وجود خاک در آردهای توزیعی جاسک صحت دارد؟

کد خبر: 1175088

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری جاسک اعلام کرد: تمام آردهایی که مشکوک به وجود خاک در آنها بود در منطقه جمع آوری شده و در حال توزیع آرد جایگزین آن هستند.

 وجود خاک در آردهای توزیعی جاسک صحت دارد؟

حسن دوراندیش معاون سیاسی و امنیتی فرماندار جاسک صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به پخش شایعاتی مبنی بر وجود خاک در آردهای توزیع شده در این شهرستان اظهار کرد: بنا به گزارشات مردمی مبنی وجود خاک در آردهای توزیع شده در بخش لیردف شهرستان جاسک فرمانداری شهرستان رسیدگی این موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: کارگروه آرد و نان شهرستان را جهت بررسی دقیق به بخش لیردف اعزام کرد که با حضور در منطقه و نمونه برداری از آردهای مشکوک نمونه ها را جهت آزمایش به آزمایشگاه مرکز استان  ارسال کردیم.

به گفته دوراندیش، تمام آردهایی که مشکوک به وجود خاک در آنها بود در منطقه  جمع آوری شده و در حال توزیع  آرد جایگزین آن هستند و مردم را منتظر جواب آزمایشات نگذاشته ایم.

معاون فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: هنوز هیچگونه جوابی از سمت اداره استاندارد و سازمان غذا و دارو مبنی بر وجود خاک در آردها به ما اعلام نشده و فقط احتمال وجود خاک را در آردهای توزیع شده می دانیم که به محض اعلام جواب آزمایشات به مردم اعلام می کنیم.

از روز گذشته مجمع مطالبه‌گران شهرستان جاسک نیز با انتشار اطلاعیه‌ای از کیفیت بسیار پایین آرد توزیعی در جاسک و برخی از روستاهای آن انتقاد کرده بود.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها