آتش‌سوزی یک گاراژ در حوالی میدان خراسان

کد خبر: 1166464

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک گاراژ در محدوده میدان خراسان خبر داد.

آتش‌سوزی یک گاراژ در حوالی میدان خراسان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک گاراژ در محدوده میدان خراسان خبر داد.

سید جلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت ۲۱:۱۸ امشب وقوع یک مورد حادثه حریق در محدوده میدان خراسان، ابتدای خیابان خاوران به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به همراه تجهیزات اطفای حریق و تانکر آب و ... به محل حادثه اعزام کرد.  

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش‌نشانان حدود پنج دقیقه بعد در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد که حریق در یک گاراژ با فضاهای کارگاهی و انباری با کاربری مربوط به صنایع رنگ و  به وسعت حدود ۱۵۰۰ متر مربع رخ داده و بخش‌هایی از آن را فرا گرفته است.   در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر آتش تحت کنترل درآمده است، گفت: عوامل آتش‌نشانی در محل حضور داشته و عملیات اطفای حریق ادامه دارد. این حادثه تاکنون مورد خسارات جانی نداشته است.  

ملکی در تشریح جزئیات تکمیلی این حادثه نیز به ایسنا گفت: محل حادثه یک گاراژ بود که در آن تعدادی غرفه و فضاهای مسقف قرار داشته و مملو از اجناس قابل اشتعالی مانند ظروف رنگ، تینر، پشم شیشه و ... بود.

وی با بیان اینکه در مجاورت این محل یک پمپ بنزین قرار داشت، گفت: همین موضوع حساسیت عملیات را افزایش داده بود اما خوشبختانه آتش‌نشانان موفق شدند از گسترش آتش جلوگیری کرده و دقایقی بعد نیز آن را به‌طور کامل مهار و اطفا کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آتش‌نشانان در این محل به پایان رسید، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها