حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان ۱۴۰۱ | افزایش حقوق بازنشستگان

خبر نهایی از افزایش حقوق بازنشستگان

کد خبر: 1166623

در پی ابلاغ رسمی ابطال مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از سوی محمدباقر قالیباف، حال جلسات متعدد برای تصویب میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در حال برگزاری است.

خبر نهایی از افزایش حقوق بازنشستگان

علیرغم برگزاری جلسات متعدد، هنوز مصوبه‌ی افزایش حقوق بازنشستگان اصلاح نشده است.

مهلت یک هفته‌ای دولت برای اصلاح مصوبه‌ی افزایش حقوق بازنشستگان، چهارشنبه‌ی گذشته به پایان رسید؛ بازنشستگان همچنان در انتظار اصلاح مصوبه‌ی قبلی دولت هستند و هنوز هیچ نتیجه‌ای به طور رسمی اعلام نشده است.

از قرار، در روزهای گذشته فعالان صنفی بازنشستگان و کانون عالی، جلساتی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مقامات دولتی داشته‌اند اما این جلسات هنوز به نتیجه‌ نرسیده و خروجی آن اعلام نشده است.

یدالله فرجی (بازنشسته‌ی کارگری) با اشاره به اطلاعیه‌ی هفته‌ی قبل سازمان تامین اجتماعی می‌گوید: تامین اجتماعی اعلام کرد نظر دولت مساعد است؛ خود سازمان هم که پیشنهاد افزایش ۳۸ درصدی به اضافه‌ی مبلغ ثابت را مدتهاست برای دولت فرستاده؛ بازنشستگان در انتظار اجرای قانون هستند؛ انتظار داریم به نامه‌ی رئیس مجلس عمل کنند و مصوبه جدید را براساس تصمیمات مزدی شورایعالی کار صادر نمایند.

به گفته‌ی وی، مشخص نیست برگزاری نشست برای چیست؛ قانون همه چیز را روشن کرده و یک روال عرفی چهل ساله داریم که قرار نبود به این سادگی زیر پا گذاشته شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها