف ۵۰ میلیون تومانی را انتخاب کنید، حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. البته باوجود قیمت‌های سر به فلک کشیده بهتر است از حداکثر مبلغ وام که ۱۰۰ میلیون تومان است، بهره ببرید. 

دیگر نوبت به آشنایی با مدارک لازم جهت دریافت وام رسیده است تا به راحتی و بدون نقص مدرک به شعب بانک رفاه مراجعه و تسهیلات مورد نیازتان را دریافت کنید.

مدارک لازم برای دریافت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این وام صرفا به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌بگیر و مستمری بگیر بانک رفاه هستند. پس برای ارائه مدارک کار شما راحت است. چون حتما در این بانک حساب دارید و قبلا یک مرتبه موقع افتتاح حساب، مدارک مورد نیاز خود را به بانک تحویل داده‌اید؛

اما در حالت کلی مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام، به شرح زیر است:

مدارک شخصی (محل کار، محل سکونت و…)

مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی و…)

فیش حقوقی در صورتی که حقوق بگیر بانک رفاه هستید؛

مدارک بازنشستگی و فیش کسر از حقوق در صورتی که مستمری بگیر بانک رفاه هستید؛

در ابتدا با مدارک فوق به شعب بانک رفاه مراجعه کنید؛ اگر به مدارکی بیش از مواردی که ما اشاره کردیم، نیاز بود مسئولین شعبه از شما می‌خواهند که در اسرع وقت با مدارک تکمیل شده مجددا به بانک مراجعه و سلسله‌مراتب دریافت تسهیلات را طی کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها