فروش اقساطی خودرو | فروش قسطی خودرو |فروش اقساطی خودرو کارکرده | فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام اقساطی ایران خودرو ارزانتر ازکارخانه ؛ تحویل فوری | فروش خودرو بدون قرعه کشی با وام برای همه

کد خبر: 1168434

جزئیات کامل از ثبت نام ایران خودرو در 7 شهریورماه منتشر شد.

ثبت نام اقساطی ایران خودرو ارزانتر ازکارخانه ؛ تحویل فوری | فروش خودرو بدون قرعه کشی با وام برای همه

جزئیات کامل از ثبت نام ایران خودرو (پیش فروش، فروش فوق العاده) 7 شهریورماه منتشر شد.

پس از معاملات محصولات دیگنیتی و فیدلیتی از گروه بهمن موتور در 26 مرداد، دیروز عرضه 481 دستگاه هایمای مشکی و سفید تولید ایران خودرو، در بورس کالا انجام شد.

حراج ایران خودرو در بورس کالا / خریداران هایما چقدر سود کردند؟

 با این حال، این سوال پیش می آید که آیا این عرضه توانسته است کارایی لازم را در برابر بازار آزاد داشته باشد. به گزارش خراسان، آمارهای بورس کالا در این خصوص نشان  می دهد که  200 دستگاه هایما اس 7 سفید با قیمت پایه 742 میلیون و 500 هزار تومان عرضه و این خودرو با تقاضای 242 دستگاهی روبه رو شده است.در نهایت نیز میانگین موزون قیمت برای این خودرو به 753 میلیون و 342 هزار تومان رسید. از سوی دیگر 281 دستگاه خودروی هایما اس 7 مشکی نیز با قیمت مشابه هایمای سفید عرضه شد که تقاضای 285 دستگاهی را به همراه داشت و در نهایت میانگین قیمت این خودرو نیز در همان قیمت پایه باقی ماند.در نتیجه مقایسه قیمت میانگین این خودروها با قیمت پایه نشان دهنده سطح رقابت 1.46 درصدی برای هایمای سفید و رقابت صفر درصدی برای هایمای مشکی است. این ها همه در شرایطی است که طبق داده های «ایران جیب» قیمت روز این خودرو در بازار آزاد به 966 میلیون تومان می رسد.اگر بخواهیم مقایسه ای درباره آن چه در بورس کالا اتفاق افتاد با بازار آزاد داشته باشیم، باید به هزینه ای که عملاً خریداران این خودرو باید بپردازند، دقت کنیم. طبق گزارش ایسنا، هزینه‌های جانبی این خودرو با در نظر گرفتن قیمت پایه، در دو بخش تعریف شده که اولین بخش درمجموع ۱۳ درصد مبلغ معامله است و شامل ۶ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳ درصد عوارض شهرداری، ۳ درصد مالیات و عوارض شماره گذاری و یک درصد مالیات نقل و انتقال ماده ۳۰ قانون دایمی مالیات بر ارزش افزوده است. بخش دیگر هزینه ها نیز درمجموع به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال به منظور هزینه هوشمندسازی، صدور و ارسال کارت خودرو و کارت سوخت به مبلغ یک میلیون و ۹۸ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال و هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال است. جمع این اعداد و ارقام، نشان دهنده قیمت نهایی 881 میلیونی این خودرو (البته بدون لحاظ کردن سود پول در دوران تحویل دو ماهه) برای قیمت پایه است. در نتیجه علی الحساب باید گفت که تقریباً خرید هایما از بورس با احتساب مدت دار بودن آن، تقریباً کمتر از 10 درصد ارزان تر نسبت به بازار آزاد تمام شده است.

منبع: خراسان

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار، با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش یکساله و ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی محصولات خود برای عرضه خودروها اقدام می‌کند.

اجرای قرعه کشی‌های متعدد گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طی دو سال گذشته به حذف واسطه‌گری و متعادل شدن قیمت خودرو در بازار کمک کرده است. افراد می توانند با دراطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.

فروش پیکاپ فوتون (ویژه مردادماه)

مرحله جدید فروش پیکاپ فوتون ویژه مردادماه از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۹ مرداد ماه آغاز شده است.

این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در صورتی که مشتریان، فروش نقدی فوتون را انتخاب کنند، می‌توانند از تخفیف ۴۰ میلیون تومانی استفاده کنند.

نوع خودرو

موعد تحویل قیمت نهایی (تومان)
وانت پیکاپ دیزلی فوتون – یورو ۵ شهریور الی مهر ۱۴۰۱

۱.۱۰۹.۲۶۵.۰۴۰

مرحله جدید فروش انواع هایما

مرحله جدید فروش فوری انواع هایما با قیمت قطعی از ۹ صبح ۲۹ مرداد در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد.

سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن نیست.

متقاضی نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشد.

ارائه گواهینامه رانندگی پایه سوم (حداقل) معتبر الزامی است.

ثبت نام ویژه مادران لغو و به زمان دیگری موکول شد.

نوع خودرو

موعد تحویل

قیمت (تومان)

هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک

۳۰ روز کاری ۸۴۳.۰۰۰.۰۰۰
هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس AT6 ۳۰ روز کاری

۷۹۴.۰۰۰.۰۰۰

تبدیل آسان خودرو کارکرده به صفر

فروش خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دوم خود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد.

به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند.

در همین راستا، خودرو45 بستر امن و آسانی برای فروش سریع خودروهای کارکرده بازار فراهم کرده است تا متقاضیان فروش خودروهای دست دوم بتوانند خودرویشان را به صورت رایگان کارشناسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه نقد خودرو را دریافت کنند.

در روش فروش فوری خودرو کارکرده توسط خودرو45 و حضور فعالان معتبر بازار، می‌توان به راحتی نسبت به خرید خودرو در طرح‌های پیش فروش شرکت کرد و نگرانی بابت پرداخت به موقع وجه نقد پس از برنده شدن در قرعه کشی نداشت.

شرایط پیش فروش

شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد

لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال

عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی

لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید

عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو

لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام

هر کد ملی، یک دستگاه خودرو

ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی

عدم امکان ثبت‌نام همزمان در دو قرعه کشی

ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل

لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه

ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث

لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی

مدارک مورد نیاز

تصویر گواهینامه رانندگی

شماره شبا متقاضی

مدارک شناسایی خریدار

همکاری سایپا و ایران خودرو

منوچهر منطقی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

از پلتفرم تندر۹۰ برای تولید خودروهای جدید استفاده خواهد شد.

طبق این برنامه جدید در نظر گرفته شده، سایپا و ایران خودرو با همکاری یکدیگر، خط تولید تندر۹۰ را در پارس خودرو احیا می‌کنند.

برای این پلتفرم هزینه و سرمایه‌گذاری زیادی صورت گرفته، البته هنوز آن طور که باید از آن استفاده نشده است.

خودروسازان روسی و هندی محصولاتشان را روی این پلتفرم می‌سازند، پس می‌توان قطعات خودروهای جدید را به راحتی از سازندگان این کشورها تامین کرد.

استاندارد عابر پیاده برای رانا پلاس

رانا پلاس موفق شد آزمون ایمنی عابر پیاده را با موفقیت پشت سر بگذارد. این آزمون بر اساس استاندارد اروپایی ECE R127 انجام می‌شود و تصادف خودرو با عابر پیاده را در سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت شبیه‌سازی می‌کند. در تست ایمنی تصادف نقاط برخورد سر عابر پیاده با کاپوت و برخورد پای عابر با سپر اندازه‌گیری شده و اگر امتیازهای خودرویی در حد مجاز باشد، استاندارد عابر پیاده را دریافت می‌کند. استاندارد ایمنی عابر پیاده علاوه بر اینکه یکی از استانداردهای روز جهانی خودرو است، جزو فهرست استانداردهای ۸۵ گانه داخلی هم قرار دارد و به جز رانا پلاس، تارا نیز توانسته در این آزمون قبول شود.

طرح تبدیل ایران خودرو (مرداد)

جدیدترین طرح تبدیل ایران خودرو ویژه مرداد آغاز شده و تا پایان مرداد ۱۴۰۱ یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

خودرو ثبت نامی

خودرو قابل ارائه

موعد تحویل

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مطابق موعد تحویل برنامه فروش در سیستم
پژو پارس سال بنزینی

پارس سال سفارشی XU7 P

پارس TUF

پارس سال سفارشی XU7 P
سمند EF7 دوگانه سوز

سورن پلاس یا پارس TU5

سمند LX

سورن پلاس
تارا دستی

تارا دستی

تارا اتوماتیک

تارا اتوماتیک
سورن EF7 بنزینی پلاس

سورن EF7 بنزینی پلاس

پژو ۲۰۷ دستی

پژو ۲۰۷ دستی سقف فلزی فرمان هیدرولیک یا پژو ۲۰۷ هاچ بک دستی پانوراما
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما

پژو ۲۰۷ دستی پانوراما

رانا معمولی و پلاس

رانا پلاس
دنا پلاس

پارس سفارشی ELX موتور TU5

دنا پلاس توربوشارژ دستی

دنا پلاس توربوشارژ دستی
دنا پلاس توربوشارژ دستی اتوماتیک

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک یا رانا پلاس

وام خرید خودرو

بانک سامان تسهیلاتی تحت عنوان «وام خرید خودرو» به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سقف این وام تا ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصدی است.

برای بهره‌مندی از تسهیلات خودروی بانک سامان، متقاضی باید بالای ۱۸ سال بوده و سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور نداشته باشد. همچنین، نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک باید تایید شود.

برای دریافت این وام، ضمن داشتن سپرده در بانک، باید حساب شما دارای ۳ تا ۶ ماه گردش حساب باشد. ۱۵٪ از مبلغ وام هم تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود می‌شود.

نکاتی که برای دریافت وام خرید خودرو باید بدانید

اصل مبایعه‌نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت خودرو باید به نام وام گیرنده باشد.

این تسهیلات برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

مبلغ وام پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

نرخ سود تسهیلات یادشده مطابق با نرخ‌های اعلامی از سوی بانک مرکزی است.

برای بازپرداخت این وام هم تا حداکثر تا ۳۶ ماه فرصت دارید.

هزینه‌های جانبی دریافت وام خودرو، حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شامل: حق کارشناسی، کارمزد وام،تشکیل پرونده و … برآورده می‌شود.

منبع: اقتصادآنلاین

آغاز فروش 3 خودروی پرطرفدار بدون قرعه کشی

دیگنیتی با رنگ مشکی از سوی بهمن موتوری ها به تعداد 125 دستگاه عرضه شد و حدود 870 نفر برای تصاحب این خودرو ثبت نام کردند. قیمت پایه برای عرضه این خودرو از سوی بهمن موتوری ها 821 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شد. اما در نهایت این خودرو بدون احتساب 9 درصد مالیات ارزش افزوده و همچنین سایر هزینه های مرتبط، با قیمت یک میلیارد و 81 میلیون تومان به فروش رسید.

 بورس کالا عرضه خودرو را بار دیگر در دستورکار قرار داده است.در همین راستا حراج سه محصول سواری بهمن موتور برگزار شد. این خودروساز خصوصی سه محصول خود یعنی دیگنیتی، فیدلیتی تیپ 1 (5 نفره) و فیدلیتی تیپ 2 (7 نفره) را از مسیر بورس کالا در دسترس مشتریان قرار داد.

بر اساس اعلام بورس کالا در مجموع نزدیک به سه هزار و 500 نفر در این حراج خودرو شرکت کردند. آن طور که اطلاعات منتشر شده نشان می دهد 600 دستگاه خودرو از مسیر بورس کالا عرضه شد. بنابراین به طور میانگین برای هر دستگاه خودروی عرضه شده حدود 6 نفر تفاضا وجود داشت. بهمن موتوری ها هر سه محصول را در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس متقاضیان قرار دادند. تحلیل ریز آمار فروش این خودروها در بورس کالا نشان می دهد دیگنیتی مشکی با ثبت تقاضایی حدود 870 نفر بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. فیدلیتی تیپ 1 (5 نفره) نیز با به خط کردن 411 نفر تقاضا عنوان کم اقبال ترین تقاضا را در میان محصولات عرضه شده به نام خود ثبت کرده است.

اما جزییات عرضه سه محصول یاد شده نشان می دهد دیگنیتی با رنگ مشکی از سوی بهمن موتوری ها به تعداد 125 دستگاه عرضه شد و حدود 870 نفر برای تصاحب این خودرو ثبت نام کردند. قیمت پایه برای عرضه این خودرو از سوی بهمن موتوری ها 821 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شد. اما در نهایت این خودرو بدون احتساب 9 درصد مالیات ارزش افزوده و همچنین سایر هزینه های مرتبط، با قیمت یک میلیارد و 81 میلیون تومان به فروش رسید. همین خودرو با رنگ سفید نیز حدود 550 نفر تفاضا داشت. بهمن موتوری ها از رنگ سفید این خودرو مشابه رنگ مشکی آن 125 دستگاه عرضه کردند. قیمت پایه آنها یکسان بود. اما قیمت نهایی فروش رنگ سفید دیگنیتی یک میلیارد و 33 میلیون تومان بدون مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه ها تمام شد. چنانچه مالیات و سایر هزینه های مرتبط با قیمت این خودروها را به قیمت های آنها فروش اضافه کنیم قیمت این دو خودرو تا حوالی یک میلیارد و 152 میلیون تومان بالا خواهد آمد.

فیدلیتی سفید 5 نفره از سوی این خودروساز 90 دستگاه عرضه شد و حدود 530 تفاضا داشت. قیمت پایه این خودرو 758 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شد. اما در نهایت فیدلیتی سفید 5 نفره با قیمت پایانی 967 میلیون تومان در اختیار متفاضیان قرار گرفت. از رنگ مشکی این خودرو نیز 85 دستگاه عرضه شد و 411 تقاضا داشت. قیمت پایه مشابه رنگ سفید بود اما قیمت نهایی آن 960 میلیون تومان به مشتریان اعلام شد. چنانچه مالیات و سایر هزینه ها با قیمت فیدلیتی تیپ 1 اضافه شود متقاضیان در نهایت باید برای این خودرو یک میلیارد و 50 میلیون تومان به حساب بهمن موتوری ها واریز کنند.

فیدلیتی 7 نفره نیز با دو رنگ سفید و مشکی در این فروش حاضر بود. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای فیدلیتی تیپ 2 از سوی بورس کالا 772 میلیون تومان به متقاضیان اعلام شد. این خودروساز خصوصی از رنگ سفید آن 90 دستگاه عرضه کرد و 534 نفر برای خرید آن اقدام کردند. قیمت نهایی فروش بدون هزینه های جانبی 996 میلیون و 500 هزار تومان برای مشتریان آب خورد. رنگ مشکی همین خودرو نیز عرضه ای 85 دستگاهی داشت. نزدیک به 590 تقاضا برای آن به صف شدند. قیمت نهایی بدون مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه ها یک میلیارد و 24 میلیون تومان به مشتریان اعلام شد. اما در نهایت مشتریان باید یک میلیارد و 101 میلیون تومان را به بهمن موتور پرداخت می کردند.

برآوردها نشان می دهد دیگنیتی به طور میانگین حدود 193 میلیون تومان، فیدلیتی تیپ 1 حدود 195 میلیون تومان و فیدلیتی تیپ 2 حوالی 169 تومان ارزان تر از بازار در دسترس مشتریان قرار گرفتند.

منبع: اکوایران

فروش 8 خودروی جدید بدون قرعه کشی 

قرار است چند خودرو در بورس کالا عرضه شود، کدام یک خودروها و با چه شرایطی در بازار سرمایه عرضه می‌شود؟

صبح روز ۱۸ خردادماه و در حالی که خریداران دیگنیتی و فیدلیتی در انتظار شروع معاملات ۴۳۰ دستگاه خودرو بودند، شرکت بورس کالای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با دستور وزارت صمت، عرضه خودرو در بورس کالا تعلیق می‌شود.

طبق این نامه، بر اساس مصوبات شصت و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در مهرماه سال گذشته، مسئولیت تنظیم بازار خودرو برعهده وزارت صمت بوده و با هماهنگی ستاد تنظیم بازار انجام خواهد شد.

این عرضه در حالی متوقف شد که ثبت سفارش این تعداد خودرو، از ۱۱ خردادماه شروع و تا روز پیش از معاملات ادامه داشت. درواقع مشتریان، هفت روز فرصت داشتند که ثبت شفارش را انجام دهند و مبالغی نیز به عنوان پیش پرداخت، واریز شده بود! اما به یکباره و تنها نیم ساعت قبل انجام عملیات این عرضه لغو شد.

اما پس از در ۱۹ تیر ماه امسال معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالا، از بررسی عرضه خودرو در بورس در شورای عالی بورس خبر داد و گفت در صورت موافقت قطعی این شورا، خودرو در بورس عرضه خواهد شد. در نهایت موافقیت‌های لازم گرفته شد و قرار است خودرو در بورس کالا عرضه شود.

کدام خودروها در بورس عرضه می‌شوند؟

گروه بهمن برای عرضه ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تاریخ ۲۶ مردادماه، در تازه‌ترین خبر گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه در هفته چهارم مردادماه اعلام آمادگی کرد.

از سوی دیگر ساپیا نیز اعلام کرده بود قصد دارد خودرو شاهین را بورس کالا عرضه کند. البته شاهین ۲۴ اسفند سال گذشته در بورس کالا پذیرش شد.

ایران خودرو اعلام کرد که خودروی هایما را در بورس کالا عرضه می‌کند. در اطلاعیه ایران خودرو آمده است که  گروه صنعتی ایران خودرو با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، برای عرضه خودرو در بورس کالا اقدام کرده است. در نخستین گام، بخشی از تولیدات دو مدل هایما S۵ و S۷ از این طریق به فروش خواهد رسید.

چه زمانی می‌توان خودرو از بورس کالا خرید؟

بورس کالا در اطلاعیه ای زمان ثبت سفارش خودرو را ابلاغ کرد. بر اساس جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا؛ ثبت سفارش خودرو عرضه ۲۶ مرداد ماه تا ساعت ۱۷ روز قبل از معامله (سه شنبه ۲۵ مرداد) امکان پذیر است. ۲۶ مرداد (چهارشنبه هفته جاری) دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن در بورس‌کالا عرضه می شود.

گروه سایپا نیز برای عرضه محصول شاهین اعلام آمادگی کرده و ایران‌خودرو هم در حال انجام اقدام های لازم برای پذیرش دو مدل هایما در بورس‌ کالاست.

۸ خودروی جدید در بورس کالا پذیرش شد

روز گذشته در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران، خودروهای هایما در دو مدل S۷ و S۵ از گروه ایران خودرو، لاماری ایما از گروه آرین پارس موتور، دایون y۵ از گروه خودروسازی ایلیا، وانت دو کابین کاپرا از گروه بهمن موتور، کامیونت ۶ تن فاو تایگر (Tiger V) و کشنده تک محور CA۴۱۸۰ از گروه سیباموتور، کامیون فورس و امپاور هم از گروه بهمن دیزل، ۸ محصول خودرویی جدید از شش گروه خودروسازی بودند که در بورس کالای ایران پذیرش شد.

چگونه خودرو بخریم؟

متقاضیان برای خرید این خودروها در بورس کالا ابتدا باید نسبت به اخذ کد معاملات بورس کالا اقدام کنند. متقاضیان به یکی از کارگزاری‌های مجاز مراجعه و به صورت آنلاین یا حضوری کد بورس کالا را دریافت می‌کنند. البته پیش‌تر باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شده باشند.

متقاضیان پس از اخذ کد بورس کالا، باید نسبت به گشایش حساب وکالتی اقدام کنند. حساب وکالتی حسابی است که به بورس کالا این امکان را می‌دهد که پس از آنکه خریدار در فرآیند رقابت شرکت کرده و کالا را خریداری کرد، بتواند از آن حساب برداشت کند و به این ترتیب مراحل تسویه انجام شود.

هر فردی که بخواهد خودرو یا هر محصول دیگری از بورس کالا به صورت فیزیکی خریداری کند باید یک حساب وکالتی داشته باشد. نکته مهم این است که این حساب وکالتی کاملا با حساب در اختیار بورس متفاوت است. افرادی که در بازار آتی بورس کالا معامله می‌کنند هم باید حساب وکالتی را خریداری کنند.

برای خرید خودرو، باید ۳۰ درصد قیمت پایه خودرو در حساب وکالتی خریدار موجود باشد. به این ترتیب زمانی که ثبت سفارش صورت می‌گیرد این مبلغ تا زمان انجام فرآیند حراج در حساب وکالتی مسدود می‌شود.

۷

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها