خبر مهم برای معلمان طرح «مهرآفرین» / رتبه بندی این معلمان کی اجرایی می شود؟

کد خبر: 1170426

نماینده رشت در مجلس از آموزش و پرورش خواست تا رتبه‌بندی را درباره معلمان جذب شده در قالب طرح مهرآفرین اجرایی کند.

خبر مهم برای معلمان طرح «مهرآفرین» / رتبه بندی این معلمان کی اجرایی می شود؟

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامیگفت: رتبه‌بندی معلمان با وجود همه ایرادات و اشکالاتی که دارد چون مورد پذیرش معلمان قرار دارد، مورد قبول است، اما حذف 100 هزار نفر از معلمان از طرح رتبه‌‌بندی که در قالب طرح مهرآفرین بیش از 10 سال قبل جذب آموزش و پرورش شده‌اند، خلاف قانون است.

وی افزود: این معلمان مراحل گزینش و جذب را طی کرده‌اند و امروز به صورت پیمانی برای آموزش و پرورش کار می‌کنند و نباید از طرح رتبه‌بندی کنار گذاشته شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: آموزش و پرورش عنوان کرده کسانی که در قالب طرح مهرآفرین در آموزش و پرورش جذب شده‌اند به شرط قبولی در آزمون در رتبه‌بندی مشارکت داده می‌شوند که این کار درست نیست، زیرا بسیاری از کارمندان دولت در بخش‌های مختلف در قالب طرح مهرآفرین جذب شده و استخدام رسمی شده‌اند، بنابراین اگر اینگونه باشد آنها نیز باید در آزمون شرکت کنند.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه این گروه از معلمان در دولت آقای احمدی‌نژاد در قالب طرح مهرآفرین جذب شدند، افزود: هر رئیس جمهوری طبق قانون اساسی اختیار دارد که در دوران ریاستش بر قوه مجریه دستور جذب و استخدام افراد را صادر کند.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها