خبر خوش برای مالکان خانه های قدیمی / برای وام 500 میلیونی بانک سامان عجله کنید / شرایط ویژه و مبلغ اقساط

کد خبر: 1173533

افرادی که قصد تعمیر مسکن خود را دارند اما با کمبود نقدینگی مواجه هستند، می‌توانند از وام 500 میلیون تومانی «تعمیر مسکن» بانک سامان استفاده کنند.

خبر خوش برای مالکان خانه های قدیمی / برای وام 500 میلیونی بانک سامان عجله کنید / شرایط ویژه و مبلغ اقساط

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام 500 میلیونی بانک سامان به افرادی تعلق خواهد گرفت که در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت لازم برای این وام سند ملک است که باید به نام متقاضی یا همسر وی باشد. اعتبارسنجی متقاضیان این تسهیلات از طریق فیش حقوقی و گردش حساب برای پرداخت اقساط انجام می‌شود. سن ملک مورد نظر باید زیر 25 سال باشد. متقاضیان باید فاکتورهای خرید مصالح و دیگر اطلاعات مورد نیاز را به بانک ارائه دهند. ضمنا متقاضیان قبلا نباید از این وام بانک سامان استفاده کرده باشند. به علاوه نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی نیز شرط دیگر پرداخت این تسهیلات است.

لازم به ذکر است متقاضیان باید سه تا شش ماه گردش حساب لازم را ایجاد کنند. بعد از پرداخت وام 25 درصد مبلغ آن نزد بانک مسدود خواهد شد. سود این تسهیلات 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان و کل سود تسهیلات 276 میلیون و 802 هزار و 823 تومان خواهد بود.

بانک سامان و نمونه خدمات و دستاوردهای آن

بانک سامان از شهریورماه سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات اعتباری، امانی، الکترونیک و سرمایه گذاری و دیگر خدمت‌های پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است.

کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، ستاره کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 1394، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 1393 و … از جمله دستاوردهای بانک سامان در سال‌های فعالیت آن است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها