وزیر نفت: اتفاقات خوبی در راه است

کد خبر: 1171475

وزیر نفت در مراسم افتتاح پروژه‌های پارس جنوبی، از مراحل پایانی مطالعات اجرای پارس شمالی خبر داد و گفت: اتفاقات خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وزیر نفت: اتفاقات خوبی در راه است

جواد اوجی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های پارس جنوبی اظهار داشت: در حوزه جمع آوری گازهای مشعل اقدامات خوبی صورت گرفته است و توسعه زنجیره تکمیلی را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وزیر نفت ادامه داد: ۳۰۰ میلیارد را برای راه‌آهن بوشهر - شیراز تقبل کردیم و اعتبارات را در سریع‌ترین زمان به پیمانکاران پرداخت خواهیم کرد.

اوجی افزود: نگاه دولت و وزارت نفت این است که مصوبات سفرهای استانی و مسئولیت‌های اجتماعی با جدیت دنبال شود و شاهد اثرات مثبت آن در محیط پیرامونی صنایع باشیم.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را یکی از اولویت‌های وزارت نفت عنوان کرد و افزود: برخورد با پیمانکاران متخلف را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

وزیر نفت با بیان اینکه خوراک لازم برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری تأمین می‌شود، گفت: مطالعات اجرای پارس شمالی در مراحل پایانی است و اتفاقات خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

اوجی خاطر نشان کرد: هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان برای پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی در استان بوشهر اختصاص یافته است و باز هم اعتبارات بیشتری را به این حوزه اختصاص خواهیم داد.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها