خبر مهم برای یارانه نقدی بگیران جدید / معوقات جاماندگان یارانه نقدی چه زمانی واریز می‌شود؟

کد خبر: 1174232

سخنگوی هدفمندی یارانه ها گفت: ۷۰ هزار خانواری که درخواست بازبینی دهک بندی داشته اند، پس از بررسی ها مشمول دریافت یارانه نقدی شناخته شدند.

خبر مهم برای یارانه نقدی بگیران جدید / معوقات جاماندگان یارانه نقدی چه زمانی واریز می‌شود؟

سیده طیبه حسینی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: سامانه رفاه وزارت رفاه کماکان پذیرای درخواست بازبینی افراد است و افرادی که ماه گذشته درخواست بازبینی آنها ثبت شده و دهک یک تا ۹ شناخته شده باشند، این ماه همراه سایر افراد، یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

حسینی گفت: ۷۰ هزار سرپرست خانواری که قبلا درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده می‌شود اگر دهک یک تا ۳ باشند، رقم یارانه دریافتی آنها ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد و اگر دهک ۴ تا ۹ باشند رقم ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رقمی که مسدود بوده و مبلغی که باید به ازای این چند ماه دریافت می کرده اند، در ماه آتی به حساب آنها واریز می‌شود.

سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها گفت: اگر به محض اینکه شناسایی شود که خانواری مشمول دهک یک تا ۹ است، هم معوقات را دریافت می‌کند هم مسدودی به حساب آنها واریز می‌شود.

وی ادامه داد: کلیه افرادی که تا ابتدای سال ۱۴۰۱ یارانه دریافت نمی کرده اند یا به هر دلیلی یارانه آنها قطع شده بود باید به سامانه my.gov.ir مراجعه و ثبت نام کند؛ پس از ثبت نام آزمون وُسع و دهک بندی برای آنها انجام می‌شود و چنانچه دهک یک تا ۹ شناسایی شوند به آنها یارانه نقدی تعلق می‌گیرد.

حسینی تصریح کرد: اما افرادی که از اردیبهشت ۱۴۰۱ به آنها یارانه داده نشده باید به سامانه حمایت وزارت رفاه مراجعه و درخواست بازبینی کنند.

سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها گفت: از ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ متولی انجام تغییرات و تغییر بُعد خانوار سازمان ثبت احوال است اگر این سازمان تغییرات را به سازمان هدفمندی ارائه دهد، سازمان هدفمندی نیز این تغییرات را در یارانه واریزی اعمال خواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها