نتایج قرعه کشی خودرو اعلام گردید/اسامی 79 هزار منتخب در سامانه +لینک سامانه

کد خبر: 1163912

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: نتایج مرحله دوم قرعه‌کشی خودرو ساعت 17 امروز از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام می‌شود.

نتایج قرعه کشی خودرو اعلام گردید/اسامی 79 هزار منتخب در سامانه +لینک سامانه

امید قالیباف،‌گفت: نتایج دومین مرحله قرعه‌کشی خودرو امروز یکشنبه (دوم مرداد) ساعت 17 از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com اعلام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه قرعه‌کشی روز گذشته انجام شد، افزود: در این دوره اسامی 64 هزار و 526 نفر به عنوان منتخب یا برنده عادی اعلام می‌شود. 

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: همچنین اسامی  14 هزار و 493 نفر نیز به عنوان منتخب یا همان برنده طرح جوانی جمعیت اعلام می‌شود. 

وی گفت: ظرفیت عرضه در این دوره 74 هزار و 92 دستگاه خودرو است و با توجه به اینکه اسامی 64 هزار و 526 نفر به عنوان برنده عادی واجد شرایط در قرعه‌کشی اعلام می‌شود ممکن است از لیست ذخیره  نیز نفرات واجد شرایط به عنوان برگزیده انتخاب شوند که تعداد آنها در مراحل بعدی اطلاع رسانی می‌شود. 

سخنگوی وزارت صمت افزود: برندگان  این دوره از قرعه‌کشی  از ساعت 8 صبح دوشنبه (سوم مرداد) تا ساعت 24 پنجشنبه (ششم مردادماه) مهلت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروسازان مطابق با بخش‌نامه‌های فروش نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

دومین مرحله فروش خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به مدت سه روز از 25 تا 28 تیرماه انجام شد. 

پیش از این اعلام شده بود که  در این دروه به تمامی ثبت‌نام کنندگان خودروهای کوییک و کوییک آر خودرو بدون قرعه‌کشی تخصیص می‌یابد. 

در این مرحله 6 میلیون و 57 هزار و 555 نفر متقاضی خرید خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کردند. /فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها