خبرخوش برای کارکنان و بازنشستگان / افزایش مجدد حقوق ها در راه است

کد خبر: 1168168

سازمان‌های "امور اداری و استخدامی" و "برنامه و بودجه" الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری را به دولت ارائه کردند.

خبرخوش برای کارکنان و بازنشستگان / افزایش مجدد حقوق ها در راه است

 سازمان‌های "امور اداری و استخدامی" و "برنامه و بودجه" در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به دولت ارائه کرده‌اند.

این پیشنهاد با هدف بهبود و کمک به معیشت کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری و ارتقای قدرت خرید آنها به دولت ارائه شده است و در روزهای آینده روال قانونی تایید آن طی خواهد شد.

منبع: ایرنا

واریزی غافلگیرکننده به حساب بازنشستگان

وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی نسبت به بازنگری و پذیرش اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.

محمدهادی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان اظهار داشت: با تاکید رییس‌جمهور اختیارات هیات دولت به وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی تفویض شد و بر اساس چارچوب اختیارات و منابع سازمان تامین اجتماعی وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی نسبت به بازنگری و پذیرش اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.

وی گفت: در این خصوص نشست‌هایی با نمایندگان بازنشستگان برگزار شده که این اصلاحیه بر مستمری آنان در کوتاه ترین زمان اعمال شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: تصمیم نهایی شده و اجرایی شدن آن نیازمند جلسات کارشناسی است که کلیات آن هفته آینده به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز اعلام کرد:‌ اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها