جزئیات جدید درباره طرح دارویار /قیمت دارو ارزان می شود؟

کد خبر: 1162693

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به طرح دارویار گفت: طرح دارویار در صورت اجرای دقیق موجب کاهش هزینه مردم و ارزانی دارو می شود.

جزئیات جدید درباره طرح دارویار /قیمت دارو ارزان می شود؟

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به اجرای طرح دارویار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید  در بحث حمایت دارویی اتفاقاتی بیفتد و به جای اینکه افراد و واسطه ها ارز دولتی و ارزان برای واردات دارو دریافت کنند،  یارانه دارو در اختیار مردم و بیمه ها قرار گیرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی

وی با اشاره به وجود فساد در بخش دارو گفت: باید زمینه فساد از دارو حذف شود و در همین راستا طرح دارویار طراحی و در حال اجراست.

 عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه ما از طرح دارویار حمایت و استقبال می کنیم، افزود: از مسئولین وزارت بهداشت می خواهیم که این طرح را به گونه ای اجرا کنند تا مردم با خاطره آسوده از خدمات دارویی و درمانی استفاده کنند.

 وی تصریح کرد: هدف از این طرح کاهش هزینه دارو از جیب مردم و پرداخت این هزینه از سوی بیمه هاست.

  عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: در عمل باید ببینیم که چقدر این طرح دقیق اجرا و اجرای آن باعث ارزانی دارو و کاهش هزینه مردم می شود.

 حاجی دلیگانی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای دقیق این طرح شاهد ارزانی دارو بوده و دارو نه تنها در دسترس مردم باشد بلکه قیمت آن کاهش یابد .

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها