آپارتمان های نوساز جنوب تهران چقدر می ارزه؟

کد خبر: 1177130

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

 آپارتمان های نوساز جنوب تهران چقدر می ارزه؟

واحد های نوساز جنوب تهران، علاوه بر قیمت نسبتا پایین، از امکانات خوبی برخورد دار هستند و این امکانات باعث شده که افراد زیادی با سرمایه کم، اقدام به سرمایه‌گذاری در این منطقه کنند.

با سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان، میتوانید واحدی ۹۰ متری در محله منیریه را همراه با ۲ اتاق خواب خریداری کنید. همچنین اگر واحدی نوساز در همین محله با قیمت کمتر میخواهید، میتوانید واحدی ۸۳ متری با ۲ اتاق خواب را با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۹۲ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی نوساز در محله شوش با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۲۰ متری در مولوی درحالی که ۳ خوابه است و با توجه به نوساز بودن این ساختمان در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی نوساز دیگر‌ با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب در همین محله، قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان دارد.

سرمایه لازم‌برای خرید واحدی نوساز در نازی‌آباد با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۱۷ متری در جوادیه با توجه به نوساز بودن سازه و ۲ خوابه بودن این واحد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود./ اقتصاد آنلاین

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها