وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام ۱۰۰ میلیونی بانک تجارت با سود کم بدون چک | وام ویژه بدون سپرده با اقساط 3 ساله برای همه

کد خبر: 1169688

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می خواهد.

وام ۱۰۰ میلیونی بانک تجارت با سود کم بدون چک | وام ویژه بدون سپرده با اقساط 3 ساله برای همه

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

محمدحسین قمری در خصوص جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت، اظهار کرد: طبق آخرین آمار از ۲۴۱ تولیدکننده لوازم خانگی هم اکنون ۸۰ تولیدکننده و ۵ بانک شامل بانک گردشگری، بانک آینده، بانک پارسیان، بانک تجارت و بانک رفاه حاضر به همکاری شده اند.

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت افزود: وام خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت شامل ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی است که نیاز به چک ندارد و فقط به یک ضامن نیاز دارد. این وام سه ساله با سود ۱۸ درصد است.

وی ادامه داد: فرآیند وام دهی در ۵ بانک با هم متفاوت است و پس از اعتبارسنجی وام تعلق می‌گیرد. این فرآیند به صورت آنلاین انجام می‌شود و حضوری نیست.

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: زوج‌های جوان با مراجعه به سامانه طرح توان خرید به آدرس www.tavankharid.ir می‌توانند با مراجعه به عاملان فروش محصولات که سامانه جهاد کالاست به صورت مستقیم از تولیدکنندگان لوازم خانگی، به صورت اقساطی جهیزیه دریافت کنند.

منبع: مهر

وام ۵۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان

دبیر خانه کارگر لامرد با اعلام بهره‌مندی ۱۳هزار عضو تشکیلات متبوعش از خدمات مختلف، گفت: با گسترش جامعه تحت پوشش خانه کارگر، میانگین تعداد مراجعین روزانه تشکیلات به بیش از ۷۰ نفر رسید و با افزایش جمعیت کارگری شهرستان، لازم است تا مسئولان شهرستانی این نگاه را در سازمان خود حاکم سازند که ارتباط با خانه کارگر و استفاده مشورتی از او، سبب تقویت کارگران عزیز و به نفع شهرستان و مهم‌تر پیشبرد اهداف نظام می‌شود.

دبیر خانه کارگر لامرد با اعلام بهره‌مندی ۱۳هزار عضو تشکیلات متبوعش از خدمات مختلف، گفت: با گسترش جامعه تحت پوشش خانه کارگر، میانگین تعداد مراجعین روزانه تشکیلات به بیش از ۷۰ نفر رسید و با افزایش جمعیت کارگری شهرستان، لازم است تا مسئولان شهرستانی این نگاه را در سازمان خود حاکم سازند که ارتباط با خانه کارگر و استفاده مشورتی از او، سبب تقویت کارگران عزیز و به نفع شهرستان و مهم‌تر پیشبرد اهداف نظام می‌شود.

"عبدالرضا روحی" در جمع خبرنگاران گفت: خانه کارگر از سال ۹۲ تا کنون؛ ۴۴۵۰ عضو مستقیم را تحت پوشش دارد و امسال نیز واحد امور اعضا و آموزش تا مرداد‌؛ موفق به جذب  ۵۳۰ نفر عضو جدید شد.

وی ادامه داد: از اقشار مختلف کارگری و بازنشستگی عضو این تشکیلات و اعضای تحت تکفل آن‌ها که جمعیتی  بیش از ١٣هزار نفر هستند، علاوه بر پیگیری مسائل حقوقی و صنفیشان، از خدمات رفاهی، تخفیف مراکز تحت پوشش و سایر خدمات  بهره‌مند می‌شوند.

دبیر کانون بازنشستگان و مستمری بگیران لامرد و حومه اظهار کرد:  ۹۷۳ بازنشسته و مستمری بگیر از خدمات کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی لامرد و حومه بهره‌مند می‌شوند.

وی از راه‌اندازی صندوق امید بازنشستگان با همکاری بانک رفاه و کانون بازنشستگان لامرد خبر داد و گفت: باتوجه به مبلغ کم ١٢ میلیونی وام بازنشستگان و محدودیت اعتباری در اعطای آن، صندوق داخلی امید را با موافقت اعضای کانون تشکیل دادیم و ۷۲۱ نفر عضو صندوق امید بازنشستگان هستند که ۵٧ بازنشسته عضو صندوق، وام ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصد دریافت کردند.

روحی از اعزام رایگان ۲۵ عضو کانون بازنشستگان و مستمری بگیران لامرد به مشهد مقدس خبر داد.

بازرس انجمن کارگران ساختمانی لامرد و حومه گفت: ۷۰۰ کارگر ساختمانی لامرد در صنف های مختلف ساختمان، پس از پالایش و بازرسی و تایید آن‌ها از خدمت بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند و  ۵۰۰ کارگر ساختمانی نیز بازرسی از محل کار  آنها انجام شده که در نوبت انتظار دریافت بیمه تامین اجتماعی هستند.

این فعال کارگری با اشاره به پیش‌بینی روند رو به رشد جمعیت کارگری شهرستان‌های لامرد و مهر بیان کرد: ضروری است که با هدف ساماندهی، احصاء و پیگیری مشکلات و درخواست قشر شریف کارگری، کمیسیون‌ کارگری فرمانداری‌های لامرد و مهر فعال شوند و نشست‌ها به صورت مستمر و با داشتن دستور جلسه مشخص برگزار شود.

وی ادامه داد: متأسفانه افرادی با اهداف مختلف که خواسته‌های ناحق آن‌ها تأمین نمی‌شد، در پی تضعیف قدرت تشکیلات خانه کارگر در این شهرستانها بودند که موفق نشدند و تشکیلات خانه کارگر وارد حاشیه نشد و با پشتیبانی اعضا، امروز میانگین مراجعین روزانه برای دریافت خدمات و پیگیری خواسته‌های خود به بیش از ۷۰ نفر در روز رسید که اگر عزیزان مسئول بازدید کنند، آنرا با چشم خواهند دید.

روحی اضافه کرد: این سئوال که استقرار خانه کارگر در شهرستان، چه خدماتی دارد، با ارزیابی و مراجعه به خانه کارگر و مشاهده حجم مراجعین؛ می‌توان جویا شد. خانه کارگران لامرد به صورت مستقل و به عنوان شعبه فعال در چارچوب اساسنامه و مرامنامه تشکیلاتی و در قالب سازمان‌های مردم نهاد فعالیتش را ادامه می‌دهد و بودجه دولتی نداشته و ندارد ولی مسئولان دولت در این شهرستان ها، اگر این نگاه را در سازمان خود حاکم سازند که خانه کارگر به عنوان بازوی تسهیل گر مشکلات و تقویت جامعه کارگری است، دستاورد آن به نفع شهرستان، مجموعه خودشان و مهم‌تر از آن، خروجی مناسب برای پیشبرد اهداف نظام عزیزمان دارد./ایلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها