وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام 300 میلیونی بدون چک و ضامن | شرایط باورنکردنی وام آنی با بازپرداخت 60 ماهه

کد خبر: 1162935

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند.

وام 300 میلیونی بدون چک و ضامن | شرایط باورنکردنی وام آنی با بازپرداخت 60 ماهه

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

 پزشکان، بازاری‌ها و دیگر مشاغلی که مشتری بانک ملت هستند با استفاده از طرح «ویژه متخصصان» امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. مبلغ این وام برای هر یک از مشاغل، با توجه به توان بازپرداخت آن‌ها، متفاوت خواهد بود.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات ویژه متخصصان است و با سود 18 درصد پرداخت می‌شود. داشتن سند ملکی برای دریافت این وام ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبری را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از سپرده‌هایشان را دارند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت اقساط وام متخصصان 60 ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک همین مبلغ وام 300 میلیون تومانی را با نرخ سود و مدت زمان ذکر شده به مشتریان بپردازد، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 618 هزار و 28 تومان خواهد بود. کل سود این وام 157 میلیون و 81 هزار و 694 تومان و جمع رقم تسهیلات و سودش 445 میلیون و 610 هزار تومان است.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها