وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

واریز وام ۲۰۰ میلیونی بحساب این خانوار از شنبه | امشب؛ حساب این سرپرستان خانوارها پر پول میشود

کد خبر: 1170484

سخنگوی دولت اعلام کرد: در راستای سرعت بخشی و تأمین منابع برای اجرای نهضت ملی مسکن، دولت با افزایش تسهیلات نوسازی مسکن روستایی تا سقف ۲ میلیارد ریال موافقت کرد.

واریز وام ۲۰۰ میلیونی بحساب این خانوار از شنبه | امشب؛ حساب این سرپرستان خانوارها پر پول میشود

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

وام 200 میلیونی بانک صادرات با شرایط عالی

بانک صادرات به همه افراد واجد شرایط وام کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و اقساط ۶۰ ماهه پرداخت می کند.

وقتی برای دریافت وام به شعب بانکی مراجعه می کنیم یکی از اولین سوالات کارمندان بخش اعتباری بانک ها این است که شغل شما چیست ؟ علت این موضوع این است که بانک ها بیشتر وام های خود را به کسب و کار های دارای جواز کسب و یا مشاغل خاص تولیدی و خدماتی پرداخت می کنند.

ولی وام کارت اعتباری از جمله وام های خرد است که تقریبا همه افراد واجد شرایط می توانند آن را از بانک های ارایه دهنده دریافت کنند.

نوعی کارت بانکی است که​ بر مبنای عقد مرابحه و طبق ضوابط و قوانین عملیات بانکی بدون ربا جهت اعطای اعتبار به متقاضی و بر اساس اعتبار سنجی مشتری توسط بانک صادر شده و دارنده آن می تواند از طریق پایانه های فروش و سایت های پرداخت اینترنتی حداکثر تا سقف اعتبار آن نسبت به خرید کالا و خدمات اقدام نماید.

بانک صادرات هم از جمله بانک هایی است که کارت اعتباری تا سقف ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (دویست میلیون تومان) به افراد شاغل و بازنشسته (کارگران٬ کارمندان٬ کسبه ٬ معلمان ٬ کادر درمان ٬ رانندگان٬ بازنشستگان و...) پرداخت می کند.

امکان خرید از فروشگاههای مجهز به پایانه فروش و خرید اینترنتی  از سایت های مختلف ارائه دهنده خدمات و کالا به صورت اعتباری .   

سود وام کارت اعتباری  و مدت باز پرداخت آن:

نرخ سود تسهیلات : ۱۸ درصد               مدت بازپرداخت : ۱۲ الی ۶۰ ماه   

هزینه صدور کارت : ۱۰۰ هزار ریال               آبونمان : یک درصد سقف اعتبار

نحوه دریافت وام کارت اعتباری بانک صادرات به دو روش حضوری و غیر حضوری است :

الف : مراجعه حضوری مشتری : ارائه درخواست مشتری –اعتبار سنجی توسط شعبه – تکمیل پرونده – تاییدیا عدم تایید درخواست مشتری طبق ضوابط و قوانین بانک مرکزی -در صورت تایید درخواست مشتری مراحل ثبت درخواست وصدور کارت اعتباری انجام خواهد شد.

ب: مراجعه غیر حضوری مشتری : مراجعه مشتری به سامانه شمس ( shams.bsi.ir )- ثبت درخواست -بارگذاری مدارک جهت تشکیل پرونده - تایید و عدم تایید بانک بر اساس ضوابط و قوانین بانک- در صورت احراز شرایط دریافت کارت اعتباری  ارسال درخواست به شعبه مورد نظر- صدور کارت اعتباری

شرایط عمومی دریافت وام بانکی:

۱- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات سررسید گذشته٬ معوق و مشکوک الوصول  و همچنین چک برگشتی باشند.

۲- به گزارش بانک اول هر شخص فقط یک بار می تواند در کل شبکه بانکی تا سقف مقرر کارت اعتباری دریافت کند و چنانچه شخصی قبلا کارت اعتباری دریافت کرده است و مقداری از اقساط آن را پرداخت کرده است می تواند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان  مجددا درخواست تسهیلات کارت اعتباری داشته باشد.

۳- حداقل سن برای دریافت تسهیلات ۱۸ سال تمام است.

۴- مردان متقاضی وام بانکی تا سن ۵۰ سالگی باید وضعیت نظام وظیفه قابل قبول (کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائمی ) داشته باشند ٬ این مورد از طریق استعلام سیتمی در بانک ها انجام می شود.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه وام بانکی خودمالکی بدون هیچ پیش شرطی به همه ساخت و سازهای مسکونی تعلق می گیرد، گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار نفر به صورت خودمالک ثبت نام کرده اند و در چرخه دریافت تسهیلات موردنظر قرار دارند.

محمدحسین پناهی فر در خصوص تسهیلات خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: تمام کسانی که مالک هستند، ساخت و ساز دارند، مجتمع ساز، انبوه ساز یا شخصی ساز هستند اعم از اینکه قصد احداث واحدهای مسکونی جدید دارند یا اینکه در حال ساخت واحدهای مسکونی نیمه تمام هستند و مالک هر تعداد واحد (یک واحد مسکونی یا صدها واحد مسکونی) باشند بدون آنکه شرایطی برای آن ها در نظر گرفته شود تماما مشمول دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن بدون سپرده گذاری می شوند.

وی افزود: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات نیاز به خرید اوراق حق تقدم و یا سپرده گذاری ندارند و با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن می توانند هر بانکی که مورد نظر خودشان است را انتخاب کنند و تسهیلات از طریق همان بانک به آن ها پرداخت می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص میزان تسهیلات نهضت ملی مسکن بدون سپرده گذاری عنوان کرد: این تسهیلات در اهواز وام ۴۰۰ میلیون تومانی، در شهرستان های دیگر استان ۳۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار و بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله است اما برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاها این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان بوده و نرخ سود تسهیلات مشمول یارانه نیز خواهد بود.

پناهی فر با بیان اینکه ثبت نام در همه شهرستان های استان انجام می شود، تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت وام خودمالکی در سال های گذشته باید سپرده گذاری می کردند و یا اوراق حق تقدم خریداری می کردند و همه بانک ها این تسهیلات را ارائه نمی دادند اما در حال حاضر متقاضیان بدون نیاز به هیچ سابقه، معدل حساب یا گردش حساب، سپرده گذاری و یا اوراق حق تقدم می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام وام خود مالکی شرایط خاصی ندارد و شامل همه متقاضیان می شود و یک فرصت است، عنوان کرد: مدت زمان دریافت این تسهیلات قطعا محدود است یعنی کسانی که زودتر برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند می توانند از مزایای این تسهیلات برخوردار شوند و متقاضیان به ویژه آن هایی که ساختمان های نیمه کاره دارند سریعتر می توانند ساخت و ساز خود را به اتمام برسانند و گرفتار تورم ها نشوند اما کسانی که دیرتر مراجعه کنند ممکن است زمانی مراجعه کنند که سقف تسهیلات بانک به اتمام رسیده باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی با بیان اینکه برای سامانه سقف زمانی مشخص نکردند و در حال حاضر سامانه باز است و زمانی بسته می شود که سقف تسهیلات تکمیل شده باشد، گفت: تاکنون ۱۱ هزار نفر به شکل خودمالک ثبت نام کرده اند و در چرخه دریافت تسهیلات قرار دارند و این تعداد بدون واجد شرایط بودن یا پالایش مستقیما توسط سامانه به بانک معرفی می شوند و تشکیل پرونده می دهند و از مزایای تسهیلات برخوردار می شوند.

پناهی فر ادامه داد: سقف تسهیلات برای کسانی که اجزای ساختمان آن ها مطابق فناوری های نوین مورد تایید مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان باشد ممکن است تا مبلغ قابل توجهی به ازای هر واحد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هیات دولت  با افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن در روستاها از 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان موافقت کرد و پرداخت این تسهیلات به متقاضیان از شنبه آغاز خواهد شد.

علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت در پایان جلسه امروز هیات وزیران با اشاره به این مطلب گفت: در راستای سرعت بخشی و تأمین منابع برای اجرای نهضت ملی مسکن، دولت با افزایش تسهیلات نوسازی مسکن روستایی تا سقف 2 میلیارد ریال موافقت کرد.

مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز با تایید تصویب افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی گفت: سازمان برنامه و بودجه با بررسی همه جوانب و بر اساس دستور رییس‌جمهور اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات فوق از سوی بانک ها را آغاز کرده است.

ثبت‌نام جدید برای متقاضیان مسکن ارزان دولتی

محمود محمودزاده، معاون وزیر مسکن و شهرسازی: اواسط هفته آینده برای ثبت‌نام ۷۵۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهایی که ظرفیت خالی وجود دارد، سامانه باز خواهد شد. ثبت‌نام دور جدید نهضت ملی مسکن در ۳۱استان و‌ در ۴۰۰شهر خواهد بود و مجددا در صورت تامین زمین سامانه در دوره‌های بعد برای ثبت‌نام باز می‌شود. بعد از باز شدن سامانه، متقاضیان حداقل یک ماه فرصت دارند که درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

محمود محمودزاده، معاون وزیر مسکن و شهرسازی: اواسط هفته آینده برای ثبت‌نام ۷۵۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهایی که ظرفیت خالی وجود دارد، سامانه باز خواهد  شد. ثبت‌نام دور جدید نهضت ملی مسکن در ۳۱استان و‌ در ۴۰۰شهر خواهد بود و مجددا در صورت تامین زمین سامانه در دوره‌های بعد برای ثبت‌نام باز می‌شود. بعد از باز شدن سامانه، متقاضیان حداقل یک ماه فرصت دارند که درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

برای متقاضیان قبلی نیز زمان ویرایش تعیین‌شده بود و در نهایت یک میلیون و‌۵۰۰ نفر همه شرایط را داشتند و توانستند آورده خود را نیز واریز کنند. برای متقاضیانی که در یک ماه گذشته ثبت‌نام داشتیم فرصت ویرایش فراهم می‌شود. افرادی که در دوره قبل از ثبت‌نام جا ماندند، می‌توانند در شهر مورد‌نظر ثبت‌نام کنند. در دور اول دو و نیم میلیون نفر واجد‌شرایط بودند اما فقط یک و نیم میلیون نفر به‌طور قطعی ثبت‌نام کردند. اگر واجدان شرایط وارد پروژه نشوند و آورده اولیه را واریز نکنند، متقاضی جدید جایگزین می‌شود.

منبع:جام جم

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها