وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

هدیه بلاعوض 5 میلیونی رئیسی به یارانه بگیران | شرایط دریافت هدیه سرپرستان از دولت اعلام شد | از وام 300 میلیونی جا نمانید

کد خبر: 1175635

جزئیات جدید از وام 5 میلیونی و وام 200 و 300 میلیون تومانی بانک رفاه و ملت به همه یارانه بگیران اعلام شد.

هدیه بلاعوض 5 میلیونی رئیسی به یارانه بگیران | شرایط دریافت هدیه سرپرستان از دولت اعلام شد | از وام 300 میلیونی جا نمانید

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در روزهای گذشته هم زمان با حضور زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان، شبکه بانکی کشورمان نیز در راستای تسهیل حضور زائران اربعین، پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳ تا ۵ میلیون تومانی را دستور کار قرار داد.

در این باره، خاندوزی وزیر اقتصاد اظهار داشت: به منظور پرداخت این وام، پس از هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه، سازمان حج و زیارت، ستاد مرکزی اربعین، پلیس گذرنامه و بانک‌ها صورت گرفت، زائران سرپرست خانواری که یارانه دریافت می‌کنند، پس از درخواست این تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح) در صورتی که از مرزهای زمینی خارج شوند، مبلغ این تسهیلات به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها به حساب یارانه آن‌ها واریز شده و با اقساط یکساله از یارانه آن‌ها کسر خواهد شد.

وی همچنین افزود: درخصوص زائرانی که سرپرست خانوار نیستند امکان بهره مندی از این تسهیلات با رضایت سرپرست خانوار فراهم خواهد شد. این تسهیلات به طور ویژه برای آن دسته از هم‌وطنانی پیش بینی شده که به دلیل مشکلات مالی توان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی را نداشتند.

وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۵ میلیون تومان اعلام کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: برای دریافت این تسهیلات مطلقا نیاز به حضور در بانک‌ها نیست و این تسهیلات در صورت ثبت درخواست در سامانه سماح به صورت خودکار به زائران تعلق گرفته و در حساب یارانه آن‌ها واریز می‌شود.

آخرین وضعیت وام اربعین

حال با گذشت حدود یک هفته از این دستور، محمدی مدیرکل برنامه‌ریزی و پذیرش و اعزام عتبات در سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین وضعیت پرداخت این وام، با اشاره به اینکه اطلاعات افراد درخواست‌کننده تسهیلات اربعین در سامانه «سماح» به وزارت اقتصاد و دارایی فرستاده شده است، اظهار داشت: طبق پیگیری سازمان حج و زیارت که مسؤولیت کمیته ثبت‌نام زائران در ستاد اربعین را به عهده داشته، وزارت امور اقتصاد و دارایی با همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها و پلیس گذرنامه درحال بررسی اطلاعات درخواست‌کنندگان تسهیلات اربعین است که پس از این مرحله، اسامی تایید شده به بانک عامل اعلام خواهد شد و بانک از طریق پیامک به واجدان دریافت این تسهیلات، اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت، نتیجه این بررسی به‌زودی اعلام خواهد شد و آن‌هایی که شرایط اعلام شده از سوی وزارت اقتصاد را داشته باشند؛ یعنی سرپرست خانواره بوده و از مرزهای زمینی خارج شده باشند، این تسهیلات را که رقم آن از سه تا پنج میلیون تومان، بسته به تعداد افراد است، دریافت می‌کنند./ ایبنا

وام ۵ میلیون تومانی اربعین چه شد؟

مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام عتبات، آخرین وضعیت وام اربعین را توضیح داد

حمیدرضا محمدی با اشاره به پیگیری زیاد زائران درباره وام اربعین، گفت: اطلاعات افراد درخواست‌کننده تسهیلات اربعین در سامانه « سماح »، به وزارت اقتصاد و دارایی فرستاده شده و درحال بررسی است.

او افزود: طبق پیگیری سازمان حج و زیارت که مسؤولیت کمیته ثبت‌نام زائران در ستاد اربعین را به عهده داشته، وزارت امور اقتصاد و دارایی با همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها و پلیس گذرنامه درحال بررسی اطلاعات درخواست‌کنندگان تسهیلات اربعین است که پس از این مرحله، اسامی تایید شده به بانک عامل اعلام خواهد شد و بانک از طریق پیامک به واجدان دریافت این تسهیلات، اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

پیگیری وام اربعین حسینی

مدیرکل برنامه‌ریزی و پذیرش و اعزام عتبات در سازمان حج و زیارت گفت: نتیجه این بررسی به‌زودی اعلام خواهد شد و آن‌هایی که شرایط اعلام شده از سوی وزارت اقتصاد را داشته باشند؛ یعنی سرپرست خانواره بوده و از مرزهای زمینی خارج شده باشند، این تسهیلات را که رقم آن از سه تا پنج میلیون تومان، بسته به تعداد افراد است، دریافت می‌کنند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در نیمه‌های شهریورماه ۱۴۰۱ پیش از آغاز پیاده‌روی اربعین اعلام کرده بود: به منظور پرداخت تسهیلات ویژه برای حضور زمینی زائران اربعین، پس از هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه، سازمان حج و زیارت، ستاد مرکزی اربعین، پلیس گذرنامه و بانک‌ها صورت گرفت، زائران سرپرست خانواری که یارانه دریافت می‌کنند، پس از درخواست این تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح)، در صورتی‌که از مرزهای زمینی خارج شوند، مبلغ این تسهیلات به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها به حساب یارانه آن‌ها واریز شده و با اقساط یک‌ساله از یارانه آن‌ها کسر خواهد شد.

براساس شرایطی که از سوی وزارت اقتصاد اعلام شده، متقاضی دریافت وام اربعین باید سرپرست خانوار و دریافت‌کننده یارانه باشد، در سامانه سماح سازمان حج و زیارت برای اربعین ثبت‌نام کرده و صرفا از مرزهای زمینی سفر کرده باشد.

این توضیح نیز داده شده زائرانی که سرپرست خانوار نیستند امکان بهره‌مندی از این تسهیلات با رضایت سرپرست خانوار را خواهند داشت.

میزان این تسهیلات برای یک نفر سرپرست خانوار سه میلیون تومان، به همراه یک نفر از اعضای تحت پوشش چهار میلیون تومان و همراهان دو نفر یا بیشتر پنج میلیون تومان اعلام شده است./ خبر آنلاین

شرایط ثبت نام متقاضیان اربعین حسینی ۱۴۰۱

افرادی که در مرحله پیش ثبت نام شرکت کرده اند می بایست از قسمت پیگیری وضعیت و ویرایش و فقط با وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه سرگروه با پرداخت حق بیمه ثبت نام خود را قطعی نمایند.

داشتن گذرنامه الزامی است؛ در صورت نداشتن گذرنامه از طریق دفاتر خدمات پلیس اقدام نمایید.

با توجه به ابلاغ ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر ممنوعیت رجیستری گوشی های تلفن همراه وارد شده از کشور عراق در بازه ۱۰ تا ۳۱ شهریور زایرین عزیز به این موضوع دقت داشته باشند تا خدای ناکرده دچار مشکلات بعدی نشوند.

انصراف از تشرف صرفاً تا دو روز قبل از تاریخ اعزام امکان پذیر می باشد و وجه انصراف صرفاً با دریافت شماره شبا به حساب فرد منصرف واریز می گردد.

خواهشمند است در پایان ثبت نام قطعی حتماً نسبت به دریافت کارت شناسایی و رسید ثبت نام که توسط سامانه صادر می گردد اقدام نمایید.

طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین حسینی تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا از شرایط تشرف می‌باشد. همچنین زایرینی که از آخرین تزریق شان بیش از شش ماه گذشته باشد لازم است یک دوز یادآور تزریق نمایند.

همراه داشتن کارت واکسن دیجیتالی زایرین جهت خروج از مرز الزامی می باشد. جهت دریافت کارت واکسن از طریق این صفحه اقدام نمایید.

طبق نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مصوبه ستاد مرکزی اربعین و با توجه به شرایط خاص ایام اربعین:

الف) بیماران ذیل از تشرف به عتبات در این ایام منع شده اند و تاکید می شود از ثبت نام خودداری نمایند:

بیماران دیابتی با زخم و یا عفونت اندام.

بیماران دیابتی که مشکل کلیوی دارند.

بیماران مبتلا به رتینوپاتی پیشرفته.

بیماران دارای عوارض و علایم قلبی و عروقی.

بیمارانی که کنترل نامطلوب قند دارند یا قند ناشتای ۲۵۰ و بالاتر دارند.

بیماران مبتلا به سرطان که در حال درمان هستند.

بیماران مبتلا به سرطان که وضعیت جسمانی نامطلوب دارند.

بیماران مبتلا به آسم و COPD شدید و یا کنترل نشده.

افرادی که بنا به نظر پزشک دارای بیماری واگیر می باشند (بالاخص بیماریهای تنفسی، گوارشی و پوستی).

افرادی که تست کرونا آنها مثبت است تا ۵ روز اول تست مثبت در صورت عدم وجود علایم حاد.

 افرادی که دارای بیماری حاد تب دار می باشند تا حداقل ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از قطع تب بدون استفاده از داروهای تب بر، بالاخص بیماریهای تنفسی و گوارشی و پوستی با انجام معاینه مجدد.

ب) افراد ذیل الذکر نیز حتی الامکان از تشرف به زیارت اربعین و ثبت نام خودداری نمایند:

زنان باردار.

سالمندان بالای ۶۰ سال.

افراد دارای بیماری های زمینه‌ای.

افراد دارای فشارخون بالای کنترل نشده.

افراد مبتلا به دیابت کنترل نشده.

افراد چاق با ضریب توده بدنی بیش از ۴۰ .

افراد دارای ضعف یا نقص سیستم ایمنی.

افرادی که بطور مزمن از ترکیبات حاوی سالیسیلات استفاده می نمایند.

زایرین محترم می توانند لیست داروهای مجاز در کشور عراق را از این صفحه دریافت نمایند، شایان ذکر است با توجه به اعلام وزارت امورخارجه عراق ورود هرگونه مواد و دارویی که چه از حیث غلظت و چه از حیث فرم دارویی مجاز، در لیست مذکور نباشد، وجودش در عراق مجاز نمی باشد. لذا خواهشمند است ضمن احترام به قوانین کشور میزبان دقت نمایید که دارویی خارج از لیست مذکور همراه خود نداشته باشید.

به اطلاع می رساند مهلت ثبت درخواست تسهیلات اربعین به پایان رسیده است.  کمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین

شرایط وام 300 میلیونی رئیسی به زنان

شرایط پرداخت وام نقدی 300 میلیونی طرح حرکت بانک رفاه و وام 200 میلیونی بانک ملت به همه یارانه بگیران اعلام شد

بانک ملت در سامانه فرابانک خود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. در این طرح تا سقف ۶۰ میلیون تومان به متقاضیان با سود چهار درصد وام می‌دهد.

با استفاده از شعبه مجازی «شمس» بانک صادرات خدمات غیر حضوری از این بانک می‌توان دریافت کرد. مثل دیگر بانک‌ها شرط پرداخت وام آنلاین افتتاح حساب در بانک است که متقاضی دریافت وام باید در بانک صادرات حساب قرض‌الحسنه داشته باشد

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی در سامانه «مرآت» می‌توان وام قرض‌الحسنه با سقف ۶۰ میلیون تومان و سود چهار درصد دریافت کرد.

خدمات اینترنتی بانک‌ها

با خدمات اینترنتی بانک‌ها می‌توان کارهای روزمره همانند انتقال پول، پرداخت قبوض، استعلام وضعیت چک، مدیریت تراکنش‌ها، دریافت رمزها و استعلام شبا را انجام داد.

طی سال جاری بانک‌ها بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، واژه بانکداری الکترونیک و اینترنت جایگاه بهتری در جامعه پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، طبق مصوبه هیئت وزیران، وام 100 میلیونی به زنان سرپرست خانوار دهک‌های اول تا پنجم درآمدی تعلق خواهد گرفت. براساس اطلاعات موجود، دریافت این تسهیلات به معرفی ضامن احتیاج ندارد. درخصوص نحوه هماهنگی و نظارت بر اجرای مصوبه مذکور، ستاد ملی زن و خانواده مسئولیت مستقیم هماهنگی، پایش و نظارت بر اقدامات همه دستگاه‌های ذی ربط را برعهده گرفته است. عوامل مربوط به پرداخت این وام باید هر شش ماه یکبار برنامه‌ها و اقدامات خود را به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده مخابره کنند.

برنامه پرداخت این وام فروردین ماه سال جاری از سوی ستاد ملی زن و خانواده تصویب و به تایید وزرای عضو ستاد رسید.

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها