پرداخت سود میلیونی به این سهام داران /کدام سهامداران بیشترین سود را کردند؟

کد خبر: 1171671

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سود ناشران از طریق سامانه سجام به حساب بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار واریز شد.

پرداخت سود میلیونی به این سهام داران /کدام سهامداران بیشترین سود را کردند؟

به گزارش شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده از سوی سپرده‌گذاری حاکی از آن است که در دومین ماه تابستان سال جاری ۶۸ ناشر بازار سهام در مجموع ۱۰ هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۸۲ تومان را از طریق سامانه سجام به حساب ۹ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۷۰۹ سهامدار واریز کردند.

بیشترین و کمترین سود پرداخت شده

بر اساس این گزارش در این دوره زمانی، در بین ۶۸ ناشر، بیشترین سود پرداختی با استفاده از سامانه سجام با مبلغ یک هزار و ۸۲۵ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۷۰۵ تومان متعلق به شرکت پالایش نفت اصفهان و کمترین سود پرداختی نیز با مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۲۲۰ تومان به گروه مالی کیان اختصاص داشته است.

بیشترین تعداد سهامدار

همچنین در اَمرداد ماه سال جاری ۳ شرکت سود سهام بیش از یک میلیون سهامدار را واریز کرده اند که شامل «سرمایه‌گذاری کوثر بهمن با یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۹۸۴ سهامدار، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۴۶۶ سهامدار و رایان هم افزا با یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۷۴ سهامدار» می شود.

کمترین تعداد سهامدار

در همین حال در دومین ماه تابستان امسال، ۳ شرکت نیز رکورددار کمترین تعداد سهامداری هستند که از طریق سجام سود سهامداران خود را واریز کرده اند که شامل«گروه مالی کیان با ۶ سهامدار، سیمان اردستان با ۱۳۳ و بیمه کارآفرین با یک هزار و ۳۴۲ سهامدار» است.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها