سود سهام عدالت 11 میلیون تومان شد | جیب این سهام داران پر پول شد

کد خبر: 1175803

ارزش سهام عدالت من (۲۹ شهریور)در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به ۲۲میلیون و ۲۷۵ هزار تومان رسید.

سود سهام عدالت 11 میلیون تومان شد | جیب این سهام داران پر پول شد

سود سهام عدالت | سود سهام عدالت به صورت سالیانه پرداخت می شود.پس از برگزاری مجامع عمومی ۴۹ شرکت سرمایه پذیر، دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌ها و مشخص شدن سود سهام عدالت قابل تقسیم بین مشمولین پرداخت می گردد. آخرین اخبار سود سهام عدالت را با هم در سایت فردا می خوانیم.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ شهریور)در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به ۲۲میلیون و ۲۷۵ هزار تومان رسید.

در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به ۲۲میلیون و ۲۷۵ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲و۴۹۲ هزار تومانی هم به ترتیب به ۱۱میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۷۷هزار تومان رسید.

سهام+عدالت

2

3

پرداخت سود یک تا ۲ میلیونی به سهامداران عدالت

نمایندگان مجلس می گویند اختیار پرداخت سهام عدالت جاماندگان به دولت داده شده است اما این موضوع گویا از سوی دولت مورد تائید قرار نگرفته درحالیکه چنانچه این مسئله به زودی حل نشود مجلس پیگیر آن خواهند شد.

تحلیل بازار: با روی کار آمدن مجلس یازدهم بحث شناسایی و پرداخت سهام عدالت به جاماندگان مورد توجه قرار گرفت آنطور که نمایندگان ملت، دولت را مکلف به شناسایی و پرداخت سهام عدالت به جاماندگان کرد. جاماندگانی که ۱۷ سال پیش مشمول این طرح بودند و از ابتدا در این طرح ثبت نام کرده اند اما به دلایلی نام آنها در لیست سهام عدالت بگیران نیامده است. بخشی از این افراد را قشر فرو دست جامعه که بعضا تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند تشکیل می دهند.

قرار است سود سهام عدالت در فصل پاییز به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و دهک ۱ و ۲ همچنین افرادی که سهام عدالت خود را به یک میلیون تومان رسانده اند حدود ۲ میلیون تومان وآن دسته از سهامداران با ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان سود به حسابشان واریز شود

پرداخت سود ۱ میلیون تومانی سود سهام عدالت به مشمولان در پاییز

در چنین شرایطی قرار بر این شد که این افراد نیز از سهام عدالتی که حق آنهاست برخوردار شوند. البته تعداد این افراد متفاوت گزارش می شود برخی ها تعداد جاماندگان سهام عدالت را بین ۵ تا ۹ میلیون نفرعنوان می کنند اما دولت با در نظر گرفتن دهک های پایین درآمدی بخصوص افرادی که تحت نهادهای حمایتی هستند آمار این افراد را ۳ و نیم میلیون نفر اعلام کرده است.

مشمولانی که تاکنون از چنین امتیازی بی بهره مانده اند. امتیازی که قرار است سود سهام عدالت در فصل پاییز به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و دهک ۱ و ۲ همچنین افرادی که سهام عدالت خود را به یک میلیون تومان رسانده اند حدود ۲ میلیون تومان وآن دسته از سهامداران با ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان سود به حسابشان واریز شود.

اما اکنون پس از مدتها حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی، می گوید: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ۲ دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است که البته سهام عدالت تکمیلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در دولت به تصویب رسیده است ولی بعد از آن یک ایراد حقوقی به آن مصوبه گرفته شد و برای رفع این ایراد به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور ارجاع شده است.

موضوع مهمی که هر چند همه جاماندگان سهام عدالت را مشمول نمی شود اما آن دسته از افراد دهک های پایین درآمدی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند را در بلاتکلیفی قرار داده است که چرا این افراد نباید به حق خود در این طرح برسند.

اینکه دولت در پرداخت سود سهام عدالت به جاماندگانی که شناسایی شده اند امروز و فردا می کند پذیرفته شدنی نیست چرا که طبق توافقی که دولت با مجلس در این زمینه داشته است قرار است سهام عدالت به مشمولان این طرح که جامانده اند و دولت آنها را شناسایی کرده است برسد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها