خبر خوش برای معلمان/ طرح «رتبه‌بندی معلمان» کلید خورد

کد خبر: 1166763

«کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان» با صدور اطلاعیه شمار یک خود از آغاز به کار رسمی «میز کار رتبه بندی معلمان» (ناظر ستادی) خبر داد.

خبر خوش برای معلمان/ طرح «رتبه‌بندی معلمان» کلید خورد

در متن اطلاعیه صادره وزارت آموزش و پرورش آمده است: به اطلاع جامعه فرهیخته معلمان گرامی می‌رساند؛ با عنایت به حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان وهمچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان(ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.

در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسش های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه بندی معلمان، تدوین راهنماهای لازم ، طراحی دوره های تربیت ارزیاب  و... برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ جلسات‌ میزکار ستادی بطور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع بندی نهایی ارسال می شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان خواهد رسید.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها